Persoonlijk vind ik Almagro 1 van de betere op gravel. Door de aanwezigheid van Nadal, Ferrer, Robredo, Ferrero, Lopez, Verdarsco valt hij niet echt op maar hij is echt geweldig bezig.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:53 schreef dekouwe het volgende:
zie trouwens net dat die almagro daar de finale haalde hhmm toch op die kerel gaan letten.
De kwaliteit is daar toch niet toereikend voor..? Toch maar eens proberen..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik plaats de tip nogmaals maar even voor de mensen die kijken via betfair stream:
Gebruik het icm dit programma: http://freestone-group.com/magg.htm
Vergrootglas waardoor je hem op fullscreen kan bekijken.
bizar ja...dan was ik toch lekker voor de titel gegaan daar..zeker met die break voorsprongquote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef APK het volgende:
Davydenko is bijkbaar ook weer op mysterieuze wijze gerepareerd.
WLQHENPQFquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog iemand die ik blij kan maken met het invullen van een promotiecode?
Erg vreemd iddquote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef APK het volgende:
Davydenko is bijkbaar ook weer op mysterieuze wijze gerepareerd.
Ik heb er pas vertrouwen in indien ik de hele XLgame winquote:Op woensdag 23 april 2008 11:09 schreef Tim86 het volgende:
Krijg er overigens wel pas iets voor als je ook gaat wedden
Bij Bet365 mogen helaas geen Nederlanders zich aanmelden. Volgens mij gebruiken die ook een wat kleiner beeld (zelfde als bij Bwin).quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Betfair en Bet365.............is hetzelfde? Of heb ik zojuist een nutteloos account met nutteloze promotiecode aangemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |