abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57927901
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Vooral ook omdat (zoals toma ook al zei) Babel zich nu laat zien als een echte counterspits, niks voor Ajax. Wel voor clubs als PSV en NAC. Linksbuiten blijkt hij echt niet. Persoonlijk vind ik hem de 18 miljoen nog altijd niet waard en daarbij vergeleken Suarez nu toch echt een koopje, dus wat dat betreft heeft Ajax goede zaken gedaan.
Ben ik het wel mee eens, maar vond t wel leuk om te zien.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 9 april 2008 @ 09:25:23 #202
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57927905
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:22 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Maakt mij echt geen flikker uit wat Groningen doet op de tribunes, al maken ze het grootste spandoek met Anti-Ajax erop. Op het veld word het toch teleurstellend voor ze.
2-1 zou ik inderdaad bijzonder teleurstellend vinden.
pi_57927920
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:21 schreef Prosac het volgende:

[..]

Is die avatar dan masochistisch bedoeld?
Spreekkoren ga je niet tegenhouden, ik snap sowieso alle heisa niet, alsof er zomaar ineens een hekel aan Ajax is in Groningen.
Ik durf te wedden dat kuch kuch de groene 'hel' kuch kuch van groningen hun toch wel gaan uitfluiten en al spelen ze goed dat er nog spreekkoren komen ook
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 9 april 2008 @ 09:30:38 #204
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57928008
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:26 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat kuch kuch de groene 'hel' kuch kuch van groningen hun toch wel gaan uitfluiten en al spelen ze goed dat er nog spreekkoren komen ook
natuurlijk worden Silva en Suarez voor rotte vis uitgemaakt, maar gezien hun vertoonde gedrag is dat ook geheel terecht. Helaas krijgen we geen varkenskop het stadion in.
Geruchten gaan echter wel dat men bij spreekkoren mensen tijdens of achteraf willekeurig uit het zingende publiek gaat halen en straffen. Dus er wordt al geadviseerd om een sjaal voor je mond te doen.
pi_57928129
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef Prosac het volgende:

Geruchten gaan echter wel dat men bij spreekkoren mensen tijdens of achteraf willekeurig uit het zingende publiek gaat halen en straffen. Dus er wordt al geadviseerd om een sjaal voor je mond te doen.
Bangmakerij. Je moet je eigen forum wel goed lezen!
pi_57928193
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef cultheld het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren hoe destijds vele Ajacieden op dit forum honend oordeelden over het samenwerkingsverband tussen PSV en Chelsea. Nu staan velen van hen echter te springen om een samenwerkingsverband tussen Ajax en Arsenal/Barcelona/AC Milan .
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Ik sta er dan ook absoluut niet om te sprinen, sterker nog, ik ben 100% tegen!
pi_57928248
Lijkt me trouwens wel een prima voorzitter die Uri Coronel, op dit moment iemand met zo'n beetje de beste kijk op en in Ajax en ook al jaren groot fan. Als hij voorzitter is kan hij gelijk aan de slag gaan met zijn eigen rapport.
pi_57928282
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:30 schreef Prosac het volgende:

[..]

natuurlijk worden Silva en Suarez voor rotte vis uitgemaakt, maar gezien hun vertoonde gedrag is dat ook geheel terecht. Helaas krijgen we geen varkenskop het stadion in.
Een beetje een vijandige sfeer kan helemaal geen kwaad en is juist wel mooi. En prima te begrijpen ook nog trouwens. Zolang het bij zingen blijft, zou ik zeggen, lekker laten gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 9 april 2008 @ 09:46:26 #209
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57928283
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:37 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Bangmakerij. Je moet je eigen forum wel goed lezen!
ik heb het niet alleen over dat forum, ook over berichten van iets beter ingevoerde personen.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:49:20 #210
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57928343
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Een beetje een vijandige sfeer kan helemaal geen kwaad en is juist wel mooi. En prima te begrijpen ook nog trouwens. Zolang het bij zingen blijft, zou ik zeggen, lekker laten gaan.
Spreekkoren zijn er altijd en overal. De ene week spreekt men er schande van, maar maakt men tegelijk van het "lulhannes" een komisch item en wordt het notabene ondertiteld. In de emotie van een wedstrijd brul ik ook van alles mee, maar zodra er spreekkoren als Hamas, Hamas.... en vuurwerkgeluiden komen dan hou ik mijn bek of brul ik wat anders, want van dergelijke dingen distantieer ik me.
pi_57928350
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

hieruit begrijp ik dat jij gewoon voor spreekkoren bent?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57928395
En Babel .

Kom op zeg, die hoef ik echt niet meer terug. 17 miljoen voor hem is een Godsgeschenk. Leuk dat hij gisteren een penalty versierd en Fabregas (die de hele tweede helft al kapot was) eruit loopt, maar verder overtuigd hij nog allerminst bij LFC.

We hebben Suárez voor minder dan de helft van zijn geld gehaald en Suárez is véél trefzekerder en geeft bovendien véél meer assists. Als je volgend seizoen een goede aanval wilt hebben, moet je koste wat het kost KJH houden en Sulejmani aantrekken. Dan heb je een goede aanval.
pi_57928404
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik ben ook voor. Hamassss.
pi_57928473
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nee, er zijn voor mij wel grenzen. Maar als ik dan zou kiezen tussen een spreekkoor of door de barriere heen breken of het veld opstormen, kies ik voor de spreekkoren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57928672
Ach ja, spreekkoren horen er bij. Wat mij betreft maakt men zich daar veel te druk om. Een goede vriend van me is Joods (staat op 410) en het interesseert hem echt geen moer als er bijvoorbeeld Hamas wordt gezongen. Daarentegen zijn wij ook bepaald geen lieverdjes en dan kun je dus wat terugverwachten.

Wat ik bijvoorbeeld wel weer te ver vind gaan zijn spreekkoren over Carlo, Para enz. Toen Para herdacht werd, zong utrecht kwetsende spreekkoren over hem. Nog geen drie weken later zaten zij in hetzelfde schuitje met Maarten. Ik ben er nog altijd trots op dat wij als Ajacieden nooit over Maarten hebben gezongen.
pi_57928967
quote:
Lindgren laat liever voeten spreken

Amsterdam, 09 apr 2008
Rasmus Lindgren heeft zich de voorbije weken stilletjes in het eerste elftal van Ajax gespeeld. De Zweed vervangt sinds enkele wedstrijden op verdienstelijke wijze de geblesseerde rechtshalf Gabri.

De positie van zijn Spaanse ploeggenoot is één van de plaatsen in het elftal waar Lindgren zich thuisvoelt. ,,Als het maar op het middenveld is met de punt naar achteren’’, verklaart hij zich nader. ,,Het ligt mij het beste als ik centraal speel. Als ik moet kiezen, is de plek van verdedigende middenvelder mijn favoriete stek. Rechts of links, dat maakt me niet zoveel uit’’, aldus de plichtsgetrouwe Scandinaviër, die in januari na een verblijf van 2,5 jaar in Groningen terugkeerde bij Ajax.

,,Ik was wel verrast toen mijn zaakwaarnemer zei dat Ajax geïnteresseerd was’’, zegt de opvolger van de naar Valencia vertrokken Hedwiges Maduro. ,,Dat had ik niet verwacht. Ik was natuurlijk heel blij, maar ik wilde wel weten wat de plannen waren en wat ze in mij zagen. Toen dat duidelijk was, was het voor mij een gemakkelijk besluit.’’

'Hoogstandje' van Rasmus Lindgren tijdens Ajax - De Graafschap (4-1).
Opvallend is dat op het moment dat Lindgren zijn contract in de Amsterdam ArenA ondertekende nog niet bekend was wie de nieuwe trainer van de club zou worden. De uiteindelijke keuze van de clubleiding om met Marco van Basten in zee te gaan lijkt desondanks goed uit te pakken voor de Zweedse middenvelder. Lindgren en de huidige bondscoach van Oranje werkten namelijk in het seizoen 2003-2004 succesvol samen bij Jong Ajax. ,,Het is altijd lekker als je weet dat de trainer het in jou ziet zitten. In het begin stond ik er nog wel eens naast, maar toen ik eenmaal de kans kreeg speelde ik alles’’, kijkt hij terug op die periode.

Voordat het nieuwe seizoen begint, wacht Lindgren en zijn ploeggenoten eerst het slot van de huidige competitie. Saillant detail is dat Ajax zondag in de Euroborg aantreedt tegen FC Groningen, dat niet alleen de oude club is van Lindgren maar ook van de Uruguayaanse Ajacieden Luis Suarez en Bruno Silva. De Zweed verwacht daarom een heet middagje in het noorden van het land. ,,Dat is voor hen de wedstrijd van het jaar. Bovendien ligt een overgang naar Ajax daar heel gevoelig, daar moet je mee leven.’’

De stoïcijnse Scandinaviër zal zich zoals gewoonlijk weinig aantrekken van de hectiek die de Ajacieden wacht. ,,Ik heb altijd wel spanning, maar van zenuwen heb ik nooit last. Ik wil wel altijd emoties laten zien op het veld en mijn voeten laten spreken.’’

Of dat genoeg is voor een plaats in de EK-selectie van Zweden blijft afwachten. ,,Ik verwacht niets. Als ik hier blijf spelen, hoop ik dat ik kans maak. Ik was geselecteerd voor de vorige interland tegen Turkije, maar ik moest afzeggen vanwege een blessure. Het is in ieder geval niets iets waar ik elke dag aan denk, maar stiekem hoop ik er wel op.’’
Ik vind die gozer echt goed bezig zijn, hij is echt overal!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 9 april 2008 @ 10:25:46 #217
52871 Blight
Supersized.
pi_57928999
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik vind die gozer echt goed bezig zijn, hij is echt overal!
Inderdaad. Ontzettend nuttige speler. Die missen ze bij Groningen misschien nog wel het meest.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_57929211
quote:
Dennis Bergkamp naar trainerscursus KNVB

woensdag 09 april, door Figo, Amsterdam, 10:27u, vi.nl

Dennis Bergkamp heeft zich aangemeld voor de cursus coach betaald voetbal. De 79-voudig international kan direct instromen voor de hoogste trainersopleiding omdat hij voldoet aan de criteria die de KNVB heeft opgesteld voor voormalige topspelers.

Zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigt de aanmelding voor de cursus in de Volkskrant. Bergkamp moet nog wel slagen voor een toelatingsexamen om daadwerkelijk de opleiding te mogen volgen.

De momenteel 38-jarige Bergkamp voetbalde voor Ajax, Internazionale en Arsenal. Twee jaar geleden nam hij afscheid. Dat hij zich aanmeldt voor de cursus is opmerkelijk, omdat hij altijd heeft laten doorschemeren na zijn actieve loopbaan niet meer te willen terugkeren in het voetbal
Schop hem volgend seizoen als persenal assisent bij klaas en voilá

Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57929261
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef Blight het volgende:

[..]

Inderdaad. Ontzettend nuttige speler. Die missen ze bij Groningen misschien nog wel het meest.
Idd het was afgelopen jaar niet veel qua transfers, maar die jongens die van Gronningen kwamen zijn alledrie goede aankopen
No bitch to me
  woensdag 9 april 2008 @ 10:37:03 #220
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57929280
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Stelletje idioten... jullie snappen het echt niet he. Cultheld heeft gelijk.

We helpen ajax naar de klote door te gaan teren op het talent van andere clubs. En dan zien we nooit meer een Nederlandse topspeler opgroeien bij Ajax. Dat is echt het begin van het einde, als dat al niet is ingezet. Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
Je bent nu al 4 jaar op rij geen kampioen, dat naar de klote gaan is al een tijd geleden ingezet.
-
  woensdag 9 april 2008 @ 10:39:20 #221
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57929340
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:25 schreef Blight het volgende:

[..]

In principe de enige van de getransfereerden die we op het veld echt missen en keihard hadden kunnen gebruiken. Nevland was belangrijk voor in de kleedkamer. Silva.. ach, daar hebben we nu Hiariej en de Roover voor. In mijn ogen een vooruitgang, verdedigend gezien.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:39:44 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57929350
Ik zie het probleem niet, hebben we een eigen speler uit de jeugd, stellen we die op, is die er niet proberen we iets van Arsenal te huren. .

Alles kan negatief uitvallen, maar dat hoeft niet perse.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57929540
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:34 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Schop hem volgend seizoen als persenal assisent bij klaas en voilá

MIJN HELD
pi_57929910
Maak Bergkamp maar assistent van van Basten
  woensdag 9 april 2008 @ 11:08:37 #225
51286 w00h00
Digital man!
pi_57930010
quote:
Koevermans, Pranjic en Sulejmani op lijst Van Basten

Marco van Basten is druk doende met de samenstelling van de Ajax-selectie voor komend seizoen. De huidige Oranje-bondscoach heeft als mogelijke versterkingen PSV'er Danny Koevermans en de SC Heerenveen-spelers Miralem Sulejmani en Danijel Pranjic op het oog.

Koevermans komt in beeld in het geval Klaas-Jan Huntelaar besluit zijn carrière na deze zomer in het buitenland voort te zetten. De spits wordt gelinkt aan tal van Europse topclubs, maar verklaarde afgelopen weekeinde geen concrete aanbiedingen ontvangen te hebben.

Deze week gaat de topscorer van dit Eredivisieseizoen (32 doelpunten) met Ajax om de tafel, nadat zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer dat vorige week al had gedaan.

Koevermans maakte afgelopen zomer de overstap van AZ naar landskampioen PSV, waarvoor hij dit seizoen veertien keer scoorde in de Eredivisie. De Schiedammer debuteerde dit seizoen onder Van Basten in het Nederlands elftal en speelde inmiddels vier interlands (één goal).

Pranjic is sinds de zomer van 2005 een bepalende speler bij SC Heerenveen. Voor de Kroatische international zou ook interesse zijn vanuit Engeland. Ploeggenoot Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen en is direct uitgegroeid tot een van de smaakmakers van de Friese formatie.
Wtf Marco, Koevermans?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')