Dat had ik ook nodig bij Sensation Whitequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ook maar gelijk goede doppen aangeschaft een paar maanden terug, omdat mijn oren haast naar de klote waren na DefQon.1kost een paar cent, maar nu kan ik overal gaan en staan, zonder de dag erna een piep te hebben
Is dat een verzoekquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik heb nog nooit echt een foto van jou gezien...!
In m'n fotoboek staan er 5quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien in een gekke bui wat gespeelt met kleurspoelingen? ik heb nog nooit echt een foto van jou gezien...!
Spaanse festivals? Met flamingo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jawel, ben 2005/2006 op Lowlands geweest en beide keren met 250 wel klaar hoor, misschien ietsje meer, maar niet veel. Moet makkelijk kunnen. Dit jaar gaat hem weer niet worden denk ik, paar Spaanse festivals en ik wil eigenlijk weer naar Melt in Duitsland
Ik kijk er regelmatig naar hoor.. Best vermakelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens kijken
Ik krijg het nog druk
Ze zijn gewoon SFWquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk
Moest jij nou niet weg?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk
Nou!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kijk er regelmatig naar hoor.. Best vermakelijk
Als je mij maar onthoudtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moest jij nou niet weg?(of haal ik weer eens iedereen door elkaar zoals altijd
)
Ok ok.. diequote:
jep!quote:
Ik bleef juist tot 5 uurquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moest jij nou niet weg?(of haal ik weer eens iedereen door elkaar zoals altijd
)
en gespiekt...!quote:
De zon heeft Gouda weer verlatenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Duurt langMaar wel lekker in het zonnetje
ik heb Exinore ER Flexcomfort -25dBquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welke heb je? Ik weet niet welke ik zal nemen
Ik zag hetquote:
Jahoor natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ok ok.. diewas misschien overbodig.. want het was positief bedoeld.. Om die van mij kan je tenminste gewoon lachen
![]()
Natuurlijk wel ! Iedereen heeft leuke foto'squote:Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bleef juist tot 5 uur
Moet eigenlijk ook nog eens een fotoboek maken, maar heb geen leuke foto's
Dat kloptquote:Ja maar jij ging toch vanavond weg waardoor je op stage extra veel moest posten? (volgens mij heb ik het niet goed )
Een beetje de kantjes er van af lopenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens ik ga naar huis. Wellicht tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |