als jij van fok vertrekt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:41 schreef TheZapster het volgende:
Wanneer is deze ellende eindelijk van de tv af ?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:47 schreef cerror het volgende:
Dit is als aanmoedigen in een gehandicaptendisco.
Ok dan: Dit is een topic voor mensen met een tv. en een beperking.quote:Op dinsdag 8 april 2008 02:55 schreef eusjuh het volgende:
Zeker geen direct contact met een gehandicapte?Tegenwoordig spreekt men n.l over mensen met een beperking!
Vrees dat je eerst je eigen beperkingen eens onder de loop moet nemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok dan: Dit is een topic voor mensen met een tv. en een beperking.
Jij hoopt dat ze bespaart blijven van contact met een geestelijk gehandicapte met een beperkingquote:Op dinsdag 8 april 2008 03:20 schreef eusjuh het volgende:
Fijn voor jullie (de reageerders op cerror en die persoon zelf) dat jullie niks te maken hebben met mensen met een beperking anderszou je niet zo reageren.Hoop ook echt dat jullie bespaard blijven ervan anders zou je je zo diep schamen!!!
Je moest eens weten! Ik werk met psychiatrische patiënten (over mensen met beperkingen gesproken...), maar juist net daarom kan ik dit soort humor goed waarderen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:20 schreef eusjuh het volgende:
Fijn voor jullie (de reageerders op cerror en die persoon zelf) dat jullie niks te maken hebben met mensen met een beperking anderszou je niet zo reageren.Hoop ook echt dat jullie bespaard blijven ervan anders zou je je zo diep schamen!!!
Moet je niet zelf een psychiatrisch patient zijn dan, om het te kunnen waarderen uit eigen ervaring dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 05:33 schreef Luie_Smurf het volgende:
[..]
Je moest eens weten! Ik werk met psychiatrische patiënten (over mensen met beperkingen gesproken...), maar juist net daarom kan ik dit soort humor goed waarderen.
Jij zou niet alles zo serieus moeten opvatten....kun je hartklachten van krijgen
Nee hoor, dat is geen vereistequote:Op dinsdag 8 april 2008 05:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moet je niet zelf een psychiatrisch patient zijn dan, om het te kunnen waarderen uit eigen ervaring dan?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:20 schreef eusjuh het volgende:
Goed zo!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:58 schreef T-lex het volgende:
Zal zo positief mogelijk proberen te zijn...JULLIE VERDIENEN ELKAAR!
OMG ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken, maar wat een fucking onzin zeg die Huub doet ook alles , wat een hoer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:03 schreef Byte_Me het volgende:
hoe verzinnen die scriptschrijvers het toch he
stel, ook al zou het hele huwelijk nep zijn...quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:57 schreef maril het volgende:
[..]
OMG ik ben op een gegeven moment gestopt met kijken, maar wat een fucking onzin zeg die Huub doet ook alles , wat een hoer.
Ik volg het niet meer zo fanatiek, die tijd dat ik dat wel heb gedaan is zonde van mijn tijd geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
stel, ook al zou het hele huwelijk nep zijn...
dan nog is meer actie, als wat die anderen laten zien toch?
of moeten we genieten van een jaap die zn vette pens nog vetter vreet,en verder hele dagen op zn krent zit achter een pc?
of genieten van brian en amanda,die niets anders vertonen als wat in elke goedkope sexfilm te vinden is?
Die ook nog een slecht voorbeeld zijn voor jeugdige kijkers die inmiddels gaan denken dat wurgsex normaal is?
En daarbij zo een beetje prototype zijn voor een poster van loverboy en slachtoffer?(de bont voor dieren wil ik er dan nog graag buiten laten...hoewel die ook niet blij worden van die stervende cavia op amanda dr hoofd)
Ja maar waarom niet je lekker blijven ergeren en de redactie overal de schuld van geven en ze net als de meeste bewoners constant verrot schelden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer zo fanatiek, die tijd dat ik dat wel heb gedaan is zonde van mijn tijd geweest.
ja, want dat Huub echt van iemand kan houden heeft hij wel bewezenquote:Op woensdag 9 april 2008 03:17 schreef eusjuh het volgende:
Slim zoals Huub en Claire de media aandacht naar zich toe weten te trekken ( zou alles fake zijn).Zie toch wel degenlijk een echt verliefd stel op de streams
Je kan ook gewoon niet kijken als elk normaal denkend mensquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
stel, ook al zou het hele huwelijk nep zijn...
dan nog is meer actie, als wat die anderen laten zien toch?
of moeten we genieten van een jaap die zn vette pens nog vetter vreet,en verder hele dagen op zn krent zit achter een pc?
of genieten van brian en amanda,die niets anders vertonen als wat in elke goedkope sexfilm te vinden is?
Die ook nog een slecht voorbeeld zijn voor jeugdige kijkers die inmiddels gaan denken dat wurgsex normaal is?
En daarbij zo een beetje prototype zijn voor een poster van loverboy en slachtoffer?(de bont voor dieren wil ik er dan nog graag buiten laten...hoewel die ook niet blij worden van die stervende cavia op amanda dr hoofd)
Das wel zo een beetje de grootse drogreden die je kan bedenken binnen het kader van een realitysoap (op een forum waar zelfs de seks onder de dekens vaak uitgebreid van commentaar voorzien wordt)quote:Op woensdag 9 april 2008 03:17 schreef eusjuh het volgende:
Een keuze van Huub en Claire en waarom moeten wij daar commentaar op geven?
Hij wil niks van haarquote:Zelfs al zou Brainless een aanbod gehad hebben,hij wil niks met die Del!
Welke media? Bedoel je rtl BULLevard, die ze flink belachelijk liepen te maken?quote:Met intellect heeft dat niks te maken.Slim zoals Huub en Claire de media aandacht naar zich toe weten te trekken
Ik denk dat het echt isquote:( zou alles fake zijn).
Hoe kan het toch dat op het laatst zelfs veel van de Lieke fans zeiden dat ze zich de villa ingeneukt had en dat zwaar veroordeelde en dat argument niet tegen Claire gebruikt word?quote:Zie toch wel degenlijk een echt verliefd stel op de streams en dat zijn niet B & A!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |