Goed . Los daarvan lijkt 1 mln voor Fled me een droomdeal (ter compensatie....). Ajax een kutspeler erbij en de FC er eindelijk vanaf.quote:Op maandag 7 april 2008 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik onderga geen vernedering voor 1 miljoen.
FC Grunn!
nee was een actie van de lokale C1000.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
geen 500 ?
wel bizar eigenlijk, normaal staan er een stuk of 100 man te kijken naar zo'n potje.. gratis. Nu moest je een paar euro's dokken en komen er 5000 man kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
nee was een actie van de lokale C1000.
Matavz komt er misschien wel ja, maar zoals ik hem nu zie moet hij nog veel leren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:10 schreef Thomas87 het volgende:
Ben gisteren nog wel naar Jong fc geweest (kon gratis kaarten krijgen), maar vond het een vermakelijke pot. Prima doelpunt van Matavz. Matavz oogde (en was) vrij nonchalant maar je ziet wel dat hij het spelletje goed door heeft. Heb nog altijd veel vertrouwen in hem.
quote:'Anti-Ajax shirts' populair bij fans FC Groningen
08 april 2008
Een gedeelte van het stadion van FC Groningen zal komende zondag tijdens het duel met Ajax zwart kleuren. Veel fanatieke supporters van de club uit de Martinistad zullen een zwart shirt dragen met daarop de weinig vleiende tekst 'Fuck Ajax, 110 procent anti-Amsterdam'. De afgelopen week zijn er 1200 exemplaren verkocht en ligt er een bestelling voor 500 nieuwe shirts.
Veel fans van FC Groningen zijn niet te spreken over het transferbeleid van Ajax, dat dit seizoen liefst drie spelers wegplukte uit de Euroborg. Afgelopen zomer vertrok Luis Suárez, in de winterstop volgden Bruno Silva en Rasmus Lindgren. Het duel tussen FC Groningen en Ajax heeft extra aandacht van de politie.
Als iemand zo'n shirt aan wil trekken moet hij dat lekker doen, maar dat het extreem triest is natuurlijk wel een feit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Prosac het volgende:
Die shirts verkopen als een tierelier, ze laten inmiddels een 3e druk uitvoeren omdat het shirtje ook buiten Groningen populair blijkt.
Zelf zou ik het shirt niet aantrekken, maar iedereen heeft zijn eigen beleving. Vind de reacties bij verschillende sites op het artikel wel triest.
"stadionverbod voor iedereen die dat shirt aantrekt" die strekking.
ach.. zoals ik zeg, iedereen zijn eigen beleving en mening. Ik ga dat niet veroordelen, zolang er niet op elkaar ingeramd wordt of het onnodig kwetsend is (Hamas, Hamas.. Bommen op Rotterdam spandoekjes etc etc)quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als iemand zo'n shirt aan wil trekken moet hij dat lekker doen, maar dat het extreem triest is natuurlijk wel een feit.
Mijn vriendin heeft er één gekocht voor een neef van mij die voor Feyenoord is en die hem ook wilde hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Prosac het volgende:
Die shirts verkopen als een tierelier, ze laten inmiddels een 3e druk uitvoeren omdat het shirtje ook buiten Groningen populair blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |