Zo exclusief blijkt het niet te zijn, die 100 moet je met een paar nulletjes meer nemen denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart
Knei-ter-tje mooie bak!Zie 'm heel vaak rijden
Truste Ph.quote:
ben ik dan echt de enige die hem nog nooit eerder had gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn hart
Knei-ter-tje mooie bak!Zie 'm heel vaak rijden
Ik denk wel dat je een der weinigen bent die 'm niet eerder gezien heeft. Neemt niet weg dat je een uitermate goede smaak hebtquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben ik dan echt de enige die hem nog nooit eerder had gezienIn PTA krijg ik dat ook al om m'n oren
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een der weinigen bent die 'm niet eerder gezien heeft. Neemt niet weg dat je een uitermate goede smaak hebt
Ik had m stiekem ook l eerder gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben ik dan echt de enige die hem nog nooit eerder had gezienIn PTA krijg ik dat ook al om m'n oren
Slaap lekkerquote:
Vast niet! Als het om auto's gaat, kun je er op vertrouwens dat ik er ook niet veel meer vanaf weet dan dat het 4 wielen, een motor, ramen en deuren heeft en kan rijden...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vast niet! Als het om auto's gaat, kun je er op vertrouwens dat ik er ook niet veel meer vanaf weet dan dat het 4 wielen, een motor, ramen en deuren heeft en kan rijden....
Ik kende hem dus ook nog niet.
trustequote:
Zwaaitopicquote:
Goeie smileysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |