neuh, ik roep nooit, te lam voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met lang blond haar? Dat is Mischa van Metatron. Tenzij er nog meer liepen..
Er scheen wel een of andere dude die dat shirt zag keihard COOOOOONORAAACHH YEEAAHH!!! geroepen te hebben. Maar men had geen idee wie dat was..
Niet jij toevallig?.
ik ken iemand die een nieuwe band aan het opzetten is en nog een gitarist zoekt... gaan waarschijnlijk in den bosch repeteren...quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil ook een band die gewoon in E staat. En dan maakt het verder niet uit wat voor muziek er gemaakt wordt
sorry, zal mijn shirts van the wounded niet meer aan doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:32 schreef Cynic het volgende:
Ik was laatst bij het concert van Nightwish en toen liep er iemand met een shirt van mijn bandje.
Dat was best een teleurstelling
Symphonic Thrash Metal?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen!
Ik wil ook een band die gewoon in E staat. En dan maakt het verder niet uit wat voor muziek er gemaakt wordt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk die Italiaanse en Franstalige zangers.
Luister net Magic Kingdom met een Franstalige Belg aan de mic:
Heeden in the shadouws!.
En Drakkar (IT) zong eens over: Dracoonsheep (Dragonship)..
Dit is pas mannenmuziek:quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Heerlijk die Italiaanse en Franstalige zangers.
Luister net Magic Kingdom met een Franstalige Belg aan de mic:
Heeden in the shadouws!.
En Drakkar (IT) zong eens over: Dracoonsheep (Dragonship)..
Haha, altijd mooi, van die verlanglijstjes.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
Ok. Wie heeft hier geld over?. Ik de komende 5 jaar niet.
.
Wat ik nog moet kopen:
1. Flightcase voor cabinet (180,-)
2. DiMarzio Split P voor mijn bas (77,-)
3. Tweede bas, bijv Squier Standard Precision (279,-)
4. Fender Vintage element voor Precision (79,-)
Ben nog wel ff zoet..
heb m niet in de auto liggen, zit in de radio naast mn bedquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan hoor ik het straks wel weer
Nee, ik heb ook nog nooit een snaar gebroken. Alleen merk ik de laatste tijd wel dat mijn electronica (nog naast de stock elementen) aan revisie toe zijn. Qua houtwerk is mijn Samick echt super dus het is zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, altijd mooi, van die verlanglijstjes.
Onze bassist heeft laatst zijn Fender Jazz bas verkocht die hij als backup had. Nu heeft hij dus een Richwood als backupEigenlijk is het natuurlijk ook zonde om zo'n mooie bas als backup hebben terwijl er bijna nooit iets misgaat met zo'n ding.
Wheheh coolquote:Op maandag 7 april 2008 23:17 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
lul![]()
,
nee 't is een surinaams meisje, maar geen flauw idee of ze op die dag moet werken.
(Doe maar de groeten van Lauw, als ze scheel begint te kijken heb je vast de verkeerde gegroet).
Op verzoek de foto's:
Zoals elk weekend lees ik de Almere Vandaag op zoek naar interessant nieuws:
http://www.multigesture.net/downloads/fok/dribbel_mmm1.jpg
Niets vermoedend kom ik halverwege deze angstaanjagende pagina tegen:
http://www.multigesture.net/downloads/fok/dribbel_mmm2.jpg
't Krantje is evengroot als de metro/spits maaaarrr ter illustratie heb ik m'n strat er naast gezet.
http://www.multigesture.net/downloads/fok/dribbel_mmm3.jpg
dejavu / tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |