Ik heb ook geen email ontvangen .Waar zat je zelf aan te denken dan? Je laptop is inmiddels al verouderd dusja... stuur een email met wat je wilt bieden, wie weet zie ik er iets in.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:09 schreef Juniorrules het volgende:
Hmm, had je post wat te snel doorgelezen. Maar 600e'tjes kan ik nu niet direct ophoesten als student. Bovendien vind ik het ook te veel. Ik zou zeggen: ga voor het bod van ¤900
600 euro vind ik echt te gortig, ik zat eerder aan ¤200,- te denken. De e-mail zou alsnog aan moeten komenquote:Het is 't 15,4" model, het scherm is IPS TFT, dus zeer diep zwart en een van de beste inkijkhoeken available. Er zit een Intel ABG WLAN-kaart in, zodat er ook op Amerikaanse 54mbit netwerken gewerkt kan worden. Ik weet niet of je ervan op de hoogte bent, maar het is één van de sterkste laptops verkrijgbaar. Er zit onder andere een rollcage in en sensoren die de harddisk uitschakelen als'ie valt (zie ook Youtube). Hij is altijd dealer onderhouden (had een on site contract, is inmiddels afgelopen), alle papieren zijn ook aanwezig. De fan is afgelopen zomer nog vervangen door een stillere versie. Eventueel heb ik nog twee Lacie externe hdd's van 200 en 250GB (7.2k rpm) erbij. Een extra PCMCIA firewire- en USB-kaart doe ik er sowieso bij.
De prijs is afhankelijk van wat je erbij wilt hebben, maar leg de specificaties naast elkaar zou ik zeggen :-) Hij moet niet weg, maar overstappen op een Mac staat al langer in de planning dus misschien kunnen we elkaar verder "helpen". En wat gaming betreft (mocht 'ie mee gaan naar de lan-party): Half-Life 2 heb ik er nog veel op gespeeld en dat liep wel prima op 1400x1050 (medium detail als ik me goed kan herinneren).
Euhz, alle posts in je topic bedoel je? Of bedoel je wat anders?quote:Moderator: kan je vorige posts aub verwijderen tot de laatste 2
Gelezen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:35 schreef MaikelS het volgende:
Check je pm Nanking, hij mag helemaal weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |