Jaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa!
Pack my bags and mount my horse!
![]()
pas maar op, voor die grote waakhondquote:Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Omkleden en zo en dan dadelijk met pindaatje naar Tilburg
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 10 april 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet bang voor honden. Eigenlijk ben iets TE niet-bang voor honden. Ook wanneer ik wel bang zou moeten zijn. "Ooooow hondjeeee!!!!" en toen kwam de opmerking "Heb je geluk dat ie denkt dat je goed volk bent... het is een afgerichte politiehond". Ow...
"Wodan, pak worst"quote:Op donderdag 10 april 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet bang voor honden. Eigenlijk ben iets TE niet-bang voor honden. Ook wanneer ik wel bang zou moeten zijn. "Ooooow hondjeeee!!!!" en toen kwam de opmerking "Heb je geluk dat ie denkt dat je goed volk bent... het is een afgerichte politiehond". Ow...
als ik tegen de teckel van mijn ouders zijn gehele naam moet roepen issie al lang weggerendquote:Op donderdag 10 april 2008 18:03 schreef Manias het volgende:
La Ona? LAWOOOWONAAH ZITTTTT dat werkt volgens mij voor geen meter
nu ja onze hond heeft ook een stamboom en lange naam :p roepnaam: plukquote:Op donderdag 10 april 2008 18:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ik tegen de teckel van mijn ouders zijn gehele naam moet roepen issie al lang weggerend.
de mijne:quote:Op donderdag 10 april 2008 18:07 schreef Manias het volgende:
[..]
nu ja onze hond heeft ook een stamboom en lange naam :p roepnaam: pluklol
lol.. :p dan valt die naam van die hockeyster nog meequote:Op donderdag 10 april 2008 18:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de mijne:
claudius maximilianus quattro van 't bessenveldt
roepnaam: max.
de namen die ik voor de toekomstige honden wil ijn DJ-namenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:12 schreef Manias het volgende:
[..]
lol.. :p dan valt die naam van die hockeyster nog mee
Lisa Lashes is dan wel leukig :p lolquote:Op donderdag 10 april 2008 18:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de namen die ik voor de toekomstige honden wil ijn DJ-namen.
erick e klinkt dan iets minder he.
miss monica danquote:Op donderdag 10 april 2008 18:16 schreef Manias het volgende:
[..]
Lisa Lashes is dan wel leukig :p lol
LISA LASHES GET YO LEASH!
dat is wel HEEL gay ;pquote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
miss monica dan.
twee chihuahuas die miss monica en lady dana heten.
En als het een vrouwelijke bullterrier is, dan noem je haar natuurlijk naar die dikke troela die altijd in de Effenaar draait.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:18 schreef Jerruh het volgende:
miss monica dan.
twee chihuahuas die miss monica en lady dana heten.
lady aidaquote:Op donderdag 10 april 2008 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En als het een vrouwelijke bullterrier is, dan noem je haar natuurlijk naar die dikke troela die altijd in de Effenaar draait.
Tony! Ik ben jaloers, hij is echt stoer!quote:Op donderdag 10 april 2008 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben gesloopt, maar verder gaat het best hoor
Het Sinterklaasseizoen gaat weer beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |