En dat ze dan opeens na al die moeite niet meer blijken te werken. Gelukkig is de aanpassing niet zo moeilijk. De meest recente lijst zie je nu onder in dit topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 13 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 04:36 PM schreef Hunter het volgende:
*knip*
De eerste topic: i/s/Forum21/HTML/000006.html
*knip*
Hunter, waanzinnig. Heb je 3 dagen niets te doen gehad... Ik ontdekte 1 (klein) foutje. De eerste topic is natuurlijk: i/s/Forum21/HTML/000001.html
Verder izzi heel goed.
Tazz
alvast bedankt voor een reactie
Want zowel wij, als TARAraboemdijee, of klassiekers van Beretta staan er NIET bij.
Mn complimenten, eruit filteren die handel!
Grtz,
MiRR0RMaN en DEATHRoW http://bigmother.tsx.org
quote:
op 11-02-1999 om 05:11 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Wie kan even antwoord geven op de volgende vraag. Ik kom al een tijdje niet op ICQwie heeft dat ook?...kan toch niet alleen aan hier liggen
ICQ ligt vandaag helemaal plat
Dany, JayTaph, is dit niet iets voor de fokfak of mischien een archief?
------------------
"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 02 November 1999).]
quote:
op 11-02-1999 om 05:11 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Wie kan even antwoord geven op de volgende vraag. Ik kom al een tijdje niet op ICQwie heeft dat ook?...kan toch niet alleen aan hier liggen
Het heeft niks met big brother te maken, maar ik heb ook geen ICQ verbinding, dat bloepje wil gewoon niet groen worden Het duurt nu al ongeveer 2 uur.
Nu pas merk ik hoe belangrijk dat ICQ is (net zo belangrijk als big brother en het FOK! forum)
Ik ga een potje
hij doet 't dus weer! veel plezier ermee he.
Hunter, ben je de Doordevel's vergeten, of heb je die bewust niet genoemd? M.i. horen ze er zeker bij!
quote:
op 11-02-1999 om 05:09 PM schreef GHaven het volgende:
Mooie 404.Complimenten Danny.
Wat is een 404? En Danny heeft hier niks mee van doen, hoor!
quote:
op 11-02-1999 om 05:28 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Het heeft niks met big brother te maken, maar ik heb ook geen ICQ verbinding, dat bloepje wil gewoon niet groen wordenHet duurt nu al ongeveer 2 uur.
Nu pas merk ik hoe belangrijk dat ICQ is (net zo belangrijk als big brother en het FOK! forum)
Ik durf het bijna niet te vragen ..... Wat is een ICQ en waarom is die zo belangrijk? Je moet maar denken, ik ben nog een newbie.
quote:
op 11-02-1999 om 05:23 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:![]()
![]()
IS DIT EEN COLLECTIE VAN DE SLECHTSTE?
![]()
![]()
Want zowel wij, als TARAraboemdijee, of klassiekers van Beretta staan er NIET bij.
Mn complimenten, eruit filteren die handel!
Grtz,
MiRR0RMaN en DEATHRoW
Hé, de vertaratellingen staan er toch bij? En verder zijn het míjn favorieten. Niets houd je tegen om je eigen favorieten toe te voegen!
quote:
op 11-02-1999 om 09:35 PM schreef Stippel het volgende:
Hunter, ben je de Doordevil's vergeten, of heb je die bewust niet genoemd? M.i. horen ze er zeker bij!
Ach die heeft al zijn eigen site, en daarbij ben ik er zelf niet zo van gecharmeerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 02 November 1999).]
ICQ..ga me niet vertellen dat je dat nog niet weet.
Ik ben zelf een newbie en ik weet het al twee jaar!
Ik geloof je gewoon niet.
de enige die ik nog mis is "i've got uppers i've got downers", kan hem nu ook zo 1-2-3 niet vinden, voor de rest ben ik het aardig met je eens.
ICQ is een soort kruising tussen mail en chat, erg handig progje, gratis te downloaden op www.mirabilis.com
Elke zichzelf respecterende internetter bezit het, dus ga maar gauw halen!
Uppers and downers: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000958.html
Heb je m'n bloemetje gezien?
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]
Applaus Applaus
quote:Sorry H. Ik kreeg op 1 van de linx een 404 error en vond het een mooi scherm.
op 11-02-1999 om 09:37 PM schreef Hunter het volgende: 404 (bla bla ...)
404 betekent zoiets als "Bestaat niet eikel!"
Je kunt dit testen door een url in te tikken waarvan je zeker weet dat ie niet kan bestaan, zoals : http://www.fokzine.net/ghavenislief/
grtx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |