Gelukkig hier nog niet gehad dat mensen zich gaan bemoeien met Maarten. Worden wel tips gegeven maar alleen als ik erom vraag.
Heerlijk Troel
Maarten heeft ineens (klopklop op hout) een ritme overdag
3 x een tukkie doen op ongeveer dezelfde tijden!
En wat een verschil met vorige week. Inplaatst van stil en af toe brabbelen is hij nu aan het WAAHHAAAAhhh......AAHHHHgggrrrrr......RRRRrrrrrr...Rggggrrrggr enz zeggen de hele tijd in de box en ook op schoot is het de mond open en WAHHHAHAHHHHHhhhh...RrrrrWAHAHAhh.
Zo heerlijk dit te horen
Gisteren op visite geweest en blijkbaar moest hij thuis even z'n verhaal kwijt in bed. Hij was zo moe maar toch mond wagenwijd open en WHAAAAhhhhh....WWWHAAAHAHAAAAhhh.
Blijkbaar even de dag verwerken. Na nog 10 minuten weer even naar boven omdat het hem teveel was en na nog meer gebrabbel is meneer toch maar gaan slapen
Zo lief
Ik zei al vanochtend en gisteravond tegen hem...."mama is een beetje boele gek op jouw!!!"

EDIT: ow en hij is DRUK geworden

Onder het verschonen schieten de benen in de lucht en alles wat hij in zijn handen krijgt vasthouden.
Af en toe z'n stinkvoetjes onder je neus
Ook in bed als ik hem ophaal 'smorgens ligt hij daar zo heerlijk relax wakker te worden. Rekken en weer benen in de lucht (hij slaapt al heel wat dagen zonder die voorkeurshouding kussen) terwijl hij eerder begon te huilen als hij wakker werd.
Met mijzelf gaat het best moeilijk (maakt verder niet uit) maar met hem gaat het zo goed en hij is zo vrolijk!
Zelfs al maak je hem eerder wakker dan die glimlach is zo mooi
ok nu stop ik heur

(kan wel door blijven gaan )
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2008 09:21:03 ]