Te laag? Man, doorgaans krijg je werkstraf. Nederland is gek op pedofielen!quote:
Aan de andere kant, de jeugd-uurlonen zijn in hier sommige sectoren weer extreem hoogquote:Op donderdag 10 april 2008 22:26 schreef misdaadforum het volgende:
Ik ga voor 3 uur schoffelen......
Idd straffen veel te laag hier.(soms dan)
Hoe verklaar je dan dat het ene kind zich wel afzet tegen ouders en opvoeding en het andere kind, uit hetzelfde gezin, niet? Ze zijn hetzelfde opgevoed.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt van hun opvoeding af, of ze zich er iets van aantrekken.
Je draait mijn redenering om. Ik denk dat er manieren van opvoeden bestaan die de kans dat een kind zich tegen de ouders gaat afzetten, heel erg klein maken. Dat betekent dan nog niet dat alle kinderen die zich niet afzetten, op die manier zijn opgevoed. Verder is het onzin om te denken dat twee kinderen uit hetzelfde gezin op dezelfde manier worden opgevoed. Het ene kind vraagt een andere aanpak dan het andere kind. Ik ben bijvoorbeeld anders opgevoed dan mijn zusje, omdat ik een rustig en meegaand kind was en mijn zusje druk en tegendraads.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat het ene kind zich wel afzet tegen ouders en opvoeding en het andere kind, uit hetzelfde gezin, niet? Ze zijn hetzelfde opgevoed.
Het ligt er in dit geval gewoon aan wat voor kansen ze krijgen, de ene moet het doen met een krantenwijkje, de andere is wat beter in netwerken en verdient in een uur een maandsalarisje van een kranten/folderbezorger.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:47 schreef Gia het volgende:
Het ligt er gewoon aan met wie ze omgaan op die leeftijd.
En zo kunnen ze iedere dag een maandsalaris verdienen.. Vroeg rijk dus.quote:Op vrijdag 11 april 200808:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het ligt er in dit geval gewoon aan wat voor kansen ze krijgen, de ene moet het doen met een krantenwijkje, de andere is wat beter in netwerken en verdient in een uur een maandsalarisje van een kranten/folderbezorger.
Slimme pubers dus [afbeelding]
das 150 dollar heurquote:Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:
Damn, ik moet toch maar eens terug naar school. Geile 15 jarige sletjes uitwonen voor het luttele bedrag van 100 euro!
Kijk, herhaalde kritiek is wel degelijk nuttig.quote:[b]Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:[/b
Damn, ik moet toch maar eens terug naar school.
Wat sneu voor je dat er voor moe(s)t betalen... En dat al tijdens de schooljaren...quote:Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:
Damn, ik moet toch maar eens terug naar school. Geile 15 jarige sletjes uitwonen voor het luttele bedrag van 100 euro!
Das meer dan 150 dollar hoorquote:Op maandag 14 april 2008 08:52 schreef StefanP het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef longinus het volgende:
Weer een reden om minderjarigen geen mobiel te geven, ze doen alles voor beltegoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |