CD's, concerten en festivals zijn niet goedkoop hoor. Ik geef er toch wel verdomd veel aan uit.quote:
ligt eraan hoe je het bekijkt... Ik was zaterdag 1 keer mn oordopjes (partyplugs, alpine) vergeten en nu heb ik nog steeds een piep in mn linker oor. Heul irritant. Ik ga binnenkort van die speciale aan laten meten.. Hopen dat deze nog over gaat want anders is het echt balen. Gelukkig wordt het wel langzaam iets minder.. En anders moet ik er maar mee leren leven..quote:
1 Festivalletje ben je zo 250 euro verder idd. Maar het is het allemaal wel waard natuurlijk. Anders ga je niet. En cd koop doe ik niet aan. Ik support de bands liever door naar concerten te gaan. Daar krijgen ze een groter aandeel van. Sowieso vind ik dat bands die live goed zijn moeten blijven leven en de cd bandjes dood moetenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
CD's, concerten en festivals zijn niet goedkoop hoor. Ik geef er toch wel verdomd veel aan uit.
partyplugs zijn voor jazzluisteraarsquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het bekijkt... Ik was zaterdag 1 keer mn oordopjes (partyplugs, alpine) vergeten en nu heb ik nog steeds een piep in mn linker oor. Heul irritant. Ik ga binnenkort van die speciale aan laten meten.. Hopen dat deze nog over gaat want anders is het echt balen. Gelukkig wordt het wel langzaam iets minder.. En anders moet ik er maar mee leren leven..
probeer je jezelf hier nou te verkopen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan zet je erbij wat je zoekt. (Blond/Bruin/Rood enneh 1,70 lang ofzo)
Dat is niet coolquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het bekijkt... Ik was zaterdag 1 keer mn oordopjes (partyplugs, alpine) vergeten en nu heb ik nog steeds een piep in mn linker oor. Heul irritant. Ik ga binnenkort van die speciale aan laten meten.. Hopen dat deze nog over gaat want anders is het echt balen. Gelukkig wordt het wel langzaam iets minder.. En anders moet ik er maar mee leren leven..
probeer het intranet, is daar niets leuks te vinden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:00 schreef plukkert het volgende:
Nog een uurEn ik heb het internet al uit
Wat nu?
Yupquote:
250 euro? Da's vrij voordelig voor mijn doen. Lowlands kost me al snel 500 euro (kaartje, eten, drinken, paar cd's kopen, een enkel shirt). Het is het me wel waard, maar goedkoop is het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
1 Festivalletje ben je zo 250 euro verder idd. Maar het is het allemaal wel waard natuurlijk. Anders ga je niet. En cd koop doe ik niet aan. Ik support de bands liever door naar concerten te gaan. Daar krijgen ze een groter aandeel van. Sowieso vind ik dat bands die live goed zijn moeten blijven leven en de cd bandjes dood moeten
Ja best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
probeer het intranet, is daar niets leuks te vinden?
Voor mij ook wel dit jaar maar ik moest een nieuwe tent en ik heb idd 2 t-shirt gekocht maar volgens kun je voor alleen eten drinken en slapen toch wel met 250 euro klaar zijn. Niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
250 euro? Da's vrij voordelig voor mijn doen. Lowlands kost me al snel 500 euro (kaartje, eten, drinken, paar cd's kopen, een enkel shirt). Het is het me wel waard, maar goedkoop is het natuurlijk niet.
En ik koop wel cd's, en veel ook, gewoon omdat ik het leuk vind om te hebben.
Constante piep is leuk wilde je zeggen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
partyplugs zijn voor jazzluisteraars
Heb ik 3 kleuren haar?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
probeer je jezelf hier nou te verkopen?
Dat kan ongetwijfeld, ik heb geen idee hoe mijn uitgaven verdeeld zijn over ticket (nou ja, die weet ik vrij nauwkeurig meestal), eten, drinken en merchandise/cd's. Het maakt me ook niet zo veel uit eigenlijk. En als ik de tent en het luchtbed mee reken (die ik heb laten staan voor dit jaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor mij ook wel dit jaar maar ik moest een nieuwe tent en ik heb idd 2 t-shirt gekocht maar volgens kun je voor alleen eten drinken en slapen toch wel met 250 euro klaar zijn. Niet?
ik heb ook maar gelijk goede doppen aangeschaft een paar maanden terug, omdat mijn oren haast naar de klote waren na DefQon.1quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit last van. En ik heb aardig wat harde muziek meegemaakt. Of mijn oren zijn zo slecht dat ik de piep niet meer hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Constante piep is leuk wilde je zeggen?
Welke heb je? Ik weet niet welke ik zal nemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb ook maar gelijk goede doppen aangeschaft een paar maanden terug, omdat mijn oren haast naar de klote waren na DefQon.1kost een paar cent, maar nu kan ik overal gaan en staan, zonder de dag erna een piep te hebben
Leuker dan jazz.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Constante piep is leuk wilde je zeggen?
Jawel, ben 2005/2006 op Lowlands geweest en beide keren met 250 wel klaar hoor, misschien ietsje meer, maar niet veel. Moet makkelijk kunnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor mij ook wel dit jaar maar ik moest een nieuwe tent en ik heb idd 2 t-shirt gekocht maar volgens kun je voor alleen eten drinken en slapen toch wel met 250 euro klaar zijn. Niet?
Kwestie van smaak maar die piep houdt je 's nachts wakker, de jazz kan je uitzettenquote:
misschien in een gekke bui wat gespeelt met kleurspoelingen? ik heb nog nooit echt een foto van jou gezien...!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |