Wij hebben onze ringen (niet de verlovingsringen) nog geen half jaar. En de mijne is een partij bekrastquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef Pure-Poison het volgende:
Is alleen een nadeel niet met titanium dat het enorm gaat krassen,wij hebben nu een jaar onze titanium vriendschapsringen en die zitten echt vol met krassen.
@Qwea : Wij zijn pas bij de notaris geweest ivm de huwlijkse voorwaarden omdat mijn vriend eigen bedrijf heeft maar je kan gewoon de naam aannemen die je wil.Wij gingen er trouwens heen met het idee dat we het precies konden beschrijven zoals wij wilden maar je zit dus echt aan regels vast,zo waren er eigenlijk maar 2 opties waaruit je kon kiezen om te trouwen op huwlijkse voorwaarde.
Wij weten trouwens nog steeds niet wat we met de hondjes gaan doen,aan de ene kan denk ik neem ze maar niet mee anders loop ik mischien te stressen of ze zich wel gedragen,aan de andere kant vind ik het wel heel leuk,vooral met de foto's enzo.
Je kan het beste met een notaris gaan praten, vaak is het eerste orienterende gesprek gratisquote:Op woensdag 16 april 2008 10:58 schreef Qwea het volgende:![]()
[..]
Aaah oke
Maar je kan bepaalde dingen toch vastleggen in je testament ook? Kijk als ik doodga, wil ik wel dat het bedrijf naar hem toe gaat. En aangezien we dus niet in gemeenschap van goederen trouwen, is het toch handig om dat in een testament vast te laten leggen?
Of praat ik nu poep?
mijn trouwring is inmiddels ook flink te groot dus die ga ik nog laten verkleinen en laten ingraveren voor het huwelijk. Kunnen ze gelijk de krasjes eruit halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:31 schreef Troel het volgende:
Titanium werd ons afgeraden omdat je dat niet meer kan inkorten of uitrekken. Als je dus ineens dunnere of dikkere vingers krijgt, moet je een nieuwe ring kopen, of met een te grote ring lopen (te klein gaat wat moeilijk).
Mijn ring is inmiddels flink te groot en dat is witgoud, dus die kan gelukkig nog wel vermaakt worden.
Wij hadden de ringen om de snoeten van twee houten girafjes en die stonden al klaar voor de plechtigheidDat in combinatie met een zebrataart en een trouwerij in de dierentuin
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
mijn trouwring is inmiddels ook flink te groot dus die ga ik nog laten verkleinen en laten ingraveren voor het huwelijk. Kunnen ze gelijk de krasjes eruit halen.
Jullen 'ringhouders' waren echt superleuk(de taart en de ruimte trouwens ook. Die leeuwen tegen het raam
)
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat waren tijgers, mijn beste!
[ afbeelding ]![]()
Amersfoortquote:Op woensdag 16 april 2008 12:15 schreef SpaceCheeks het volgende:
Wij gaan binnenkort ook eens naar ringen kijken. Wordt nog wat, aangezien ik ook niet zo van goud hou en vriendlief toch graag een traditionele gouden trouwring wil![]()
Jurk is geregeld, locatie is geregeld, stadhuis is geregeld, catering bijna en vrijdagavond gaan we eens kletsen met de potentiële fotograaf![]()
Trouwerij in de dierentuin klinkt ook wel erg tof zeg! Welke dierentuin was dat?
Was echt een supergave locatie... als je een beetje in die buurt woont is het zéker een aanrader.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:15 schreef SpaceCheeks het volgende:
Wij gaan binnenkort ook eens naar ringen kijken. Wordt nog wat, aangezien ik ook niet zo van goud hou en vriendlief toch graag een traditionele gouden trouwring wil![]()
Jurk is geregeld, locatie is geregeld, stadhuis is geregeld, catering bijna en vrijdagavond gaan we eens kletsen met de potentiële fotograaf![]()
Trouwerij in de dierentuin klinkt ook wel erg tof zeg! Welke dierentuin was dat?
Ik twijfelde al. Maar ik heb dan ook geen foto's waar ik het mee kon checkenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat waren tijgers, mijn beste!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:37 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik twijfelde al. Maar ik heb dan ook geen foto's waar ik het mee kon checken
Je kan in Blijdorp ook trouwen met bijvoorbeeld haaien op de achtergrondquote:Op woensdag 16 april 2008 12:15 schreef SpaceCheeks het volgende:
Fotoreportage in de Ikeaquote:Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef Levitation het volgende:
Doet me denken, ik moet Ikea nog bellen.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef Levitation het volgende:
Doet me denken, ik moet Ikea nog bellen.
Ja, musea zijn leuk en ook wel "ons ding". Maar hier in de buurt zijn niet echt geweldig leuke musea... voor zover ik weet.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind musea vaak leuk als binnenlocatie. Maar ik weet niet of dat echt jullie ding is?
Ik heb wel een vreemde reputatie, geloof ik. En ik vind mezelf nog wel zo'n saaie brave muts.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het echt 'typisch levi' om zoiets geks te doen. Gewoon bellen hoor
Nee, niet vreemd, maar als saaie brave muts zie ik je ook weer niet, sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb wel een vreemde reputatie, geloof ik. En ik vind mezelf nog wel zo'n saaie brave muts.
Dat jij dat vindt, wil niet zeggen dat het zo isquote:Op woensdag 16 april 2008 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb wel een vreemde reputatie, geloof ik. En ik vind mezelf nog wel zo'n saaie brave muts.
Alleen zal ik het moeten doen met de Ikea in Eindhoven/Son en Breugel.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:05 schreef freud het volgende:
De IKEA in Delft heeft ook een concept center, en een zeer mooie strakke inrichting in het personeelsgedeelte. In dat gedeelte komen geen klanten, maar het zijn wel enorm mooie settings. Je kan altijd vragen of je in dat gedeelte een reportage mag schieten. Ook voor hen leuke publiciteit natuurlijk!
Verder kan je in Delft denken aan de watertoren, molen 'De Roos', boven bij Restaurant de Waag, wijnkelders, etc.
dan heb ik het weer eens niet begrepen want ik vond de optie's nog al veelquote:Op woensdag 16 april 2008 16:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Geweldig die tijgers!!
Je kan het beste naar de notaris gaan voor de juiste informatie,maar je kan dus kiezen uit 2 hoofdopties om het zo maar te zeggen,daar kun je wel extra dingen aan toevoegen.Maar wij gingen echt met het idee van bij overlijden willen we het zus en zo en bij een scheiding weer anders,we wilde het echt helemaal zelf samenstellen maar zo werkt het dus niet.
Hmm, dus op zaterdagmiddag foto's in de IKEAquote:Op woensdag 16 april 2008 17:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen zal ik het moeten doen met de Ikea in Eindhoven/Son en Breugel.Die is een stuk kleiner dan de monsterIkea in Delft.
Mijn vriend draagd geen stropdas,we hebben met en zonder geprobeerd.Hij heeft nu zo'n blouse met een beetje een puntkraag (niet overdreven hoor) en dan zonder stropdas,het stond em zo goed en sexyquote:Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef Qwea het volgende:
ik ben benieuwd of ik mijn vent een stropdas om krijg bedenk ik me net
Ikea is wel orgineel
Denk ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:18 schreef Yoni het volgende:
De mensen gaan vast wel voor ons opzijIk gok dat we hooguit een kring van mensen om ons heen creëren op elke plek waar we foto's maken
Zonder strop staat vaak ook relaxter als je het niet gewend bent. Je gaat het imo toch vaak zien op foto's als iemand geen stropdas oid gewend is, en geen stroppie is ook prima. Wel een tshirt er dan onder in de juiste kleur met V-halsquote:Op donderdag 17 april 2008 10:31 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Mijn vriend draagd geen stropdas,we hebben met en zonder geprobeerd.Hij heeft nu zo'n blouse met een beetje een puntkraag (niet overdreven hoor) en dan zonder stropdas,het stond em zo goed en sexy![]()
![]()
We zouden nu op huwlijksreis gaan maar een paar daagjes weg in Nederland,ik wilde wel graag maar mijn vriend niet ivm eigen zaak.Nu zei die gisteren...wil je even een paar reisgidsen voor Ijsland halen....ikke gelijk rennen natuurlijk! Nou is Ijsland wel erg duur dus weet niet of em dat word.maar we gaan iig op huwelijksreis(leuke tips zijn altijd welkom)
Ik ben net terug uit IJsland, en het is er echt ongelooflijk prachtig! Hou er wel rekening mee dat je je scheel betaalt. Reykjavik is vrij klein, dus je wilt dan wel een auto huren ofzo, liefst een 4WD, omdat je met een gewone bijna nergens komt. Een goede verzekering is ook gewenst, vanwege 'gravelschade'. Hotels zijn fors duur, uit eten (eten uberhaupt) is bijna onbetaalbaar. Reken op 1000 euro pp voor een week, ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:31 schreef Pure-Poison het volgende:
We zouden nu op huwlijksreis gaan maar een paar daagjes weg in Nederland,ik wilde wel graag maar mijn vriend niet ivm eigen zaak.Nu zei die gisteren...wil je even een paar reisgidsen voor Ijsland halen....ikke gelijk rennen natuurlijk! Nou is Ijsland wel erg duur dus weet niet of em dat word.maar we gaan iig op huwelijksreis(leuke tips zijn altijd welkom)
Heb gister ook al even op de website gekeken. Kan best leuk zijnquote:Op donderdag 17 april 2008 10:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk ik ook.![]()
Vrees alleen dat ik dan met een enorme blos op alle foto's stakan plots enorm verlegen worden...
We gaan zondag ook even kijken bij het DAFmuseum of dat een leuke binnenlocatie voor foto's is, daar hebben ze allemaal oude auto's en vrachtwagens, wel DAFjes natuurlijk.
De mijne haat stropdassenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:31 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Mijn vriend draagd geen stropdas,we hebben met en zonder geprobeerd.Hij heeft nu zo'n blouse met een beetje een puntkraag (niet overdreven hoor) en dan zonder stropdas,het stond em zo goed en sexy![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |