abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2008 @ 11:00:00 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58083932
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef Pure-Poison het volgende:
Is alleen een nadeel niet met titanium dat het enorm gaat krassen,wij hebben nu een jaar onze titanium vriendschapsringen en die zitten echt vol met krassen.

@Qwea : Wij zijn pas bij de notaris geweest ivm de huwlijkse voorwaarden omdat mijn vriend eigen bedrijf heeft maar je kan gewoon de naam aannemen die je wil.Wij gingen er trouwens heen met het idee dat we het precies konden beschrijven zoals wij wilden maar je zit dus echt aan regels vast,zo waren er eigenlijk maar 2 opties waaruit je kon kiezen om te trouwen op huwlijkse voorwaarde.

Wij weten trouwens nog steeds niet wat we met de hondjes gaan doen,aan de ene kan denk ik neem ze maar niet mee anders loop ik mischien te stressen of ze zich wel gedragen,aan de andere kant vind ik het wel heel leuk,vooral met de foto's enzo.
Wij hebben onze ringen (niet de verlovingsringen) nog geen half jaar. En de mijne is een partij bekrast voorkom je toch niet. Je kan het laten weg "schuren" door de juwelier. Wordt je ring enkel wel elke keer dunner van
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_58084058
zoals ze bij mij zeiden,
elk eerste krasje doet het meest pijn
  woensdag 16 april 2008 @ 11:31:58 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_58084644
Titanium werd ons afgeraden omdat je dat niet meer kan inkorten of uitrekken. Als je dus ineens dunnere of dikkere vingers krijgt, moet je een nieuwe ring kopen, of met een te grote ring lopen (te klein gaat wat moeilijk).
Mijn ring is inmiddels flink te groot en dat is witgoud, dus die kan gelukkig nog wel vermaakt worden.

Wij hadden de ringen om de snoeten van twee houten girafjes en die stonden al klaar voor de plechtigheid Dat in combinatie met een zebrataart en een trouwerij in de dierentuin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 april 2008 @ 11:32:48 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_58084662
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aaah oke

Maar je kan bepaalde dingen toch vastleggen in je testament ook? Kijk als ik doodga, wil ik wel dat het bedrijf naar hem toe gaat. En aangezien we dus niet in gemeenschap van goederen trouwen, is het toch handig om dat in een testament vast te laten leggen?

Of praat ik nu poep?
Je kan het beste met een notaris gaan praten, vaak is het eerste orienterende gesprek gratis Zo'n man weet precies wat en hoe
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58085359
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef Troel het volgende:
Titanium werd ons afgeraden omdat je dat niet meer kan inkorten of uitrekken. Als je dus ineens dunnere of dikkere vingers krijgt, moet je een nieuwe ring kopen, of met een te grote ring lopen (te klein gaat wat moeilijk).
Mijn ring is inmiddels flink te groot en dat is witgoud, dus die kan gelukkig nog wel vermaakt worden.

Wij hadden de ringen om de snoeten van twee houten girafjes en die stonden al klaar voor de plechtigheid Dat in combinatie met een zebrataart en een trouwerij in de dierentuin
mijn trouwring is inmiddels ook flink te groot dus die ga ik nog laten verkleinen en laten ingraveren voor het huwelijk. Kunnen ze gelijk de krasjes eruit halen.

Jullen 'ringhouders' waren echt superleuk (de taart en de ruimte trouwens ook. Die leeuwen tegen het raam )
pi_58085446
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:04 schreef octopussy het volgende:

[..]

mijn trouwring is inmiddels ook flink te groot dus die ga ik nog laten verkleinen en laten ingraveren voor het huwelijk. Kunnen ze gelijk de krasjes eruit halen.

Jullen 'ringhouders' waren echt superleuk (de taart en de ruimte trouwens ook. Die leeuwen tegen het raam )
Dat waren tijgers, mijn beste!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58085581
Wij gaan binnenkort ook eens naar ringen kijken. Wordt nog wat, aangezien ik ook niet zo van goud hou en vriendlief toch graag een traditionele gouden trouwring wil
Jurk is geregeld, locatie is geregeld, stadhuis is geregeld, catering bijna en vrijdagavond gaan we eens kletsen met de potentiële fotograaf
Trouwerij in de dierentuin klinkt ook wel erg tof zeg! Welke dierentuin was dat?
  woensdag 16 april 2008 @ 12:17:23 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_58085626
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Toch schijnen er ook leeuwen rond te lopen, maar dan in het andere gebouwtje, waar ook de maquette (schrijf je dat zo?) stond.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 16 april 2008 @ 12:17:41 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_58085631
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:15 schreef SpaceCheeks het volgende:
Wij gaan binnenkort ook eens naar ringen kijken. Wordt nog wat, aangezien ik ook niet zo van goud hou en vriendlief toch graag een traditionele gouden trouwring wil
Jurk is geregeld, locatie is geregeld, stadhuis is geregeld, catering bijna en vrijdagavond gaan we eens kletsen met de potentiële fotograaf
Trouwerij in de dierentuin klinkt ook wel erg tof zeg! Welke dierentuin was dat?
Amersfoort
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58085967
quote:
Was echt een supergave locatie... als je een beetje in die buurt woont is het zéker een aanrader.
***Levi was here***
pi_58086041
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik twijfelde al. Maar ik heb dan ook geen foto's waar ik het mee kon checken
pi_58086086
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik twijfelde al. Maar ik heb dan ook geen foto's waar ik het mee kon checken
Op mijn weblog-dinges staan foto's van die dag. Maar alleen dierentuin-foto's, de Troel-foto's heeft alleen Troel (en ik dan op mijn HD thuis).
***Levi was here***
  FOK!fotograaf woensdag 16 april 2008 @ 12:42:36 #163
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58086161
quote:
Je kan in Blijdorp ook trouwen met bijvoorbeeld haaien op de achtergrond .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 april 2008 @ 12:45:47 #164
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58086222
Lijkt me echt tof, trouwen in de dierentuin Of in het dolfinarium ofzo
pi_58086358
Doet me denken, ik moet Ikea nog bellen.
***Levi was here***
pi_58086527
een dierentuin
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 13:39:17 #167
43556 miss_dynastie
pi_58087372
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef Levitation het volgende:
Fotoreportage in de Ikea
pi_58087426
Vakantie geboekt (verkapte huwelijksreis)
pi_58087448
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Fotoreportage in de Ikea
Ik kan niets beters verzinnen bij slecht weer! Lijkt me wel heel gaaf om te doen.
Weet alleen niet of ik op het "moment supreme" net zo dapper ben als nu.
***Levi was here***
pi_58087543
Proest... Levi, wat ontzettend leuk en origineel en grappig!
pi_58087601
Heeft iemand anders een goede binnenlocatie voor foto's weten te verzinnen?
Kan echt op dit redelijk idiote plan na: zaterdagmiddag in de Ikea ( )... helemaal niets leuks verzinnen.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 april 2008 @ 13:52:10 #172
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58087639
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef Levitation het volgende:

Blijf het wel een geweldig plan vinden hoor!
pi_58087732
Ik vind musea vaak leuk als binnenlocatie. Maar ik weet niet of dat echt jullie ding is?
pi_58087818
quote:
Op woensdag 16 april 2008 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind musea vaak leuk als binnenlocatie. Maar ik weet niet of dat echt jullie ding is?
Ja, musea zijn leuk en ook wel "ons ding". Maar hier in de buurt zijn niet echt geweldig leuke musea... voor zover ik weet. En het is wat minder origineel en gestoord dan de Ikea.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:05:05 #175
43556 miss_dynastie
pi_58087912
Ik vind het echt 'typisch levi' om zoiets geks te doen. Gewoon bellen hoor
  woensdag 16 april 2008 @ 14:05:44 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_58087928
Ik heb toen een paar weken na mijn operatie met pea4fun foto's genomen in een intratuin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58087998
Ikea is eigenlijk wel heel erg leuk joh!!
01-08-2008
pi_58088007
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt 'typisch levi' om zoiets geks te doen. Gewoon bellen hoor
Ik heb wel een vreemde reputatie, geloof ik. En ik vind mezelf nog wel zo'n saaie brave muts.
***Levi was here***
pi_58088295
ik heb uberhaupt nooit over een binnen lokatie nagedacht bedenk ik me nu
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2008 @ 14:25:24 #180
43556 miss_dynastie
pi_58088326
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb wel een vreemde reputatie, geloof ik. En ik vind mezelf nog wel zo'n saaie brave muts.
Nee, niet vreemd, maar als saaie brave muts zie ik je ook weer niet, sorry
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 april 2008 @ 14:29:17 #181
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58088415
Intratuin ofzo is ook nog wel een optie Hoewel de IKEA leuker blijft
pi_58088493
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:08 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat jij dat vindt, wil niet zeggen dat het zo is

Je bent echt een tof wijf, en nog origineel ook!
pi_58088658
Levi

GMTA to the max
ik had hetzelfde idee.

Vooral in de ballenbak met z'n tweetjes

En bel gewoon naar de Ikea of je een half uurtje voor openingstijd of na sluitingstijd mag komen. Wie weet vinden ze het wel heel erg leuk!
pi_58088696
ha ha de ballen bak ja, kom ik dan nooit meer uit!
pi_58090936
Wel stoer hoor om de ikea als binnenlocatie te nemen. Wij hebben geen binnenlocatie!

Amersfoort is erg stoer, wij houden ons feest in het restaurant ernaast. Aangezien erik en ik abonnement hebben, gaan we voor we gaan eten nog de dierentuin in!

Dit weekend nog geweest: dit is onze beste foto tot nu toen van de tijgers

Wij gaan binnenkort naar de notaris, wij willen ook op huwelijkse voorwaarden gaan trouwen.
Maar je kunt dus niet alles beschrijven? 2 soorten en dan moet je kiezen?
pi_58091154
Geweldig die tijgers!!
Je kan het beste naar de notaris gaan voor de juiste informatie,maar je kan dus kiezen uit 2 hoofdopties om het zo maar te zeggen,daar kun je wel extra dingen aan toevoegen.Maar wij gingen echt met het idee van bij overlijden willen we het zus en zo en bij een scheiding weer anders,we wilde het echt helemaal zelf samenstellen maar zo werkt het dus niet.
01-08-2008
  FOK!fotograaf woensdag 16 april 2008 @ 17:05:58 #187
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58091316
De IKEA in Delft heeft ook een concept center, en een zeer mooie strakke inrichting in het personeelsgedeelte. In dat gedeelte komen geen klanten, maar het zijn wel enorm mooie settings. Je kan altijd vragen of je in dat gedeelte een reportage mag schieten. Ook voor hen leuke publiciteit natuurlijk!

Verder kan je in Delft denken aan de watertoren, molen 'De Roos', boven bij Restaurant de Waag, wijnkelders, etc.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_58091604
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:05 schreef freud het volgende:
De IKEA in Delft heeft ook een concept center, en een zeer mooie strakke inrichting in het personeelsgedeelte. In dat gedeelte komen geen klanten, maar het zijn wel enorm mooie settings. Je kan altijd vragen of je in dat gedeelte een reportage mag schieten. Ook voor hen leuke publiciteit natuurlijk!

Verder kan je in Delft denken aan de watertoren, molen 'De Roos', boven bij Restaurant de Waag, wijnkelders, etc.
Alleen zal ik het moeten doen met de Ikea in Eindhoven/Son en Breugel. Die is een stuk kleiner dan de monsterIkea in Delft.
***Levi was here***
pi_58092441
Ik neem de naam van mijn vriend over, ik wilde toch al van mijn eigen naam af dus dat komt goed uit

Die ringenkussentjes vind ik idioot duur dus wij doen het gewoon in doosjes, we vragen er gewoon een extra dan kunnen beide kindjes er een geven.

De ikea als locatie is wel erg leuk en origineel!! Wij gaan het denk ik in de omgeving houden, genoeg park en dijk in de buurt voor leuke foto's.

Ik dacht ik ga vandaag eens kijken voor schoenen maar dat viel nogal tegen: open schoenen zijn niet 'in' onder bruidjes blijkbaar en buiten de standaard pump met bandje moest alles besteld worden met koopverplichting, lekker handig... Ik ga maar eens in amsterdam kijken, daar hebben ze wel alles op voorraad schijnt.

Het ziet er wel naar uit dat mijn vriend weer kan lopen op de bruiloft, 2 maanden krukken en dan mag hij er weer op staan. Het lijkt dus wel allemaal goed te komen. Wel heftig hoor zo'n operatie met slangetjes en enge dingen, maar ik geloof dat ik er meer moeite mee heb dan hij zelf En de vakantie die we voor eind volgende week gepland hadden kan waarschijnlijk ook gewoon doorgaan dus dat is ook mooi meegenomen.
  woensdag 16 april 2008 @ 18:08:59 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58092552
ik ben benieuwd of ik mijn vent een stropdas om krijg bedenk ik me net

Ikea is wel orgineel
pi_58104287
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Geweldig die tijgers!!
Je kan het beste naar de notaris gaan voor de juiste informatie,maar je kan dus kiezen uit 2 hoofdopties om het zo maar te zeggen,daar kun je wel extra dingen aan toevoegen.Maar wij gingen echt met het idee van bij overlijden willen we het zus en zo en bij een scheiding weer anders,we wilde het echt helemaal zelf samenstellen maar zo werkt het dus niet.
dan heb ik het weer eens niet begrepen want ik vond de optie's nog al veel
maar misschien dat er ook weer dingen met een testament zijn vastte leggen,
pi_58104299
voodoolady dat klinkt allemaal als goed nieuws zeg!
Operatie enzo dus wel goed gegaan?
  FOK!fotograaf donderdag 17 april 2008 @ 08:07:15 #193
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58104385
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Alleen zal ik het moeten doen met de Ikea in Eindhoven/Son en Breugel. Die is een stuk kleiner dan de monsterIkea in Delft.
Hmm, dus op zaterdagmiddag foto's in de IKEA . Ik vind een gloeilamp kopen rond dat tijdstip al een uitdaging . Als het lukt wel originele foto's!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 17 april 2008 @ 09:18:03 #194
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58105193
De mensen gaan vast wel voor ons opzij Ik gok dat we hooguit een kring van mensen om ons heen creëren op elke plek waar we foto's maken
pi_58106528
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd of ik mijn vent een stropdas om krijg bedenk ik me net

Ikea is wel orgineel
Mijn vriend draagd geen stropdas,we hebben met en zonder geprobeerd.Hij heeft nu zo'n blouse met een beetje een puntkraag (niet overdreven hoor) en dan zonder stropdas,het stond em zo goed en sexy

We zouden nu op huwlijksreis gaan maar een paar daagjes weg in Nederland,ik wilde wel graag maar mijn vriend niet ivm eigen zaak.Nu zei die gisteren...wil je even een paar reisgidsen voor Ijsland halen....ikke gelijk rennen natuurlijk! Nou is Ijsland wel erg duur dus weet niet of em dat word.maar we gaan iig op huwelijksreis (leuke tips zijn altijd welkom)
01-08-2008
pi_58106833
quote:
Op donderdag 17 april 2008 09:18 schreef Yoni het volgende:
De mensen gaan vast wel voor ons opzij Ik gok dat we hooguit een kring van mensen om ons heen creëren op elke plek waar we foto's maken
Denk ik ook.
Vrees alleen dat ik dan met een enorme blos op alle foto's sta kan plots enorm verlegen worden...

We gaan zondag ook even kijken bij het DAFmuseum of dat een leuke binnenlocatie voor foto's is, daar hebben ze allemaal oude auto's en vrachtwagens, wel DAFjes natuurlijk.
***Levi was here***
  FOK!fotograaf donderdag 17 april 2008 @ 10:56:09 #197
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58106955
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:31 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Mijn vriend draagd geen stropdas,we hebben met en zonder geprobeerd.Hij heeft nu zo'n blouse met een beetje een puntkraag (niet overdreven hoor) en dan zonder stropdas,het stond em zo goed en sexy

We zouden nu op huwlijksreis gaan maar een paar daagjes weg in Nederland,ik wilde wel graag maar mijn vriend niet ivm eigen zaak.Nu zei die gisteren...wil je even een paar reisgidsen voor Ijsland halen....ikke gelijk rennen natuurlijk! Nou is Ijsland wel erg duur dus weet niet of em dat word.maar we gaan iig op huwelijksreis (leuke tips zijn altijd welkom)
Zonder strop staat vaak ook relaxter als je het niet gewend bent. Je gaat het imo toch vaak zien op foto's als iemand geen stropdas oid gewend is, en geen stroppie is ook prima. Wel een tshirt er dan onder in de juiste kleur met V-hals . Niets zo zonde als een mooi overhemd en dan een oud tshirt eronder met ronde vergeelde kraag .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_58107015
quote:

Ik ben net terug uit IJsland, en het is er echt ongelooflijk prachtig! Hou er wel rekening mee dat je je scheel betaalt. Reykjavik is vrij klein, dus je wilt dan wel een auto huren ofzo, liefst een 4WD, omdat je met een gewone bijna nergens komt. Een goede verzekering is ook gewenst, vanwege 'gravelschade'. Hotels zijn fors duur, uit eten (eten uberhaupt) is bijna onbetaalbaar. Reken op 1000 euro pp voor een week, ofzo.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 17 april 2008 @ 10:59:48 #199
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58107029
quote:
Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Denk ik ook.
Vrees alleen dat ik dan met een enorme blos op alle foto's sta kan plots enorm verlegen worden...

We gaan zondag ook even kijken bij het DAFmuseum of dat een leuke binnenlocatie voor foto's is, daar hebben ze allemaal oude auto's en vrachtwagens, wel DAFjes natuurlijk.
Heb gister ook al even op de website gekeken. Kan best leuk zijn Ben benieuwd
  donderdag 17 april 2008 @ 11:03:28 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58107106
quote:

[..]

De mijne haat stropdassen Dus ik denk dat het ook zonder wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')