Zoals Emanuelson, Heitinga, Steekelenburg, Davids, de Jong en van der Wiel ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:36 schreef Sethje het volgende:
Stelletje idioten... jullie snappen het echt niet he. Cultheld heeft gelijk.
Ajax moet terug naar zijn identiteit met veelal Nederlandse jongens uit eigen school!
Daarom.. we doen net alsof er hele elftallen uit het buitenland gehaald gaan worden van samenwerkingsclubs..quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:00 schreef Loserkid het volgende:
Ik hoop meer op het gebruiken van spelers tot ze een werkvergunning krijgen..
Stel arsenal scout de nieuwe ronaldinho of kaka.. dan hoor je niemand als hij 2/3 jaar bij ons komt..
En wat zou daar nou bij helpen? Hey, een samenwerkingsverband waardoor supertalenten zich mixen met de talenten van nederland!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment wel maar als je genoeg kwaliteit in huis hebt waar jonge jongens zich aan kunnen optrekken en meten dagelijks denk ik dat het haalbaar zal zijn binnen 5-10 jaar.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:
Ik ben al bezig met het ontwerpen van 1000% anti Heracles shirtjes.
Zomaar Boakye en nu waarschijnlijk ook Schilder van ons afpakken!
Je kan daar denk ik prestatie contracten tegenover zetten die je eenzijdig kan lichten. Daar moeten juristen zich over buigen en kijken welke constructie haalbaar is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw scenario uitkomt maar met de huidige ontwikkelingen vrees ik het ergste. Wat gaat het Webster-arrest veroorzaken? Hoe lang kun je de Engelse topclubs van je jeugdspelers weghouden? Ik denk dat de doorlooptijd van een goede speler korter en korter zal worden bij Nederlandse teams.
Zoiets als een loyaliteitsbonus inderdaad. Dan moet het verschil met de salarissen in het buitenland in ieder geval niet te ver meer oplopen anders is dat idee achterhaald voor het is ingevoerd. Toch vreemd dat voetballers krampachtig worden behandeld als "normale" werknemers terwijl ze dat veelal niet zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan daar denk ik prestatie contracten tegenover zetten die je eenzijdig kan lichten. Daar moeten juristen zich over buigen en kijken welke constructie haalbaar is.
De supertalenten blijven daar gewoon hoor. En anders gaan ze na een jaar terug.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat zou daar nou bij helpen? Hey, een samenwerkingsverband waardoor supertalenten zich mixen met de talenten van nederland!
Heerenveen heeft interesse, kopen dusquote:
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef DANILXL het volgende:
pelle overkopen voor 3.5 miljoen?
Zoiets .. dat je gewoon competitie hebt met jongens waar ze van kunnen leren en waar ze tegen kunnen concurreren. Ik denk dat dat positief zal zijn voor onze jongens. En dat is overigens alleen omdat we geen basis hebben. We missen op ditmoment grote jongens in het eerste elftal. Heitinga die eindelijk op het niveau is dat jongens zich aan hem op kunnen trekken gaat alweer weg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En wat zou daar nou bij helpen? Hey, een samenwerkingsverband waardoor supertalenten zich mixen met de talenten van nederland!
Je spoort nietquote:
Niet als ze niet uit de EU komen, en een werkvergunning nodig hebben. Een Carlos Vela die nu al een tijdje in Spanje voetbalt, zou ik er graag bij willen hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De supertalenten blijven daar gewoon hoor. En anders gaan ze na een jaar terug.
1 mooie actie en het is gelijk een wereldspelerquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:36 schreef Sethje het volgende:
wie was er hier ook alweer blij dat babel niet meer bij ons zat?..zo'n speler kunnen we alleen maar van dromen...met deze flair, snelheid en lef.
Alles wat onze huidige buitenspelers niet hebben
Die gast is tenminste een echte buitenspeler, met een actie en een geweldige voorzet.quote:
Komop, Babel is gewoon uitstekend, als je Babel-KJH-Suarez had dan had je zo'n dodelijk gevaarlijke aanvalquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
1 mooie actie en het is gelijk een wereldspeler
Inderdaad. Schei toch uit, we zijn er wel 300% op vooruitgegaan met Suarez.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
1 mooie actie en het is gelijk een wereldspeler
Nee Babel past niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komop, Babel is gewoon uitstekend, als je Babel-KJH-Suarez had dan had je zo'n dodelijk gevaarlijke aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |