ach ja, like: boeie.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat is toch wel waar ik de lijn trek. Ik zal met deze band nooit op een politiek feestje spelen, zelfs niet van mijn eigen partij. We konden een keer in Utrecht spelen bij een of andere linkse studentenvereniging (veganisten en ander dreadlocktuig). Mooi niet hoor..
We spelen alleen voor een doel waar we achter staan en houden ons verder ver van politieke kleuring.
Conorach kan door mensen van (bijna) elke religie of politieke opvatting genoten worden. It's the music that counts man!.
Hoezo, omdat ik sneller speel dan 50 bpm of zijn het mijn intimiderende good looks?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil hem niet eens, hij is mij te eng...
Er komt al signaal uit zoals al eerder gezegt, gewoon geluid maar dan veeeeeel te zacht.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
Kink in je gitaarkabels? Pedalen niet aan de stroom? Tuner aan laten staan?
Weet niet wat je er allemaal tussen hebt... beschrijf je signaalflow eens.
Gitaar -> ...->...-> amp
tja, het is dat tiara nog niet echt opgetreden heeft...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ik sneller speel dan 50 bpm of zijn het mijn intimiderende good looks?.
Witch is hippiemetaal ?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het is dat tiara nog niet echt opgetreden heeft...
maar die veegt dat hippymetaal zo van het podium af
Dat is in 16e toch 50 bpmquote:Op donderdag 10 april 2008 21:36 schreef Aresdreams het volgende:
kon ff niks beters verzinnen
beethje writers block
maar goed, speel ook geen enkel nummer nog @ 50 bpm, zit allemaal rond de 100
Man, zelfs Kramtried kan Blackmetallen, lo and behold!quote:Op donderdag 10 april 2008 21:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, het is dat tiara nog niet echt opgetreden heeft...
maar die veegt dat hippymetaal zo van het podium af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |