Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.
Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.
quote:tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951
Op dinsdag 05 maart 2002 22:46 schreef Marble het volgende:
De langst lopende (en misschien ook wel beste) soap aller tijden verdient natuurlijk een topic! Wie hier volgt het ook?Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.
Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.
tis idd wel leuk nu, maar dat komt alleen omdat molly
weer een grote rol krijgt.. ik heb het heel lang niet meer gevolgt, maar tis nu weer kewl
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:55 schreef Stranger het volgende:
tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951
quote:ja en atwt is uit 1956, die britse soap.. coronation street ofzo, komt uit 1960 en days of our life uit 1965
Op dinsdag 05 maart 2002 22:58 schreef Marble het volgende:[..]
Meen je dat nou? * schaamt zich
nancy is de enige die al vanaf 1956 meespeelt, en lisa en bob al vanaf 1960
De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!
quote:dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
Op dinsdag 05 maart 2002 23:04 schreef REC het volgende:
Ik heb het een paar jaar geleden een tijdje gevolgd, toen er nog ene Damian Grimaldi inzat. Ben uiteindelijk afgehaakt, werd op het laatst helemaal gek van het langdradige gezemel, waar maar geen eind aankwam. Tjonge wat konden ze de verhaallijnen daar rekken, zeg..
quote:Kut, en ik heb de search nog gebruikt.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Stranger het volgende:
en owh ja : ATWT
quote:Verbal komt toch niet in soaptopics, dus we kunnen best doorgaan!
dit betekent niet dat je met dit topic moet stoppen!
quote:Komt weer terug!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
quote:ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Marble het volgende:
En Lily ook al sinds ze een klein meisje was toch? Nancy is ook cool, al zo lang erin, echt top!De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!
ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal
quote:Toen keek ik helaas nog niet.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:08 schreef Stranger het volgende:[..]
ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!
quote:Cool, is dat nog verkrijgbaar?
ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal
quote:zonde toen is david stenbeck geintroduceerd, (was toen nog een andere speler)
Op dinsdag 05 maart 2002 23:09 schreef Marble het volgende:[..]
Toen keek ik helaas nog niet.
[..]
Cool, is dat nog verkrijgbaar?
dat scrapbook is nog verkrijgbaar, maar alleen in the american bookstore in den haag en amsterdam
quote:kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
Waar zit die in Amsterdam? Ga ik hem van de week meteen halen!
*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door
quote:Kalverstraat bij V&D!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
Waar zit die in Amsterdam? Ga ik hem van de week meteen halen!
quote:Maar goed dat ik die andere soaps nooit gevolgd heb, dan
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
quote:Waar in Den Haag?
Op dinsdag 05 maart 2002 23:14 schreef Stranger het volgende:[..]
kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!
*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door
*ook verslaafd is*
En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs? en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?
Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker
quote:pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen
Op dinsdag 05 maart 2002 23:43 schreef jerney het volgende:[..]
Waar in Den Haag?
*ook verslaafd is*
En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs?en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker
ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd
quote:oh dan heb ik dat gemist
Op dinsdag 05 maart 2002 23:46 schreef Stranger het volgende:[..]
pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen
quote:Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
paul weet ik niet..ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest
but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd
quote:Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje
Op dinsdag 05 maart 2002 23:30 schreef Stranger het volgende:
http://atwt.qks.nl/ ?? die??
[Dit bericht is gewijzigd door REC op 05-03-2002 23:50]
quote:je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn
Op dinsdag 05 maart 2002 23:47 schreef jerney het volgende:[..]
oh dan heb ik dat gemist
[..]Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
Hoe duur wasset?
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef Stranger het volgende:[..]
je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn
Naja, is een redelijke prijs
En ik wil een harde kaft, want ik ben een sloper
quote:ja die site zegt me idd wel wat..
Op dinsdag 05 maart 2002 23:48 schreef REC het volgende:
Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje)
quote:niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef schatje het volgende:
Andy en Carly
Holden en Emily
zijn getrouwd met elkaar in real life!!
quote:Nee, sorry!!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:51 schreef jerney het volgende:[..]
niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Ik houd je in de gaten
quote:hun zwangerschappen zijn ook in de serie verwerkt, andy en carly hebben 1 kind, en holden en emily ook 2 ofzo..
Andy en Carly
Holden en Emily
molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)
quote:is al goed
Op dinsdag 05 maart 2002 23:52 schreef schatje het volgende:[..]
Nee, sorry!!
*stiekem toch nog de pest in heeft*
quote:Klopt, en Molly woont samen met Reid Hamilton.
Andy en Carly
Holden en Emily
edit: ze zijn inmiddels getrouwd, lees ik dus hierboven.
[Dit bericht is gewijzigd door REC op 06-03-2002 00:30]
quote:Ja, met Reid.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:53 schreef Stranger het volgende:
molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)
Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!
quote:Cool, die ga ik dus even halen.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:15 schreef schatje het volgende:[..]
Kalverstraat bij V&D!!
En hij is afgeprijsd nu!!
quote:Waarschijnlijk hebben ze hem nog wel!!
Op woensdag 06 maart 2002 08:00 schreef Marble het volgende:[..]
Cool, die ga ik dus even halen.
quote:Hij is al eerder een tijdje uit de serie geweest (zat ie in Frankrijk na zijn relatie met Courtney) en toen kwam ie ook weer terug. Zal nu ook wel weer gebeuren
Op woensdag 06 maart 2002 07:55 schreef Freaky_pauwie het volgende:
oeh leuk dit!! As the world turns is eigenlijk het enige wat ik echt kan blijven kijken!!
Andy wordt denk nie meer terug gevonden hoor... weet nie eigenlijk, maar gok van niet.Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!
Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:36 schreef Marble het volgende:
Ben net naar die winkel geweest, is ie uitverkocht.
En ze kunnen hem ook niet meer bestellen.Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.
quote:Je kan altijd ebay nog proberen!!
En ze kunnen hem ook niet meer bestellen.Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.
Coole aflevering trouwens vandaag, afgezien van die bloedirritante Ben en z'n overdreven christelijkheid. Die mag van mij echt vermoord worden en keihard de serie uit knallen, wat een zeikerd.
Dat gedoe met Rose en het pistool was wel erg cool.
quote:was ie in den haag ook uitverkocht??? of hebben ze daar niet naar toe gebeld.. ik ben er na gisteren weer in begonnen, de storylines dan, want ik was ooit halverwege blijven hangen, maar t is gewoon kewl, en mijn verslaving was net aan het bekoelen, maar nu wordt het weer erger..
ik kan hem anders ook wel naar een van jullie opsturen ofzo
En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?
Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen
quote:ik heb het niet gevolgt rond die tijd maar dit lees ik hier:
Op woensdag 06 maart 2002 20:43 schreef yvonne het volgende:
Marble!!!! Hierkomen.En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen
owh trouwens marble en jerney, de complete storylines vanaf 1956 staan ook op http://atwt.qks.nl onder het kopje diversen>> hoe het begon
is in het nederlands dus wel zo makkelijk, er zijn regelmatig updates, ze zitten nu met vertalen al bij 1989
Yvonne, Carly is vroeger getrouwd geweest met een maffioso uit Hong Kong en ooit eens gevlucht naar Oakdale (ze had iets bij hem geflikt geloof ik). Het was ook eigenlijk niet haar exman (maar ik noem het maar even zo), ze waren namelijk nog steeds getrouwd. Toen ze op het punt stond met Jack te trouwen is ze ontvoerd door een handlanger van haar man, en moest ze niet alleen haar verloofde achterlaten maar ook haar zoontje Parker (die verblijft nu bij Hal en Barbara). Haar exman had namelijk nog een rekening met haar te vereffenen. We hebben haar nog een paar afleveringen kunnen zien in Hong Kong, maar sindsdien is er nooit meer iets van haar vernomen. Jammer, want ze was een van de leukste personages. Ik hoop dat ze nog terugkomt.
quote:Heb hem voor 19 gulden destijds bij de American Bookstore in Den Haag (in de Poten, Lange of Korte, ik haal ze altijd door elkaar). Volgens mij nog steeds verkrijgbaar daar.
Op dinsdag 05 maart 2002 23:47 schreef jerney het volgende:[..]
Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
Hoe duur wasset?
Vooraf eerst maar even bellen of ze 'm nog hebben. Klopt het dat het een witte kaft heeft? Dat zei de verkoopster geloof ik.
quote:Harde kaft heeft het boek!!
Op woensdag 06 maart 2002 22:39 schreef Marble het volgende:
Weet iemand waar die winkel precies zit?Vooraf eerst maar even bellen of ze 'm nog hebben. Klopt het dat het een witte kaft heeft? Dat zei de verkoopster geloof ik.
Ik vroeg naar de kleur schat.
quote:Wit met gouden letters
Op woensdag 06 maart 2002 22:44 schreef Marble het volgende:Ik vroeg naar de kleur schat.
Is het die bovenste?
Dat boek van Eileen Fulton (Lisa) hadden ze ook in Amsterdam.
quote:dat zijn ze allebei niet..
Op woensdag 06 maart 2002 22:50 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]Is het die bovenste?
Dat boek van Eileen Fulton (Lisa) hadden ze ook in Amsterdam.
isbn #:1-57544-110-1
quote:Wat vinden jullie?
Op woensdag 06 maart 2002 17:59 schreef Marble het volgende:
Coole aflevering trouwens vandaag, afgezien van die bloedirritante Ben en z'n overdreven christelijkheid. Die mag van mij echt vermoord worden en keihard de serie uit knallen, wat een zeikerd.
quote:ben is idd ook mijn minst favoriete character.. tenminste samen met holden
Op donderdag 07 maart 2002 11:54 schreef Marble het volgende:[..]
Wat vinden jullie?
wat ik trouwens ook zo opvallend vind van alle amerikaanse soaps:
Je ziet (bijna) nooit interraciale verhoudingen, als een donkere acteur een vriendin nodig heeft, wordt er vaak een nieuw, ook donker personage geïntroduceert.. vind ik een beetje jammer
quote:Ik vind vooral Ben en Tom heel erg. En Margo kan ik af en toe ook wel wurgen. Lily was eerst ook een saaie doos, maar nu ze voor de helft Rose speelt is ze een van mijn favorieten.
Op donderdag 07 maart 2002 11:56 schreef Stranger het volgende:[..]
ben is idd ook mijn minst favoriete character.. tenminste samen met holden
, eigenlijk die hele snyder family, tenminste, het wordt wel beter nu die snyders.. maar ben mag inderdaad afschuwelijk vermoord worden
quote:Alleen Andy en Denise dan. Maar voor de rest heb je wel gelijk, bijvoorbeeld ook Camille en Isaac.
wat ik trouwens ook zo opvallend vind van alle amerikaanse soaps:
Je ziet (bijna) nooit interraciale verhoudingen, als een donkere acteur een vriendin nodig heeft, wordt er vaak een nieuw, ook donker personage geïntroduceert.. vind ik een beetje jammer
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 07-03-2002 12:01]
quote:ja maar ben en denise, ben en camille, camille en die gast van ver weg, ben en jessica.. en ook bij andere soaps.. in y&r zitten maar 4 afro-amerikaanse acteurs.. en die hebben gewoon een wilde orgie.. en in dool ook al lexi en abe en wendy en die broer van abe, en dan lexi en die broer van abe.. daar kan ik me nou echt aan ergeren..
Op donderdag 07 maart 2002 12:00 schreef Marble het volgende:[..]
Ik vind vooral Ben en Tom heel erg. En Margo kan ik af en toe ook wel wurgen. Lily was eerst ook een saaie doos, maar nu ze voor de helft Rose speelt is ze een van mijn favorieten.
[..]Alleen Andy en Denise dan. Maar voor de rest heb je wel gelijk, bijvoorbeeld ook Camille en Isaac.
carly en molly hebben meestal zulke fantastische one-liners, en superhumor, lucinda ook wel trouwens, en die heeft zon overdreven karakter
james is gewoon kewl en diego was gewoon zo'n bad-guy dat het super was!!
quote:Jessica is ook nog getrouwd geweest met Duncan, die was blank. Weet alleen niet meer hoe dat geeindigd is. Geloof dat de doodgewaande eerste vrouw van Duncan weer tot leven kwam, of zoiets.
Op donderdag 07 maart 2002 12:03 schreef Stranger het volgende:
ja maar ben en denise, ben en camille, camille en die gast van ver weg, ben en jessica.. en ook bij andere soaps.. in y&r zitten maar 4 afro-amerikaanse acteurs.. en die hebben gewoon een wilde orgie.. en in dool ook al lexi en abe en wendy en die broer van abe, en dan lexi en die broer van abe.. daar kan ik me nou echt aan ergeren..
hee maar ik denk dat Jake en Molly wel wat krijgen hoor... kweetnie..dat denk ik...
quote:Mijn favoriete personage's zijn Molly, Carly en Emily.Die laatste omdat ze zo lekker vals kan zijn.
Op donderdag 07 maart 2002 13:45 schreef wizarddragon het volgende:
Julia is mijn favoriete personage in ATWT.
Want zij wordt namelijk erg WACKOOO...
quote:Hier vind je meer informatie.
Op zaterdag 09 maart 2002 13:43 schreef RedGuy het volgende:
Ok help mij even, waar herken ik Katie van. In welke andere Amerikaanse serie speelde zij?
Roseanna komt terug!
Carly's rijke half-zus, Roseanna, komt terug naar Oakdale rond half april 2002. De rol zal voortaan worden gespeeld door ex AMC speelster Cady McClain (ex-Dixie). Roseanna en Carly vochten om de liefde van Mike Kasnoff, en waarschijnlijk zullen ze weer tegenover elkaar staan. Een man komt naar Oakdale!
What is this world coming to!
Martha Byrne die Lily Snyder en Rose D'Angelo speelt is in verwachting van haar tweede kind.Het wordt verwacht in September.Haar pregnancy wordt verwerkt in ASTW.
SPOILER ALERT
-
-
-
-
-
Katie en Henry worden ontmaskerd door Rose.Molly krijgt haar oude baan terug!!
-
-
-
-
-
/SPOILER
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-03-2002 21:19]
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 12-03-2002 21:36]
quote:Idd, die is in een week ofzo van bruin naar grijs haar gegaan. Stond ik echt versteld van.
Op dinsdag 12 maart 2002 13:19 schreef Stranger het volgende:
en die kim is ook een oud vel geworden..
quote:Spoiler alert
en die emily.. is die met een plannetje bezig ofzo om chris te manipuleren enzo?? ik vind dat ze nogal poeslief doet enzo..
Ze krijgen een relatie
quote:Neefje van Lucinda. Door Abigail opgeduikeld in New York.
en wie is die bryant.. hoe komt die ineens de serie in???
Bijvoorbeeld hier.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 15-03-2002 20:48]
Trouwens, sjjjiiitttt wat lopen wij achter zeg!! We zitten pas ergens in 2000 ofzo!!
Eg leuk om dat te lezen wat er gaat gebeuren, was zo benieuwd hoe het verder ging met Rose en Lily,
en nu weet ik het eindelijk!! Kzal nie vertellen hoor
quote:Er komt niet zoveel bij kijken als je uit het buitenland bestelt.Buiten Europa moet je invoerrechten betalen enzo.Kan je oplossen door het als "gift" te laten versturen.Vaak kun je alleen betalen met credit card.
Op vrijdag 15 maart 2002 22:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:
hmm, wat ik me nou afvroeg..wat komt er allemaal bij kijken als je een boek uit de UK besteld..?
Ik bedoel, is het lastiger met betaling etc?
Ik wil het boek namelijk ook wel!!
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 16:00 schreef Jezebel het volgende:
ik heb het al een hele tijd niet meer gezienmijn hoogtepunt was toch de hele Lily en moeder Grimaldi affaire van een paar jaar geleden
OEH wat was dat spannend
nu heb ik niet de mogelijkheid om het te zien en ik ben te lui om het op te nemen en om er weer in te komen
quote:haha dat wilde ie vast niet omhoog gehaald hebben
Op zondag 17 maart 2002 18:19 schreef Marble het volgende:Verbal heeft ook ATWT gevolgd!
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 17-03-2002 19:38]
quote:in spanje met mike
Op zondag 17 maart 2002 19:37 schreef wizarddragon het volgende:
Waar is Pilar gebleven???
quote:Bron
Lisa en Bob 40 jaar in ATWTIn 2000 waren Don Hastings (Bob Hughes) & Eileen Fulton (Lisa Grimaldi) veertig jaar in 'As the World Turns' te zien! Dinsdag 19 maart wordt bij ons in Nederland eindelijk de aflevering uitgezonden, die speciaal voor dit jubileum werd opgenomen.
Tijdens deze special wordt veertig jaar terug geblikt. Zo zijn er bijvoorbeeld heel wat huwelijken te zien, want Lisa verslond in veertig jaar heel wat mannen versleten... De uitvoerend producent, Cristopher Goutman, vindt dat Don en Eileen een geweldige prestatie hebben geleverd. "Eileen en Don verdienden een eerbewijzing voor deze unieke prestatie binnen deze branche", aldus Goutman.
Lily/Rose en Barbara zijn trouwens samen met Stephanie uit The Bold genomineerd voor de Beste Soapster Award, die Lily/Rose vorig jaar ook al won.
E-mail address: CallMeLisa@Fashions.com
Date of birth: October 18
Address: 835 Pearl Street, Penthouse #5, Oakdale, IL 60324 -- Penthouse above Mona Lisa
Telephone number: 555-1420
Parents: Mother: Alma Miller (Rockford, IL)
Father: Henry Miller
Married to: Martin Chedwyn (forced at gunpoint, to sign over interest in Get Real clothing line - most don't consider this marriage, but never said to be annulled or fought at all)
Eduardo Grimaldi (killed 2/3/95 by Orlena Grimaldi, blamed on John Dixon's malpractice)
Earl Mitchell (Shannon O'Hara's uncle - married 12/31/86, died while working for Interpol)
Whit McColl (murdered 8/2/84, she discovered his body)
Grant Colman (divorced - currently lives in San Francisco)
Michael Shea (blackmailed her into marriage, caught Tom stealing drugs from Michael's office; murdered)
John Eldridge (divorced, died soon after she re-discovered her other son Scott Eldridge)
Dr. Robert Hughes (divorced)
Relationships: Ralph Mitchell
Dr. John Dixon (dumped her via video at their engagement party, revenge for her suing him for malpractice re: Eduardo's death)
Bennett Hadley (Engaged, mutually broke off engagement)
Jay Stallings
Thomas Eldridge
Donald Hughes
Simon Gilbey
Affairs with: Bruce Elliot
Children: Chuckie Shea (died as child in car accident - she never refers to him in any context)
Scott Eldridge (with John Eldridge - re-discovered when Scott was 30+ years old)
Thomas Christopher Hughes (with Bob Hughes)
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-03-2002 23:52]
En bij de aflevering van vandaag was ik helemaal teleurgesteld dat het al afgelopen was, ik dacht dat het pas een half uurtje bezig was en toen kwam de aftiteling al! Echt weird. En dat gebeurt me niet vaak bij een tv-serie. Dat gedoe met Lily en Simon en Rose is zo leuk!
Whahah zag die ouwe aflevering met Lisa ook.
Hoe ouwer Lisa eruit gaat zien hoe beter.
Moest wel lachen toen Emily alleen op haar kantoortje zat en de rest
lekker feest zat te vieren in JAVA underground.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 21-03-2002 00:02]
quote:Volgens mij zijn het er twee.Als er geen videoclip komt is er reclameblok om 16.15 en 16.40.
Op woensdag 20 maart 2002 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
Het lijkt net of ATWT korter wordt. Vroeger maar 1 reclameblok, nu zijn er 3 RECLAMEBLOKKEN!!!!!!!!!!!
quote:Nou ik ben vandaag geweest, ook uitverkocht. En ook niet te bestellen.
Op vrijdag 15 maart 2002 19:57 schreef schatje het volgende:
En bij WaterStone's te A'dam kun je het ook proberen.Is een Engelse boekwinkel.Gevestigd in de Kalverstraat op de hoek, zo'n 100 meter vanaf American Book Center.
Ik vond het vandaag trouwens een matige aflevering. Dat gedoe met Andy enzo is tamelijk saai, net als dat met Jack.
quote:het enige nadeel daarvan is dat er tot 1970 een heleboel afleveringen verloren zijn gegaan (overheen getapet waarschijnlijk) ik geloof dat het nog maar heel zeldzaam is een aflevering uit die tijd, maar het id op zich zou idd wel goed zijn, alleen slecht voor mijn nachtrust en studie
Op maandag 25 maart 2002 19:33 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat er een zender moet komen die alle afleveringen van ATWT gaat uitzenden. Er schijnen in het verleden geweldige verhaallijnen te zijn geweest en die wil ik weleens zien! Bovendien zag Bob er zo grappig uit in zwart-wit.
Ze kunnen RTL4 ofzo in de zomer wel omvormen tot ATWT 24/7 en dan alle ATWT afleveringen uitzenden, in de zomer is er toch niks bijzonders op RTL4 behalve ATWT zelf en The Bold.
quote:do your maths... als alle afleveringen achter elkaar worden geplakt..+/- 40 keer 5 afleveringen per jaar, 40 minuten per aflevering, al 46 jaar... 41400 minuten = 287 dagen... ga jij er maar aan zitten hoor
Op maandag 25 maart 2002 21:19 schreef Marble het volgende:
Oh, da's wel zonde zeg. Het is cultuurgoed dat verloren gegaan is!Ze kunnen RTL4 ofzo in de zomer wel omvormen tot ATWT 24/7 en dan alle ATWT afleveringen uitzenden, in de zomer is er toch niks bijzonders op RTL4 behalve ATWT zelf en The Bold.
quote:287 dagen niet slapen... i'm in.. als ik vrij kan krijgen van mijn werk...
Op maandag 25 maart 2002 21:48 schreef Marble het volgende:
Ikke wel hoor!
Heeft iemand een tijd terug de ATWT special gezien bij BNN.Katja Schuurman die een kijkje achter de schermen nam.Kutwijf kreeg een rondleiding door de studio.In een kleedkamer wees ze een haarstukje aan met de vraag van wie dat was.Die gozer ging er niet op in maar het was dus van Hal.
De cast heeft trouwens echt een verjongingskuur gekregen.Je kan het zien aan de styling en de visagie.Het is allemaal wat vlotter.Dat valt mij tenminste op.
Het deed me goed om Carly te zien.Ik hoop dat ze snel terugkeert naar Oakdale.
En dan David die Emily even liet schrikken.
Ik haat Ben/Denise/Andy gedoe.Lily/Rose/Simon is helemaal top.Alleen kapsel Simon is afschuwelijk.Totaal niet meer aantrekkelijk die man.
quote:nou ik vind kim ander een behoorlijk oude taart geworden in heel snelle tijd... en john is ineens ook niet de jongste meer..
Op maandag 25 maart 2002 22:08 schreef schatje het volgende:De cast heeft trouwens echt een verjongingskuur gekregen.Je kan het zien aan de styling en de visagie.Het is allemaal wat vlotter.Dat valt mij tenminste op.
Wat een feeks die zuster van Simon!!
Lekker vals met dat Australisch accent!!
Helemaal psycho dat wijf!!
Het was vandaag een mooie aflevering.Katie die Rose betrapt.Simon die zijn werkelijke gevoelens voor Lily laat weten.Het gedoe tussen Jake en Molly is ook wel leuk, passen wel bij elkaar.
Alleen zijn de afleveringen tegenwoordig wel ontzettend snel voorbij.
quote:owh wel leuk om die spoiler even te roepen..
Op maandag 01 april 2002 18:39 schreef wizarddragon het volgende:
spoiler
heb het vandaag weer gezien en vond het weinig boeiend... gewoon lily en holden of rose orfzo hoe ze ook moge heten, kan mijn aandacht niet vasthouden omdat het gewoon zo'n droogkut is die lily kan ik niet geboeit naar rose kijken.. wel jammer..
en reageer nou een keer... marble waar ben je gebleven??
quote:Bron
Rosanna en Aaron terug in OakdaleNiet dat we ze nog zullen herkennen, maar deze maand keren in de States twee oude personages terug in 'As the World Turns'. Het gaat om Rosanna, de zus van Carly en om Aaron, de zoon van Holden en Julie. Alleen worden ze door heel andere acteurs gespeeld.
In het geval van Rosanna is daar nog wel aan te wennen. Cady McClain neemt de rol van Yvonne Perry over. Aan de nieuwe Aaron zullen we wat langer moeten wennen. Het schattige roodharige knulletje is opgegroeid tot een stoere, gespierde vent, gespeeld door Agim Kaba.
quote:Aaron:
Op vrijdag 12 april 2002 09:08 schreef Marble het volgende:[..]
Het wordt wel een trend om oude karakters te herintroduceren. Kinderen die binnen 5 jaar volwassen zijn geworden zoals het kind van Duncan en Jessica, Bonnie:
Of Paul Stenbeck die weer eens langs komt:
SPOILER ALERT.... en ook uit andere series komen bekenden een rol spelen zoals Felicia het jongste zusje van de familie Forrester uit B&B.
Bron: http://www.cbs.com
Tip... deze site moet je dus absoluut niet bezoeken als je niet van spoilers houdt...
quote:Ja. Net als Christopher en Jennifer.
Op vrijdag 12 april 2002 13:38 schreef Marble het volgende:
Abigail is ook supersnel opgegroeid.
Paul wordt trouwens wel steeds knapper en knapper. Alhoewel de vorige Paul er ook zeker mocht wezen.
Mitzi en 'Rosie'.
SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mitzi met Jack.
Mitzi met Craig.
Dus van haar zijn we voorlopig niet af, gelukkig.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 13-04-2002 00:09]
Voor de liefhebbers, ik heb alle verhaallijnen in het Nederlands, vertaald uit het Family Scrapbook! (ik krijg ze toegestuurd van de Nederlandse fanclub, ik heb de verhalen tot 1988 ofzo).
Zeg het maar, dan stuur ik het je toe!
Een andere site die ook heel leuk is is:
www.soapmail.nl
Daar kun je je abonneren, om elke dag een mailtje te krijgen met wat er die dag in atwt is gebeurd!
Groetjes, Annemarie
quote:Yay
Op vrijdag 12 april 2002 21:38 schreef wizarddragon het volgende:
Dus van haar zijn we voorlopig niet af, gelukkig.
quote:owh dat is wel handig... is dat mailtje zonder spoilers?? en lekker lang?? of 1 regeltje
Op zaterdag 13 april 2002 12:43 schreef Marie79 het volgende:
Ik volg al een aantal jaar atwt en ik vind het nog steeds leuk!Voor de liefhebbers, ik heb alle verhaallijnen in het Nederlands, vertaald uit het Family Scrapbook! (ik krijg ze toegestuurd van de Nederlandse fanclub, ik heb de verhalen tot 1988 ofzo).
Zeg het maar, dan stuur ik het je toe!Een andere site die ook heel leuk is is:
www.soapmail.nl
Daar kun je je abonneren, om elke dag een mailtje te krijgen met wat er die dag in atwt is gebeurd!Groetjes, Annemarie
ik ben denk ik lid van dezelfde mailinglist als jou van de nederlandse fanclub
quote:ja toen molly en holden haar anderhalf jaar geleden vonden was ze nog 10 ofzo..
Op vrijdag 12 april 2002 13:38 schreef Marble het volgende:
Abigail is ook supersnel opgegroeid.
jessica was 2 jaar geleden ook nog een klein meisje in de modeshow van fashions.. en dan bedoel ik echt een heel klein meisje van 5 of 6
quote:ja dus..
Op zondag 14 april 2002 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
goh zijn er ook mannen die hierna kijken...
oa mike en verbal hebben het gevolgt
ik kijk als ik thuis ben..
quote:tja tis maar waar je van houd..
Op zondag 14 april 2002 15:19 schreef Stranger het volgende:[..]
ja dus..
oa mike en verbal hebben het gevolgt
ik kijk als ik thuis ben..
quote:Je krijgt wel wat spoilers, maar ze schrijven dan alleen wat er de komende week gaat gebeuren of wat er de dag erna gebeurt.
Op zondag 14 april 2002 15:13 schreef Stranger het volgende:[..]
owh dat is wel handig... is dat mailtje zonder spoilers?? en lekker lang?? of 1 regeltje
quote:Daar sluit ik mij bij aan.Echt grappig mens!!
Op vrijdag 12 april 2002 21:38 schreef wizarddragon het volgende:
Mwah, geef mij maar vrolijke Mitzi Matters.Dus van haar zijn we voorlopig niet af, gelukkig.
Rose doet het leuk.
http://www.lumarwebdesign.com/atwt/
En hier ook nog een linkje:
http://www.soapcentral.com/atwt/index.php
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 25-05-2002 19:17]
Heeeee stranger..you ook hier?
Gezellie!!
quote:Ja daar zat ik ook al aan te denken, krijgt hij nu nóg een auto-ongeluk ofzo?
Op zaterdag 25 mei 2002 18:39 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Bryant het er niet levend van af zou brengen.Maar dat is een auto ongelukje verder!!
Ik ben blij dat Carly weer terug is. Carly rules.
Dat gedoe met Rose en Holden is nu ook spannend.
* Jojogirl hoopt dat Lily snel word gevonden, maar zou het eik ook wel leuk vinden als ze nog wat met Simon aan blijft rommelen.
quote:Het Denise/Ben/Andy begint nu echt vervelend te worden.Laat Denise nu maar ophoepelen.
Op donderdag 06 juni 2002 20:59 schreef Marble het volgende:
Lucinda was erg goed vandaag. Alleen vond ik het wel een beetje zielig voor Rose.
Inderdaad zielig voor Rose want ze is nu eenmaal verliefd geworden op Holden.
quote:kzag vandaag Andy al op z'n benen staan dus zal ook wel snel uitkomen...
Op donderdag 06 juni 2002 21:30 schreef schatje het volgende:[..]
Het Denise/Ben/Andy begint nu echt vervelend te worden.Laat Denise nu maar ophoepelen.
Inderdaad zielig voor Rose want ze is nu eenmaal verliefd geworden op Holden.
Tom was irritant als vanouds. Ik ben wel blij dat Margo even wat minder airplay krijgt. Wat een irritant wijf is dat zeg!
quote:kijk eens aan, zo kom je nog eens bekenden tegen, ja ik ben hier dus ook
Op woensdag 05 juni 2002 00:12 schreef -peet- het volgende:
Bij de Nederlandse Onlinefanclub staan nu ook spoilers!
http://www.atwt.nl
En al zeg ik het zelf..hele mooie website!
LOL!Heeeee stranger..you ook hier?
Gezellie!!
quote:Inderdaad heel voorspellend!!
Op dinsdag 18 juni 2002 16:57 schreef Jojogirl het volgende:
En natuurlijk, op het moment dat Lili en Simon zich eindelijk overgeven aan hun vleselijke lusten, duit Holden op.
quote:Ik had met Simon te doen. Kon ie eindelijk Lily eens flink te grazen nemen...
Op dinsdag 18 juni 2002 16:57 schreef Jojogirl het volgende:
En natuurlijk, op het moment dat Lili en Simon zich eindelijk overgeven aan hun vleselijke lusten, duit Holden op.
Is Rose nu trouwens voorgoed exit? Zou ik jammer vinden, het was een leuk personage. En Mitzi moet ook terug.
quote:Nope.
Op dinsdag 18 juni 2002 18:00 schreef Marble het volgende:[..]
Is Rose nu trouwens voorgoed exit?
quote:Uhm... zonder te veel te verklappen... die krijgt wat met een jongen uit een boerenfamilie geloof ik... dat zegt wel genoeg...
Op dinsdag 18 juni 2002 18:15 schreef Marble het volgende:
Praise the lord. En Mitzi ook niet?
quote:wie niet
Op donderdag 20 juni 2002 17:06 schreef Marble het volgende:
Van mij mogen ze dat wel even doorspoelen, ik wil meer Lucinda en Rose en Mitzi en vooral meer Carly!
quote:Ik wil Julie Sneyder terug
Op donderdag 20 juni 2002 17:06 schreef Marble het volgende:
Van mij mogen ze dat wel even doorspoelen, ik wil meer Lucinda en Rose en Mitzi en vooral meer Carly!
Abigail is trouwens wel een stuk leuker als ze zo wraakzuchtig is.
Geef me dan maar Emily, die is tenminste echt venijnig als ze wil .
En Simon en Lily...
quote:Ik vind het juist een goeie casting..Katie met een lief uiterlijk en bitchy gedrag.
katie ziet er te lief uit om een bitch te zijn.. vind het foute casting voor die rol
quote:ja maar ze heeft gewoon een te lief uiterlijk en daarom vind ik het niet overtuigend overkomen.. ook dat lieve stemmetje enzo.. doe mij maar lekker emily
Op vrijdag 21 juni 2002 20:08 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ik vind het juist een goeie casting..Katie met een lief uiterlijk en bitchy gedrag.
Amerika:
ATWT Lily - Rose (en herinneren we Frannie en Sabrina nog?)
Nederland
GTST Janine - Sophia (erg bagger en slecht gedaan )
ONM Bobbie(vermoord) - Nicky ( om fabienne de Vries een tweede kans te geven)
En dat tweelingen gedoe heeft elke soap wel gehad. Beetje standaard misschien, maar bij ATWT wel erg leuk uitgevoerd.
quote:tweelingen zijn gewoon altijd aanwezig in soaps.. ik weet niet of jullie de afleveringen van days of our lives hebben gezien waarin marlena ineens een evil twin had?? die waren helemaal slecht
Op vrijdag 21 juni 2002 20:15 schreef wizarddragon het volgende:
Het is me de laatste tijd erg opgevallen dat de Nederlandse soaps sommige dingen gewoon schaamteloos jatten uit de Amerikaanse soaps. Vooral dat tweeling gedoe.Amerika:
ATWT Lily - Rose (en herinneren we Frannie en Sabrina nog?)Nederland
GTST Janine - Sophia (erg bagger en slecht gedaan)
ONM Bobbie(vermoord) - Nicky ( om fabienne de Vries een tweede kans te geven)
quote:Dat was geen evil twin, maar marlena was bezeten door de duivel. Haar tweeling zus was jaren daarvoor vermoord door de 'salem strangler'
waarin marlena ineens een evil twin had
Maar ja ik vond de 'days' maar een vage soap. Maar nu speelt Krista Allen in.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 21-06-2002 20:21]
quote:dat was iets anders.. marlena heeft ook een keer een evil twin gehad ik weet het zeker
Op vrijdag 21 juni 2002 20:19 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Dat was geen evil twin, maar marlena was bezeten door de duivel. Haar tweeling zus was jaren daarvoor vermoord door de 'salem strangler'
Je kunt daar per maand alles teruglezen. Ook spoilers dus, want ze lopen daar zoals jullie ongetwijfeld weten een aantal jaartjes voor!
Zit ook een leuke nieuwsbrief bij, met interviews met de castleden, wetenswaardigheden enz.
Verder kijk ik ook vaak Days of our lives ofwel 'De dingen des levens'. (hoe durven ze het te vertalen)
quote:Haha ja stom is dat he. Ze hebben The Bold and the Beautiful ook vertaald, naar Mooi en Meedogenloos.
Op vrijdag 21 juni 2002 21:21 schreef Sinnepin het volgende:
Verder kijk ik ook vaak Days of our lives ofwel 'De dingen des levens'. (hoe durven ze het te vertalen)
quote:Vertel dan ff maar wat er is gebeurd, want sinds ik een baan heb kan ik het niet meer zien
Op maandag 24 juni 2002 20:17 schreef Stranger het volgende:
is hier nog niet gepost?? is iedereen nog in shock van de super-aflevering van vanmiddag?? ik heb supergenoten!!!!
quote:oke, katie is flink teruggepakt, tijdens een awardshow is door een videoband en door rose de waarheid aan het licht gekomen van alle dingen die ze heeft gedaan, iedereen is nu woest op haar, en molly (degene die het hardst genaait is door haar en die het grote terugpakken in scene had gezet) leek zelfs een beetje medelijden te hebben, katie voelt zichzelf helemaal zielig nu.. lily wil een stevig woordje gaan wisselen met rose en molly en jake zoenden op het eind
Op maandag 24 juni 2002 20:20 schreef Barb het volgende:[..]
Vertel dan ff maar wat er is gebeurd, want sinds ik een baan heb kan ik het niet meer zien
Even een copy paste van een Amerikaanse episode guide voor Barb:
quote:
Lucinda is shocked to realize that it's Lily, not Rose, kissing Simon. Lily is livid when Lucinda assumes that she has plans to leave town. Lily demands to be released so she can confront Rose. Katie is thrilled to see Craig has come to support her on her big night and gushes that Holden made it all possible. Meanwhile, Jake preps Rose to go onstage. Tom and Margo are upset to discover that Emily is presenting with Tom. Molly distracts Katie while Chris switches the tapes. As Tom begins to present Katie with the award, the confession tape starts rolling! The room is stunned. Tom shouts for them to stop the tape and Katie pleads with Holden that it's all lies. But Rose appears onstage and declares she will set the record straight on Katie! When Lily and Lucinda arrive, Lily is furious to see what Rose is doing. Rose admits she was impersonating Lily and that Katie kept it to herself - so she could snare Holden! Lucinda prevents Lily from confronting Rose in front of the press. Lily is upset when she goes backstage and discovers Rose is gone! Katie begs Holden to forgive her for what she's done, but he's furious and declares that's she's fired - and he never wants to see her again! Margo is hurt that her sister used her. Katie realizes that Jake, Molly, Abigail and Chris orchestrated her downfall. Molly lets Katie have it and leaves triumphantly, as Katie crumbles to the floor, alone. Jake turns down Emily's invitation to celebrate and instead toasts the moment with a victorious Molly.
quote:Tsss, geduld kwijtgeraakt?
Op maandag 24 juni 2002 20:21 schreef Barb het volgende:
Alsjeblieft(
)
quote:Nee, ik was even mijn goede opvoeding vergeten
Op maandag 24 juni 2002 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Tsss, geduld kwijtgeraakt?
Dank jullie wel!!
U kunt uw geld nu inzetten.
Ik zet mijn geld op ROSE.
Het blijft trouwens verbazen hoe iedereen in Oakdale familie van elkaar lijkt te zijn, nu weer Craig die de vader is van Bryant die de kleinzoon is van Lucinda, en Craig is ook de broer van Katie die de zus is van Margo enzovoort enzovoort... Iedereen is daar gewoon familie van elkaar!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 27-06-2002 19:16]
Dat gedoe met Rose en Lily is nu ook weer erg leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 27-06-2002 17:22]
quote:en net nu ik een weekje thuis ben
Op donderdag 27 juni 2002 17:04 schreef schatje het volgende:
Carly over Julia tegen Barbara: "She is ghost, she doensn't know yet"
En Rose en Lily op de vuist!!
Echt wel spannende afleveringen afgelopen week.
quote:Nu denk ik...
Op donderdag 27 juni 2002 18:39 schreef Stranger het volgende:[..]
en net nu ik een weekje thuis ben
echt heerlijke afleveringen.. carly fucking rules!!!!!!!
ennuh.. mag ik een spoilervraagje stellen:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Julia werd toch evil??? wanneer???
't Zal er nu wel zo'n beetje aankomen dat Julia doordraait ja, toenstraks in dat vliegtuig begon ze al enige tekenen te vertonen.
Julia heeft in totaal twee jaar in As the world turns gezeten, heeft iemand toevallig bijgehouden hoe lang ze al in Nederland te zien is? Want dan kunnen we ook een beetje uitrekenen hoe lang ze nog te gaan heeft.
Wel jammer trouwens dat ze eruit gaat, ik vond 'r altijd wel leuk. Vooral toen ze een duo met Jake vormde.
quote:Eigenlijk heeft ze meerdere jaren ingespeeld.
Op donderdag 27 juni 2002 21:41 schreef Marble het volgende:
<Spoiler alert>'t Zal er nu wel zo'n beetje aankomen dat Julia doordraait ja, toenstraks in dat vliegtuig begon ze al enige tekenen te vertonen.
Julia heeft in totaal twee jaar in As the world turns gezeten, heeft iemand toevallig bijgehouden hoe lang ze al in Nederland te zien is? Want dan kunnen we ook een beetje uitrekenen hoe lang ze nog te gaan heeft.
Wel jammer trouwens dat ze eruit gaat, ik vond 'r altijd wel leuk. Vooral toen ze een duo met Jake vormde.
FLINKE SPOILER ALERT
Lees dit maar voor een Julia goes evil update:
http://www.cbs.com/daytime/atwt/behind_scenes/specials/downward_spiral.shtml
Op het eind staat 'until now!', dus schijnbaar komt ze weer terug.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 27-06-2002 22:27]
En Andy is bijna ontmaskerd. Benieuwd wat pappie John daarvan zal zeggen.
Verder niet zo'n hele boeiende aflevering.
quote:Ja, Manier hoe Julia praat en beweegt is net Sandra Bullock.
Op donderdag 04 juli 2002 15:41 schreef Marble het volgende:
Julia doet me af en toe een beetje aan Sandra Bullock denken.
quote:
ATWT Recasts Chris Hughes
This time around, however, another new actor will be playing the part. Paul Korver, who exited As The World Turns in 2001, will not be reprising the role. Instead, a newcomer has been tapped for the part. The actor will be the sixth actor to have held down the role since 1990.
Waar is die Carly haar miljoenen aan kwijtgeraakt?
quote:WAUW dat wordt spannend!!
Op donderdag 27 juni 2002 22:15 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Eigenlijk heeft ze meerdere jaren ingespeeld.
FLINKE SPOILER ALERT
Lees dit maar voor een Julia goes evil update:
http://www.cbs.com/daytime/atwt/behind_scenes/specials/downward_spiral.shtml
Die Jack is ook wel sukkel die nooit kan kiezen he? Zou ik ook evil van worden
quote:Jack is echt een dombo!!
Op zaterdag 06 juli 2002 14:42 schreef kerstbal het volgende:[..]
WAUW dat wordt spannend!!
![]()
![]()
Die Jack is ook wel sukkel die nooit kan kiezen he?
Zou ik ook evil van worden
Ik snap ook niet wat Carly en Juul in Jack zien, zulke toffe wijven en dan helemaal idolaat van zo'n ventje!
Andy eeeecccchhhhtttt, wat een sukkel joh!!
Khoop dat ie snel ontmaskert wordt!!!
"Ik moest hersencellen gebruiken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had" aldus Rose tegen Holden die er trouwens echt lekker uitzag met die paar dagen baard.
Helemaal top!!
quote:Uh ja van de Valetta weet ik niet zo goed.
Op dinsdag 09 juli 2002 17:33 schreef Stranger het volgende:
Van hoeveel mensen heeft David nou de dood op zijn geweten??
met de ramp van de Valetta waren er 1 of 2 dood toch?
en met die ontvoering van Emily eentje toch?
De slachtoffers:
-Waarschijnlijk dood:
*Reid Hamilton (de echte dan)
*Rita Renfield
-Nog levend:
* Julia Lindsey
* Carly Tenney
* Molly Conlan
* James Stenback
* Lily Sneyder
* Faith Sneyder en Hope Dixon
* Holden Sneyder
quote:Dat denk ik ook ja, en dan waarschijnlijk net op die momenten dat t weer even goed gaat dat ie dan weer langs komt. Die foto zal vast ook wel weer te voorschijn komen ja, hij had er immers nog kopieen van. Maar t verband met bloed van david lag ook nog achterin de auto he?
Op woensdag 10 juli 2002 18:09 schreef schatje het volgende:
Wederom genoten!!
Is David nu alweer weg??
Hij gaat natuurlijk van een afstand Julia terroriseren zodat ze helemaal psycho wordt.Die foto zal ongetwijfeld nog wel opduiken bij Carly of Jack.
En de nieuwe Mike Kasnoff.Dat was toch degene waar Carly en Rosanna om vochten??
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Op woensdag 10 juli 2002 21:41 schreef schatje het volgende:
Dit is de nieuwe Chris Hughes!!
quote:Huidige Chris is inderdaad lekker!!
Op woensdag 10 juli 2002 22:45 schreef _sunny_ het volgende:[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Die andere was juist zo cute
Naja, zal wel weer even wennen zijn dan
Was die er vandaag al in trouwens? Want ik heb niet de complete aflevering gezien vandaag
quote:Adam Hirshan (1987 to 1990)
Op woensdag 10 juli 2002 23:07 schreef Marble het volgende:
Hmm, ik begon die andere Chris net een beetje te waarderen. Hij werd eindelijk wat pittiger en wat minder zeikerig. Maar ja, laten we er dan maar op hopen dat versie nummer 6 ook een beetje pit heeft.
quote:Oww, gelukkig
Op donderdag 11 juli 2002 00:08 schreef schatje het volgende:[..]
Huidige Chris is inderdaad lekker!!
En we kunnen daar nog zo'n jaartje van genieten als ik het goed heb.
quote:En die was nog lelijk ook.Hij heeft in real life ook wat gehad met Jaime Dudney die Georgia speelde.
Op donderdag 11 juli 2002 14:49 schreef _sunny_ het volgende:[..]
Oww, gelukkig
Ik vond trouwens diegene die hiervoor heel kort chris speelde nogal irritant
quote:Dat is weer uit gegaan.
Op donderdag 11 juli 2002 23:09 schreef schatje het volgende:[..]
En die was nog lelijk ook.Hij heeft in real life ook wat gehad met Jaime Dudney die Georgia speelde.
quote:Laten we het hopen.. ik vond haar altijd
Op vrijdag 12 juli 2002 00:39 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Dat is weer uit gegaan.
Maar als Mike terugkomt, kunnen wij sexy exotische Pilar Domingo dan ook terugverwachten???
quote:Hij is door de politie in Chicago dood geschoten.
Op zaterdag 13 juli 2002 14:43 schreef _sunny_ het volgende:
Hoe is ie nou dood gegaan dan?
quote:Hebben ze ook een lijk gevonden?? en was dat echt david??
Op zaterdag 13 juli 2002 19:47 schreef schatje het volgende:[..]
Hij is door de politie in Chicago dood geschoten.
quote:ja, ik denk ook wel dat dit een misleiding van david is hoor. (het gedoe lily-simon en rose-holden duurde echt maanden lang, dit kan echt niet zo snel al zijn afgelopen
Op zondag 14 juli 2002 03:40 schreef Stranger het volgende:[..]
Hebben ze ook een lijk gevonden?? en was dat echt david??
quote:Yes!!
Op zondag 14 juli 2002 03:40 schreef Stranger het volgende:[..]
Hebben ze ook een lijk gevonden?? en was dat echt david??
quote:bron
After a failed attempt to coerce Emily into getting him exonerated, David escaped from jail and blackmailed Julia into helping him hide out from the police so he could get safely away. Unfortunately, this plan also failed and David was shot to death by the police.
quote:dat betekend alleen maar tot nu toe.. James stenbeck is er ook weleens jaren tussenuit geweest... ze houden het gewoon open lijkt me
Op zondag 14 juli 2002 11:57 schreef schatje het volgende:
Stukje verhaal lijn opgezocht:
[..]
quote:Nou Julia zal volgende week iets doen om er zeker van te zijn dat David dood is.
Op zondag 14 juli 2002 14:20 schreef yvonne het volgende:
Die zal toch niet echt dood zijn?
Lijkt me stug, verhaallijnen worden zo lang uitgesmeerd
Nouw hoor
We zijn trouwens al opvallend lang vrij van Margo en Tom, echt een verademing. Ik hoop dat het nog even aanhoudt.
quote:Margo en tom kan ik nog wel uitstaan.. Ik irriteer me altijd mateloos aan die hele snyder family.. stel veels te gelovige boerenkinkels bij elkaar, waarbij iedereen enigszins interessant er al lang uitgefilterd is!
Op maandag 15 juli 2002 16:59 schreef Marble het volgende:
Die Hal zit echt in elke verhaallijn verwoven he? Met Julia en Jack, met Carly en Craig, met Jen en Bryant... De schrijvers vinden het zeker een erg leuk personage.We zijn trouwens al opvallend lang vrij van Margo en Tom, echt een verademing. Ik hoop dat het nog even aanhoudt.
quote:Ey oma Emma Rulezzzzzzzzzzz.
Op maandag 15 juli 2002 18:34 schreef Stranger het volgende:[..]
Margo en tom kan ik nog wel uitstaan.. Ik irriteer me altijd mateloos aan die hele snyder family.. stel veels te gelovige boerenkinkels bij elkaar, waarbij iedereen enigszins interessant er al lang uitgefilterd is!
quote:Oma Emma is op Holden na de ergste!!!!!!!!!!!
Op maandag 15 juli 2002 20:22 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ey oma Emma Rulezzzzzzzzzzz.
quote:Ik ga er vanuitvan wel!!!!
Op woensdag 17 juli 2002 23:14 schreef schatje het volgende:
David heeft vast ook wat nagelaten voor Emily!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |