Ow nou nee, hier echt prachtig mooi warm lenteweer, ik ben net even wezen spieken en het is 15 graden hier achter in de tuinquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:09 schreef pinquit het volgende:
wel zon, maar het ijs ligt nog wel op de daken. en kououououdd!!!! rrrrrrrrrr
Mijn vader krijgt dan zin in een lamsboutquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:01 schreef Lois het volgende:
Ik vind de ooievaar Louise () zo leuk! En de lammetjes zijn
als je dat toch de hele dag buiten je raam ziet krijg je toch zin in het voorjaar
Net aan de andere kant van de tunnel woon/werk ikquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:29 schreef appelsap het volgende:
Ja en Damian in het zand laten spelen. Een emmertje en een schepje mee, kruipen door het zand, dat vindt hij heerlijk.
Jij woont/werkt ook in de buurt toch?
Kan je dan niet al gaan eten, zijn eten kan toch makkelijk in de pingquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:19 schreef texelonia het volgende:
Ik heb hongerrrr maar Micha is pas om kwart over 7 thuis....
Ik heb na mijn post idd toch maar het eten klaargemaakt. Ik dacht dat het niet meer lekker zou zijn als je het zou opwarmen. Maar Micha heeft het überhaupt niet eens opgewarmdquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Kan je dan niet al gaan eten, zijn eten kan toch makkelijk in de ping
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb na mijn post idd toch maar het eten klaargemaakt. Ik dacht dat het niet meer lekker zou zijn als je het zou opwarmen. Maar Micha heeft het überhaupt niet eens opgewarmd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |