klopt, ik heb het net aangepast, dus volgende maand denk ik resultaat te zien. Maar ik ben benieuwd of dit voldoende zal zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:53 schreef Skinkie het volgende:
XS4ALL Only was toch per 1 april 20Mbit voor basic geworden?
Ik heb er totaal geen verstand van, dus bedankt voor je tipquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
2 internetaansluitingen kan ook
1 op de kabel en 1 op een ADSL lijn.
Idd, dan heb je gewoon 2 verschillende internetabonnementen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:07 schreef poohy het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van, dus bedankt voor je tipIk had misschien beter in het blondjes topic kunnen posten
![]()
Maar goed, ik neem aan dat ik dan dus ongeveer dubbele kosten krijg?
Ik neem wel twee providers, dit wordt mij te ingewikkeldquote:Op woensdag 9 april 2008 18:17 schreef donald_dick het volgende:
Of je router goed instellen nemt QoS engine gebruiken. die reserveert per applicatie een deel van je verbinding zodat je tegleiojk kan downloaden en spelletjes online kan spelen. of gewoon gaan downloadenin de nacht en overdag als hij niet speelt
Hmm.. ja daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Fliepke het volgende:
lol
Dat mensen dat doen
Hoeveel download je wel niet dat je dat niet kan schedulen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |