Leuk zegquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:01 schreef Cat22 het volgende:
Wat een mooi initiatief!
Ik woon in de buurt van Eindhoven, heb twee katten en wil allang iets meer aan vrijwilligerswerk gaan doen. Ik denk dat ik er een mailtje richting Redcat aan waag.
Ja ze is inderdaad al echt heel dik, ze kan zich niet fatsoenlijk meer wassen o.a. Wat ik zo durf in te schatten (ik heb nog nooit een zwangere poes gehad dus pin me er niet op vast) denk ik dat ze er 3 of 4 heeft, en dat ze nog een week of 2 moet.. ik hou het op 1 meiquote:Op zondag 13 april 2008 14:29 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, wat leuk zeg! Ze heeft echt al een dikke buik
Ik zou dat ook wel willen doen zeg![]()
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 13 april 2008 20:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Leuk zeg
Als je je aanmeld krijg je eerst een intakegesprek om te kijken of je geschikt bent en wat voor soort kat/kitten er eventueel geplaatst kan worden. Als dat goed is, is het afwachten. Je kunt contact opnemen via www.redcat.nu
Ow echtquote:Op zondag 13 april 2008 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.En al antwoord terug!
Men vindt me in principe geschikt, maar we moet samen even kijken of de reisafstand (woon 30 km van Eindhoven) en mijn andere katten geen probleem zijn. Er volgt dus nog een afspraak voor het intakegesprek.
Leuk dat het goed klikt tussen jouw katten en mams zeg! Het zou fijn zijn als dat hier ook zo gaat, anders blijf ik maar op en neer aan het lopen tussen kamers en me schuldig voelen over de achterblijver(s).
Spannend hoor!quote:Op zondag 13 april 200820:16 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja ze is inderdaad al echt heel dik, ze kan zich niet fatsoenlijk meer wassen o.a. Wat ik zo durf in te schatten (ik heb nog nooit een zwangere poes gehad dus pin me er niet op vast) denk ik dat ze er 3 of 4 heeft, en dat ze nog een week of 2 moet.. ik hou het op 1 mei
Amsterdam, maar ik denk niet dat ik geschikt zou zijn, omdat ik een oude poes heb die niet echt sociaal is naar andere katten en ik heb ook geen ruimte om ze eventueel apart te houden... Jammerquote:Waar woon je? Misschien kun je in de buurt ook zo'n initiatief vinden of woon je dichtbij genoeg om misschien ook gastgezin te worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |