Kunnen we ruilen?quote:
Wat zijn je favoriete nummers?quote:Op woensdag 9 april 2008 21:56 schreef Manias het volgende:
samjustme t album is wel koel alleen had ik al die rappers eruit gelaten
Ik sta om bekend dat ik op verkeerde types val. Ben al 2 maanden datelos deels zelf aan schuldig, heb geen zin om achter iemand achterna te gaan.quote:
Ik vermoed dat ik daar zelf ook last van heb. Boevndien kom ik blijkbaar nooit een normaal iemand van ongeveer m'n eigen leeftijd tegen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef samjustme het volgende:
Ik sta om bekend dat ik op verkeerde types val. Ben al 2 maanden datelos deels zelf aan schuldig, heb geen zin om achter iemand achterna te gaan.
wees blij vriendjes zijn ook niet alles grrrrquote:Op woensdag 9 april 2008 22:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik daar zelf ook last van heb. Boevndien kom ik blijkbaar nooit een normaal iemand van ongeveer m'n eigen leeftijd tegen.
ehmmmmquote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat zijn je favoriete nummers?
De mijne
1 I stay in Love
2 Migrate
3 I'm That Chick
4 Thanx 4 Nothin x
Wat heeft ie misdaan?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
wees blij vriendjes zijn ook niet alles grrrr
Nee, sommigen verwachten dat je trouw bent! Dat moet je niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wees blij vriendjes zijn ook niet alles grrrr
dat heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, sommigen verwachten dat je trouw bent! Dat moet je niet hebben natuurlijk.
Hij heeft 3 uur lopen zijken over de 2 huizen in Brasil die ie heeft gezien en wil nu dat ik een keuze maak. En ja ze zien er leuk uit op de foto's maar ik wil ze in het echt zien. we hebben het hier niet over een lullig autootje of zoquote:
We hebben genoeg zwarte mietjes hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef Manias het volgende:
[..]
Dat had ik eiglk willen zeggen ipv shizzlepiet
Uhu heb ik zelf ook last van. Ben zat door pubers en ouwe mannen nagejaagd te worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik daar zelf ook last van heb. Boevndien kom ik blijkbaar nooit een normaal iemand van ongeveer m'n eigen leeftijd tegen.
jij was toch 40? maaruh als die mensen van 21/22 ouder worden dump je ze weer voor een jonger model?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhu heb ik zelf ook last van. Ben zat door pubers en ouwe mannen nagejaagd te worden.
Iemand van mijn eigen leeftijd wil ik nou ook weer niet, het is te hehe. Iemand rond 21/22 perfect.
Tegenwoordig zeg ik gewoon dat ik bezet ben anders hihi, soms werkt het niet echt. Een zeurde zefs daarna door of ik niet een uitzondering kon maken. Je kan tegenwoordig niet eens fatsoenlijk nep bezet zijn.
schat jij en ik 1 dag en dan weet je dat 30 en 25 werktquote:Op woensdag 9 april 2008 23:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uhu heb ik zelf ook last van. Ben zat door pubers en ouwe mannen nagejaagd te worden.
Iemand van mijn eigen leeftijd wil ik nou ook weer niet, het is te hehe. Iemand rond 21/22 perfect.
Tegenwoordig zeg ik gewoon dat ik bezet ben anders hihi, soms werkt het niet echt. Een zeurde zefs daarna door of ik niet een uitzondering kon maken. Je kan tegenwoordig niet eens fatsoenlijk nep bezet zijn.
Da's nr 3 al hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die snoezepoes van jou verdieping heeft een muis gevangen, ze was er vanmiddag mee aan het spelen op de galerij
Jij was toch hot?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij was toch 40? maaruh als die mensen van 21/22 ouder worden dump je ze weer voor een jonger model?
(of was het niet bedoeld voor de langere termijn?)
Ooh, die rooie?quote:
Mijn lul gaat er van slap hangen als ik dat zie. Maar goed smaken verschillen(gelukkig)quote:Op donderdag 10 april 2008 00:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jij was toch hot?![]()
over echte hotties gesproken
[ afbeelding ]
Dikke zoete padquote:Op donderdag 10 april 2008 00:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn lul gaat er van slap hangen als ik dat zie. Maar goed smaken verschillen(gelukkig)
dit is mooier:
[ afbeelding ]
Daniel
Met een erg mooi(behaard) buikje:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:
Haar is alleen acceptabel als diegene zo uitzietquote:
hou wel van vlezige mannen, maar dit is ook primaquote:Op donderdag 10 april 2008 00:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Haar is alleen acceptabel als diegene zo uitziet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |