abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2002 @ 22:46:33 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398512
De langst lopende (en misschien ook wel beste) soap aller tijden verdient natuurlijk een topic! Wie hier volgt het ook?

Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.

Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398622
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:46 schreef Marble het volgende:
De langst lopende (en misschien ook wel beste) soap aller tijden verdient natuurlijk een topic! Wie hier volgt het ook?

Op het moment is het weer ontzettend cool met Lily, Rose en Simon en de diamant. Lily is ineens een stuk minder duf zo. En dat gedoe met Katie en Molly is ook wel spannend.

Ik mis wel Carly, en Georgia en Eddy.

tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951

tis idd wel leuk nu, maar dat komt alleen omdat molly weer een grote rol krijgt.. ik heb het heel lang niet meer gevolgt, maar tis nu weer kewl

dinsdag 5 maart 2002 @ 22:58:39 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398656
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:55 schreef Stranger het volgende:
tis niet de langstlopende soap, dat is guiding light uit 1951
Meen je dat nou? * schaamt zich
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3398707
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 22:58 schreef Marble het volgende:

[..]

Meen je dat nou? * schaamt zich

ja en atwt is uit 1956, die britse soap.. coronation street ofzo, komt uit 1960 en days of our life uit 1965

nancy is de enige die al vanaf 1956 meespeelt, en lisa en bob al vanaf 1960

pi_3398743
Ik heb het een paar jaar geleden een tijdje gevolgd, toen er nog ene Damian Grimaldi inzat. Ben uiteindelijk afgehaakt, werd op het laatst helemaal gek van het langdradige gezemel, waar maar geen eind aankwam. Tjonge wat konden ze de verhaallijnen daar rekken, zeg..
pi_3398744
en owh ja : ATWT

dit betekent niet dat je met dit topic moet stoppen!

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:05:58 #7
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398758
En Lily ook al sinds ze een klein meisje was toch? Nancy is ook cool, al zo lang erin, echt top!

De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!

pi_3398770
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:04 schreef REC het volgende:
Ik heb het een paar jaar geleden een tijdje gevolgd, toen er nog ene Damian Grimaldi inzat. Ben uiteindelijk afgehaakt, werd op het laatst helemaal gek van het langdradige gezemel, waar maar geen eind aankwam. Tjonge wat konden ze de verhaallijnen daar rekken, zeg..
dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:07:32 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398779
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Stranger het volgende:
en owh ja : ATWT
Kut, en ik heb de search nog gebruikt.
quote:
dit betekent niet dat je met dit topic moet stoppen!
Verbal komt toch niet in soaptopics, dus we kunnen best doorgaan!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:08:06 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398786
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
Komt weer terug!
pi_3398790
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:05 schreef Marble het volgende:
En Lily ook al sinds ze een klein meisje was toch? Nancy is ook cool, al zo lang erin, echt top!

De beste verhaallijn tot nu toe vond ik de moord op Eddie's vader door Georgia. Die zat echt supergoed in elkaar, en wat een ontknoping!

ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!

ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:09:14 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398801
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:08 schreef Stranger het volgende:

[..]

ik vond de moord op diego cool.. toen wilde ik echt geen minuut missen!!!

Toen keek ik helaas nog niet.
quote:
ik heb trouwens nog het atwt-scrapbook ergens liggen dat ik uitgebracht bij het 40-jarig bestaan, staan alle characters in, leuke wetenswaardigheden, en het hele verhaal
Cool, is dat nog verkrijgbaar?
pi_3398828
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:09 schreef Marble het volgende:

[..]

Toen keek ik helaas nog niet.

[..]

Cool, is dat nog verkrijgbaar?

zonde toen is david stenbeck geintroduceerd, (was toen nog een andere speler)
de church fire was ook super trouwens

dat scrapbook is nog verkrijgbaar, maar alleen in the american bookstore in den haag en amsterdam

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:13:01 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3398851
Waar zit die in Amsterdam? Ga ik hem van de week meteen halen!
pi_3398866
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!

*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door

pi_3398876
Sinds ik mijn ouderlijk huis heb verlaten, hoef ik deze serie godzijdank niet meer te zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:15:22 #17
16715 Mylene
*schatje*
pi_3398877
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:13 schreef Marble het volgende:
Kalverstraat bij V&D!!
En hij is afgeprijsd nu!!
pi_3398901
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:06 schreef Stranger het volgende:
dat vind ik van deze soap juist niet, en zeker niet in vergelijking met andere soaps, in days of our lives bijvoorbeeld duurt 1 avond soms wel 7 of 8 afleveringen, en in the bold & the beautiful gaat het helemaal een hele aflevering over 1 gesprek. Het enige dat zich nog een beetje aan atwt kan meten is the young & the restless, maar die wordt in nl niet meer uitgezonden
Maar goed dat ik die andere soaps nooit gevolgd heb, dan
pi_3398962
misschien ook wel een leuke tip.. de mailinglist dutchatwtonline van yahoogroups.com .. krijg je elke week een mailtje met leuke wetenswaardigheden, en karakterinformatie, en regelmatig een nederlandse versie van de verhaallijnen tot nu toe
pi_3399003
morgenavond is er om half 9 op rtl4 zo'n waargebeurde-verhalen film waarin marthe byrne(lily) meespeelt
pi_3399009
Je had vroeger toch ook zo'n fansite waar alle afleveringen van de afgelopen x jaren beschreven stonden? Is dat er nog steeds?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:42:24 #23
16715 Mylene
*schatje*
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:43:00 #24
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399197
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:14 schreef Stranger het volgende:

[..]

kalverstraat, waar precies weet ik niet, ik heb hem in den haag gehaald.. is idd wel leuk om te hebben hoor!!

*waarschuwing*
je wordt er wel meer verslaafd door

Waar in Den Haag?

*ook verslaafd is*

En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs? en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?

Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker

pi_3399228
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:43 schreef jerney het volgende:

[..]

Waar in Den Haag?

*ook verslaafd is*

En waar is Pilar trouwens gebleven?
En Paul?? Die ging toch maar een weekendje met die Sarah naar Parijs? en sindsdien hebben we nooit meer iets van hem vernomen
Mike is ook nooit meer teruggekomen uit Spanje.. Zou hij Pilar inmiddels al gevonden hebben?

Andy komt over een tijdje vast ook wel weer terug met een flinke baard en eventueel amnesia
En hij was zo lekker

pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen
paul weet ik niet..

ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:47:51 #26
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399246
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:46 schreef Stranger het volgende:

[..]

pilar zit met mike in spanje inderdaad, had mark toen nog opgebeld om dat te zeggen

oh dan heb ik dat gemist
quote:
paul weet ik niet..

ik weet niet precies waar in den haag, ben toen 3 uur op zoek geweest but it was worth it ergens aan de spuistraat ofzo geloof ik maar het is al 2 jaar geleden dus weet het niet meer zo goed uit mijn hoofd

Zal het wel ff uitzoeken, ik wil dat ding ook hebben
Hoe duur wasset?
pi_3399252
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:30 schreef Stranger het volgende:
http://atwt.qks.nl/ ?? die??
Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje )

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 05-03-2002 23:50]

pi_3399256
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:47 schreef jerney het volgende:

[..]

oh dan heb ik dat gemist
[..]

Hoe duur wasset?

je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:49:50 #29
16715 Mylene
*schatje*
pi_3399268
Andy en Carly
Holden en Emily
zijn getrouwd met elkaar in real life!!
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:49:57 #30
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399270
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef Stranger het volgende:

[..]

je hebt keuze uit harde en zachte kaft.. ik had de zachte voor 29.95 geloof ik.. maar er word nu gezegt dat ie in de aanbieding is, en met de prijscorrectie naar de euro.. zal dat wel wat duurder zijn

Naja, is een redelijke prijs
En ik wil een harde kaft, want ik ben een sloper

pi_3399282
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:48 schreef REC het volgende:
Zoiets ja, maar was een (amerikaanse) site, waar per pagina elke aflevering van de afgelopen 5 jaren (of langer) beschreven stond wat er daarin gebeurd was. Handig als je een of meerdere afleveringen gemist had. Er stond ook een soort stroomdiagram op, over wie het nou allemaal met wie had gedaan (heel erg ingewikkeld plaatje )
ja die site zegt me idd wel wat..
heb ook een keer een heel leuk overzicht gezien, per jaar, wie er dood was, vertrokken, wie er gescheiden waren, wie er uit elkaar gegroeid waren, wie er geboren waren, wie er vertrokken waren ed.. was ook heel handig, maar als je het scrapbook hebt ben je tenminste tot 1996 bijgelezen, ik vind het eigenlijk wel tijd voor een update, want ik ben pas daar in in 1997 ingeschakeld dus ik mis precies een jaar
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:51:37 #32
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399293
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:49 schreef schatje het volgende:
Andy en Carly
Holden en Emily
niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Ik houd je in de gaten
  dinsdag 5 maart 2002 @ 23:52:45 #33
16715 Mylene
*schatje*
pi_3399309
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:51 schreef jerney het volgende:

[..]

niet meer zonder waarschuwing spoilen he
Ik houd je in de gaten

Nee, sorry!!
pi_3399314
quote:
Andy en Carly
Holden en Emily
hun zwangerschappen zijn ook in de serie verwerkt, andy en carly hebben 1 kind, en holden en emily ook 2 ofzo..

molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)

dinsdag 5 maart 2002 @ 23:54:29 #35
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3399331
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee, sorry!!

is al goed

*stiekem toch nog de pest in heeft*

pi_3399668
quote:
Andy en Carly
Holden en Emily
Klopt, en Molly woont samen met Reid Hamilton.

edit: ze zijn inmiddels getrouwd, lees ik dus hierboven.

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 06-03-2002 00:30]

woensdag 6 maart 2002 @ 07:50:22 #37
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3400817
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:53 schreef Stranger het volgende:
molly is ook getrouwd irl met david stenbeck (weet nie twelke van de 3)
Ja, met Reid.
pi_3400825
oeh leuk dit!! As the world turns is eigenlijk het enige wat ik echt kan blijven kijken!!
Andy wordt denk nie meer terug gevonden hoor... weet nie eigenlijk, maar gok van niet.

Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!

woensdag 6 maart 2002 @ 08:00:47 #39
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3400833
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Kalverstraat bij V&D!!
En hij is afgeprijsd nu!!

Cool, die ga ik dus even halen.
pi_3402107
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 08:00 schreef Marble het volgende:

[..]

Cool, die ga ik dus even halen.

Waarschijnlijk hebben ze hem nog wel!!
Anders is het te bestellen.
  woensdag 6 maart 2002 @ 11:53:50 #41
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_3402364
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 07:55 schreef Freaky_pauwie het volgende:
oeh leuk dit!! As the world turns is eigenlijk het enige wat ik echt kan blijven kijken!!
Andy wordt denk nie meer terug gevonden hoor... weet nie eigenlijk, maar gok van niet.

Is dat boek ook in Leiden bij de V&D verkrijgbaar??
Die wil ik ook!!

Hij is al eerder een tijdje uit de serie geweest (zat ie in Frankrijk na zijn relatie met Courtney) en toen kwam ie ook weer terug. Zal nu ook wel weer gebeuren
Nee, ik ben niet aardig!
  woensdag 6 maart 2002 @ 13:36:43 #42
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3403491
Ben net naar die winkel geweest, is ie uitverkocht.
En ze kunnen hem ook niet meer bestellen.

Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.

woensdag 6 maart 2002 @ 13:37:35 #43
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3403502
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 13:36 schreef Marble het volgende:

Wel een erg leuke winkel trouwens, echt ontzettend gave dingen hebben ze daar. Ik zag ook een heel boek over Ally McBeal met foto's, bio's, McBealisms, enz., die wil ik ook wel hebben! Zag er erg leuk uit.

pi_3404921
quote:

Je kan altijd ebay nog proberen!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 17:59:04 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3406644
Is dat met creditcard? Of kan je gewoon aan de deur/met aceptgiro betalen?

Coole aflevering trouwens vandaag, afgezien van die bloedirritante Ben en z'n overdreven christelijkheid. Die mag van mij echt vermoord worden en keihard de serie uit knallen, wat een zeikerd.

Dat gedoe met Rose en het pistool was wel erg cool.

pi_3408194
quote:

was ie in den haag ook uitverkocht??? of hebben ze daar niet naar toe gebeld.. ik ben er na gisteren weer in begonnen, de storylines dan, want ik was ooit halverwege blijven hangen, maar t is gewoon kewl, en mijn verslaving was net aan het bekoelen, maar nu wordt het weer erger..

ik kan hem anders ook wel naar een van jullie opsturen ofzo

Admin woensdag 6 maart 2002 @ 20:43:19 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3408275
Marble!!!! Hierkomen.

En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?

Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_3408524
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 20:43 schreef yvonne het volgende:
Marble!!!! Hierkomen.

En nu graag het volledige antwoord waar Carly gebleven is?
Exman?
Hoezo?
Waarom?
Wanneer?

Ow ja en dat offtopic gedonder over boeken doe dat maar in Literatuur,
hier wil ik alle ins en outs van ATWT horen

ik heb het niet gevolgt rond die tijd maar dit lees ik hier:
Carly started started receiving threats from a man named Philips who knew her in Hong Kong. Afraid that Jack would learn some unsavory secret from her past, Carly kept the threats to herself. Philips told her that he was sent from their employer to retrieve her at any cost. Philips warned Carly that if she refused to return to her former Hong Kong employer, Jack and Parker would get hurt. Afraid for their lives, Carly sadly told Jack that she couldn't marry him, abandoned Parker, and left Oakdale with Philips.

owh trouwens marble en jerney, de complete storylines vanaf 1956 staan ook op http://atwt.qks.nl onder het kopje diversen>> hoe het begon

is in het nederlands dus wel zo makkelijk, er zijn regelmatig updates, ze zitten nu met vertalen al bij 1989

woensdag 6 maart 2002 @ 21:57:50 #49
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3409367
Ik weet niet of ie in Den Haag ook uitverkocht was

Yvonne, Carly is vroeger getrouwd geweest met een maffioso uit Hong Kong en ooit eens gevlucht naar Oakdale (ze had iets bij hem geflikt geloof ik). Het was ook eigenlijk niet haar exman (maar ik noem het maar even zo), ze waren namelijk nog steeds getrouwd. Toen ze op het punt stond met Jack te trouwen is ze ontvoerd door een handlanger van haar man, en moest ze niet alleen haar verloofde achterlaten maar ook haar zoontje Parker (die verblijft nu bij Hal en Barbara). Haar exman had namelijk nog een rekening met haar te vereffenen. We hebben haar nog een paar afleveringen kunnen zien in Hong Kong, maar sindsdien is er nooit meer iets van haar vernomen. Jammer, want ze was een van de leukste personages. Ik hoop dat ze nog terugkomt.

pi_3409824
Carly die had toch wat met Mike Kaznoff? Hoe is het daarmee afgelopen eik?
pi_3409903
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 23:47 schreef jerney het volgende:

[..]

Hoe duur wasset?

Heb hem voor 19 gulden destijds bij de American Bookstore in Den Haag (in de Poten, Lange of Korte, ik haal ze altijd door elkaar). Volgens mij nog steeds verkrijgbaar daar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 6 maart 2002 @ 22:39:22 #52
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3409909
Weet iemand waar die winkel precies zit?

Vooraf eerst maar even bellen of ze 'm nog hebben. Klopt het dat het een witte kaft heeft? Dat zei de verkoopster geloof ik.

pi_3409935
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:39 schreef Marble het volgende:
Weet iemand waar die winkel precies zit?

Vooraf eerst maar even bellen of ze 'm nog hebben. Klopt het dat het een witte kaft heeft? Dat zei de verkoopster geloof ik.

Harde kaft heeft het boek!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 22:44:37 #54
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3409967

Ik vroeg naar de kleur schat.

pi_3409984
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:44 schreef Marble het volgende:

Ik vroeg naar de kleur schat.

Wit met gouden letters
En bij Proxis verkopen ze ook twee ASTW boeken
www.proxis.nl
  woensdag 6 maart 2002 @ 22:50:16 #56
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3410027

Is het die bovenste?

Dat boek van Eileen Fulton (Lisa) hadden ze ook in Amsterdam.

pi_3410069
Is een ander en kost 15 euro.
Ik had via El Cheapo gezocht.
Dan lukt het om een afbeelding te krijgen.
pi_3412661
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 22:50 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]

Is het die bovenste?

Dat boek van Eileen Fulton (Lisa) hadden ze ook in Amsterdam.

dat zijn ze allebei niet..
je moet hebben:
As The World Turns: The Complete Family Scrapbook

isbn #:1-57544-110-1

donderdag 7 maart 2002 @ 11:54:42 #59
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3413842
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 17:59 schreef Marble het volgende:
Coole aflevering trouwens vandaag, afgezien van die bloedirritante Ben en z'n overdreven christelijkheid. Die mag van mij echt vermoord worden en keihard de serie uit knallen, wat een zeikerd.
Wat vinden jullie?
pi_3413865
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 11:54 schreef Marble het volgende:

[..]

Wat vinden jullie?

ben is idd ook mijn minst favoriete character.. tenminste samen met holden , eigenlijk die hele snyder family, tenminste, het wordt wel beter nu die snyders.. maar ben mag inderdaad afschuwelijk vermoord worden

wat ik trouwens ook zo opvallend vind van alle amerikaanse soaps:
Je ziet (bijna) nooit interraciale verhoudingen, als een donkere acteur een vriendin nodig heeft, wordt er vaak een nieuw, ook donker personage geïntroduceert.. vind ik een beetje jammer

donderdag 7 maart 2002 @ 12:00:43 #61
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3413904
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 11:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

ben is idd ook mijn minst favoriete character.. tenminste samen met holden , eigenlijk die hele snyder family, tenminste, het wordt wel beter nu die snyders.. maar ben mag inderdaad afschuwelijk vermoord worden

Ik vind vooral Ben en Tom heel erg. En Margo kan ik af en toe ook wel wurgen. Lily was eerst ook een saaie doos, maar nu ze voor de helft Rose speelt is ze een van mijn favorieten.
quote:
wat ik trouwens ook zo opvallend vind van alle amerikaanse soaps:
Je ziet (bijna) nooit interraciale verhoudingen, als een donkere acteur een vriendin nodig heeft, wordt er vaak een nieuw, ook donker personage geïntroduceert.. vind ik een beetje jammer
Alleen Andy en Denise dan. Maar voor de rest heb je wel gelijk, bijvoorbeeld ook Camille en Isaac.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 07-03-2002 12:01]

pi_3413909
trouwens marble, je mag wel wat sneller reageren hoor, aangezien dit het enige leuke topic is vanochtend..
  donderdag 7 maart 2002 @ 12:02:39 #63
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3413936
Nóg sneller?
pi_3413946
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 12:00 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind vooral Ben en Tom heel erg. En Margo kan ik af en toe ook wel wurgen. Lily was eerst ook een saaie doos, maar nu ze voor de helft Rose speelt is ze een van mijn favorieten.
[..]

Alleen Andy en Denise dan. Maar voor de rest heb je wel gelijk, bijvoorbeeld ook Camille en Isaac.

ja maar ben en denise, ben en camille, camille en die gast van ver weg, ben en jessica.. en ook bij andere soaps.. in y&r zitten maar 4 afro-amerikaanse acteurs.. en die hebben gewoon een wilde orgie.. en in dool ook al lexi en abe en wendy en die broer van abe, en dan lexi en die broer van abe.. daar kan ik me nou echt aan ergeren..
pi_3414148
wat zijn eigenlijk jullie favoriete characters (all times)???
die van mij zijn by far carly, molly en lucinda voor de vrouwen en james en diego bij de mannen

carly en molly hebben meestal zulke fantastische one-liners, en superhumor, lucinda ook wel trouwens, en die heeft zon overdreven karakter

james is gewoon kewl en diego was gewoon zo'n bad-guy dat het super was!!

pi_3415178
Julia is mijn favoriete personage in ATWT.
Want zij wordt namelijk erg WACKOOO...
pi_3416194
Ik vin Jack ook wel roelen!
Zo'n lieffie is dat.. en echt een lekker ding!
pi_3416839
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 12:03 schreef Stranger het volgende:
ja maar ben en denise, ben en camille, camille en die gast van ver weg, ben en jessica.. en ook bij andere soaps.. in y&r zitten maar 4 afro-amerikaanse acteurs.. en die hebben gewoon een wilde orgie.. en in dool ook al lexi en abe en wendy en die broer van abe, en dan lexi en die broer van abe.. daar kan ik me nou echt aan ergeren..
Jessica is ook nog getrouwd geweest met Duncan, die was blank. Weet alleen niet meer hoe dat geeindigd is. Geloof dat de doodgewaande eerste vrouw van Duncan weer tot leven kwam, of zoiets.
pi_3417835

pi_3420102
Die Simon is wel een lekker ding zeg...

hee maar ik denk dat Jake en Molly wel wat krijgen hoor... kweetnie..dat denk ik...

pi_3420317
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 13:45 schreef wizarddragon het volgende:
Julia is mijn favoriete personage in ATWT.
Want zij wordt namelijk erg WACKOOO...
Mijn favoriete personage's zijn Molly, Carly en Emily.Die laatste omdat ze zo lekker vals kan zijn.
Van de heren heb ik niet echt een favoriete personage.Voor de looks Simon, Chris en Holden is ook niet verkeerd om te zien.
  Jubileum moderator donderdag 7 maart 2002 @ 21:59:02 #72
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3420454
Hoe komt Hal toch ineens aan die volle haarbos op zijn koppie?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 maart 2002 @ 23:22:56 #73
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3432495
Misschien heeft Barbara dat effect op hem. Al zou je eerder het tegenovergestelde effect verwachten van haar gezeur.
pi_3435072
Die Barbara is idd een zeikerd!!
Maar die Jennifer vind ik ook een beetje een vreemd hoor...
  zaterdag 9 maart 2002 @ 13:43:58 #75
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_3436538
Ok help mij even, waar herken ik Katie van. In welke andere Amerikaanse serie speelde zij?
The Most Incredible, Baby
pi_3437478
quote:
Op zaterdag 09 maart 2002 13:43 schreef RedGuy het volgende:
Ok help mij even, waar herken ik Katie van. In welke andere Amerikaanse serie speelde zij?
Hier vind je meer informatie.
pi_3437548
Breaker High???
pi_3445327
Heeft die Katie soms wat met Simon?
Ze staat onwijs vaak met die gast op de foto..
pi_3446867
Ja, Katie gaat later met Simon trouwen.
pi_3454380
katie is een zeiksnol en mag snel weer uit die serie geschreven worden... Abigail daarentegen mag wel een grotere rol krijgen, maar ik vind dat ze moeten oppassen dat ze met die jonge generatie niet de oude generatie verwaarlozen (b&b)
pi_3455239

Roseanna komt terug!
Carly's rijke half-zus, Roseanna, komt terug naar Oakdale rond half april 2002. De rol zal voortaan worden gespeeld door ex AMC speelster Cady McClain (ex-Dixie). Roseanna en Carly vochten om de liefde van Mike Kasnoff, en waarschijnlijk zullen ze weer tegenover elkaar staan. Een man komt naar Oakdale!

pi_3464446
heb het gister weer gezien... maar carly komt terug!!!! jack en julia zijn wel heel erg veranderd als je naar een half jaar geleden ofzo kijkt zeg... en die kim is ook een oud vel geworden.. en die emily.. is die met een plannetje bezig ofzo om chris te manipuleren enzo?? ik vind dat ze nogal poeslief doet enzo.. ja ik heb het een poosje niet gekeken dus ik weet dat allemaal niet ... en wie is die bryant.. hoe komt die ineens de serie in??? ik vind het bij soaps altijd wel heel raar hoe kinderen ineens zo hard opgroeien.. jennifer liep bijvoorbeeld 3 jaar geleden nog als kind van 7/8 rond.. en abigail was 2 jaar geleden niet veel ouder.. maar opzich is dat wel beter, want dan sla je die zeikjaren over... rapid aging syndrome ofzo heet dat toch??
  dinsdag 12 maart 2002 @ 19:09:51 #83
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3467270
Katie en Simon?!?

What is this world coming to!

pi_3467683

Martha Byrne die Lily Snyder en Rose D'Angelo speelt is in verwachting van haar tweede kind.Het wordt verwacht in September.Haar pregnancy wordt verwerkt in ASTW.

SPOILER ALERT
-
-
-
-
-
Katie en Henry worden ontmaskerd door Rose.Molly krijgt haar oude baan terug!!
-
-
-
-
-
/SPOILER

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-03-2002 21:19]

pi_3467921
ben vandaag halverwege in slaap gevallen (en dat terwijl het nog niet eens zo saai was....) wat is er allemaal nog gebeurt op het einde?
  dinsdag 12 maart 2002 @ 21:33:20 #86
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3468409
-edit- dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 12-03-2002 21:36]

dinsdag 12 maart 2002 @ 21:33:29 #87
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3468411
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 13:19 schreef Stranger het volgende:
en die kim is ook een oud vel geworden..
Idd, die is in een week ofzo van bruin naar grijs haar gegaan. Stond ik echt versteld van.
quote:
en die emily.. is die met een plannetje bezig ofzo om chris te manipuleren enzo?? ik vind dat ze nogal poeslief doet enzo..
Spoiler alert

Ze krijgen een relatie

quote:
en wie is die bryant.. hoe komt die ineens de serie in???
Neefje van Lucinda. Door Abigail opgeduikeld in New York.
pi_3492207
Simon had gisteren nog dat oude kapsel in die wagon en nu dus zoals op foto's in eerdere post van mij.Vakantieperiode zat er tussen misschien.Ik denk dus dat we vanaf vandaag aan de afleveringen van 2000 beginnen.In ieder geval was het wel grappig.
pi_3494078
Zeg hoe weten jullie die spoiler alerts dan??
Is dat ergens te vinden op het internet ofzo??
  vrijdag 15 maart 2002 @ 07:24:42 #90
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3496491
Oh, op zoveel plaatsen, Pauwie.

Bijvoorbeeld hier.

pi_3503696
Marble, heb je het boek al??
Hier verkopen ze hem ook!!
En bij WaterStone's te A'dam kun je het ook proberen.Is een Engelse boekwinkel.Gevestigd in de Kalverstraat op de hoek, zo'n 100 meter vanaf American Book Center.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 15-03-2002 20:48]

pi_3504503
hmm, wat ik me nou afvroeg..wat komt er allemaal bij kijken als je een boek uit de UK besteld..?
Ik bedoel, is het lastiger met betaling etc?
Ik wil het boek namelijk ook wel!!

Trouwens, sjjjiiitttt wat lopen wij achter zeg!! We zitten pas ergens in 2000 ofzo!!
Eg leuk om dat te lezen wat er gaat gebeuren, was zo benieuwd hoe het verder ging met Rose en Lily,
en nu weet ik het eindelijk!! Kzal nie vertellen hoor

pi_3504690
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 22:05 schreef Freaky_pauwie het volgende:
hmm, wat ik me nou afvroeg..wat komt er allemaal bij kijken als je een boek uit de UK besteld..?
Ik bedoel, is het lastiger met betaling etc?
Ik wil het boek namelijk ook wel!!
Er komt niet zoveel bij kijken als je uit het buitenland bestelt.Buiten Europa moet je invoerrechten betalen enzo.Kan je oplossen door het als "gift" te laten versturen.Vaak kun je alleen betalen met credit card.
Zoals ik al eerder zei, Waterstone's (Kalverstraat 152, 1012 XE Amsterdam, 020-6383821) is ook een mogelijkheid.Misschien is het boek te bestellen.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 22:53:21 #94
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3504847
Schatje, je bent geweldig! Ik ga maandag meteen naar die Waterstone winkel, ik moet dat boek hebben!
  zondag 17 maart 2002 @ 18:19:50 #95
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3516501
Verbal heeft ook ATWT gevolgd!
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 16:00 schreef Jezebel het volgende:
ik heb het al een hele tijd niet meer gezien

mijn hoogtepunt was toch de hele Lily en moeder Grimaldi affaire van een paar jaar geleden

OEH wat was dat spannend

nu heb ik niet de mogelijkheid om het te zien en ik ben te lui om het op te nemen en om er weer in te komen

pi_3517084
quote:
Op zondag 17 maart 2002 18:19 schreef Marble het volgende:
Verbal heeft ook ATWT gevolgd!
[..]

haha dat wilde ie vast niet omhoog gehaald hebben
mike heeft het ook 10 jaar lang ofzo gevolgt trouwens..
pi_3517141
Waar is Pilar gebleven???
Actrice speelde in Rush Hour 2.

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 17-03-2002 19:38]

pi_3517147
quote:
Op zondag 17 maart 2002 19:37 schreef wizarddragon het volgende:
Waar is Pilar gebleven???
in spanje met mike
  zondag 17 maart 2002 @ 20:58:28 #99
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3518032
quote:
Lisa en Bob 40 jaar in ATWT

In 2000 waren Don Hastings (Bob Hughes) & Eileen Fulton (Lisa Grimaldi) veertig jaar in 'As the World Turns' te zien! Dinsdag 19 maart wordt bij ons in Nederland eindelijk de aflevering uitgezonden, die speciaal voor dit jubileum werd opgenomen.

Tijdens deze special wordt veertig jaar terug geblikt. Zo zijn er bijvoorbeeld heel wat huwelijken te zien, want Lisa verslond in veertig jaar heel wat mannen versleten... De uitvoerend producent, Cristopher Goutman, vindt dat Don en Eileen een geweldige prestatie hebben geleverd. "Eileen en Don verdienden een eerbewijzing voor deze unieke prestatie binnen deze branche", aldus Goutman.

Bron
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:21:14 #100
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3537793
Hm, Andy is blijkbaar toch niet dood.

Lily/Rose en Barbara zijn trouwens samen met Stephanie uit The Bold genomineerd voor de Beste Soapster Award, die Lily/Rose vorig jaar ook al won.

pi_3541616
Oh..Vandaag was er een speciale aflevering ofzo..Wat is die Lisa veranderd zeg in de loop der tijd..
pi_3543118
ik vond het heel leuk om die oude beelden vandaag te zien.. echt een aanrader om de herhaling te kijken.. voor de rest was het gewoon een happy aflevering, en ik vond het wel leuk om naar te kijken..
  dinsdag 19 maart 2002 @ 19:28:55 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_3543405
Vintage ASTW vandaag, heel mooi gedaan!!

Marble, heb je het boek al of kunnen ze het bestellen???

dinsdag 19 maart 2002 @ 21:17:34 #104
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3544755
Nee ik heb het een beetje druk deze week (heb ATWT vandaag ook gemist maar ga zeker morgen de herhaling kijken), maar zodra ik tijd heb ga ik er meteen langs.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:34:35 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_3547462
SPOILER ALERT
-
-
-
-
-
Appartement dat Emily ook graag heeft wordt het liefdesnestje van Jake en Molly.Vicky's geest zal hun lastig vallen.Tweeling leeft nog.
-
-
-
-
-
/SPOILER
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:36:39 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_3547506
Lisa Miller Hughes Eldridge Shea Colman McColl Mitchell Grimaldi (Chedwyn)

E-mail address: CallMeLisa@Fashions.com
Date of birth: October 18
Address: 835 Pearl Street, Penthouse #5, Oakdale, IL 60324 -- Penthouse above Mona Lisa
Telephone number: 555-1420
Parents: Mother: Alma Miller (Rockford, IL)
Father: Henry Miller
Married to: Martin Chedwyn (forced at gunpoint, to sign over interest in Get Real clothing line - most don't consider this marriage, but never said to be annulled or fought at all)
Eduardo Grimaldi (killed 2/3/95 by Orlena Grimaldi, blamed on John Dixon's malpractice)
Earl Mitchell (Shannon O'Hara's uncle - married 12/31/86, died while working for Interpol)
Whit McColl (murdered 8/2/84, she discovered his body)
Grant Colman (divorced - currently lives in San Francisco)
Michael Shea (blackmailed her into marriage, caught Tom stealing drugs from Michael's office; murdered)
John Eldridge (divorced, died soon after she re-discovered her other son Scott Eldridge)
Dr. Robert Hughes (divorced)
Relationships: Ralph Mitchell
Dr. John Dixon (dumped her via video at their engagement party, revenge for her suing him for malpractice re: Eduardo's death)
Bennett Hadley (Engaged, mutually broke off engagement)
Jay Stallings
Thomas Eldridge
Donald Hughes
Simon Gilbey
Affairs with: Bruce Elliot
Children: Chuckie Shea (died as child in car accident - she never refers to him in any context)
Scott Eldridge (with John Eldridge - re-discovered when Scott was 30+ years old)
Thomas Christopher Hughes (with Bob Hughes)

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 19-03-2002 23:52]

woensdag 20 maart 2002 @ 19:09:53 #107
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3556198
Wauw die aflevering over Bob en Lisa was echt geweldig, ontzettend gaaf om al die oude beelden eens te zien!

En bij de aflevering van vandaag was ik helemaal teleurgesteld dat het al afgelopen was, ik dacht dat het pas een half uurtje bezig was en toen kwam de aftiteling al! Echt weird. En dat gebeurt me niet vaak bij een tv-serie. Dat gedoe met Lily en Simon en Rose is zo leuk!

pi_3559830
Het lijkt net of ATWT korter wordt. Vroeger maar 1 reclameblok, nu zijn er 3 RECLAMEBLOKKEN!!!!!!!!!!!

Whahah zag die ouwe aflevering met Lisa ook.
Hoe ouwer Lisa eruit gaat zien hoe beter.
Moest wel lachen toen Emily alleen op haar kantoortje zat en de rest lekker feest zat te vieren in JAVA underground.

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 21-03-2002 00:02]

pi_3560740
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
Het lijkt net of ATWT korter wordt. Vroeger maar 1 reclameblok, nu zijn er 3 RECLAMEBLOKKEN!!!!!!!!!!!
Volgens mij zijn het er twee.Als er geen videoclip komt is er reclameblok om 16.15 en 16.40.
  donderdag 21 maart 2002 @ 08:59:09 #110
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3561705
Voor de fans van Damien: hij speelt nu in Largo Winch, de serie die samen met Chat Choice in de plaats is gekomen voor Star Academy.
  maandag 25 maart 2002 @ 17:47:29 #111
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3611538
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 19:57 schreef schatje het volgende:
En bij WaterStone's te A'dam kun je het ook proberen.Is een Engelse boekwinkel.Gevestigd in de Kalverstraat op de hoek, zo'n 100 meter vanaf American Book Center.
Nou ik ben vandaag geweest, ook uitverkocht. En ook niet te bestellen.

Ik vond het vandaag trouwens een matige aflevering. Dat gedoe met Andy enzo is tamelijk saai, net als dat met Jack.

pi_3612651
Ik irriteer me erg aan Kim( wat ziet zij er oud en gaar uit zeg !!!). Ze behandelt Denise als een negerslavin. Het is gewoon moderne vorm van slavernij.
  maandag 25 maart 2002 @ 19:33:44 #113
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3612722
Ik vind dat er een zender moet komen die alle afleveringen van ATWT gaat uitzenden. Er schijnen in het verleden geweldige verhaallijnen te zijn geweest en die wil ik weleens zien! Bovendien zag Bob er zo grappig uit in zwart-wit.
pi_3614300
quote:
Op maandag 25 maart 2002 19:33 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat er een zender moet komen die alle afleveringen van ATWT gaat uitzenden. Er schijnen in het verleden geweldige verhaallijnen te zijn geweest en die wil ik weleens zien! Bovendien zag Bob er zo grappig uit in zwart-wit.
het enige nadeel daarvan is dat er tot 1970 een heleboel afleveringen verloren zijn gegaan (overheen getapet waarschijnlijk) ik geloof dat het nog maar heel zeldzaam is een aflevering uit die tijd, maar het id op zich zou idd wel goed zijn, alleen slecht voor mijn nachtrust en studie
  maandag 25 maart 2002 @ 21:19:22 #115
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3614378
Oh, da's wel zonde zeg. Het is cultuurgoed dat verloren gegaan is!

Ze kunnen RTL4 ofzo in de zomer wel omvormen tot ATWT 24/7 en dan alle ATWT afleveringen uitzenden, in de zomer is er toch niks bijzonders op RTL4 behalve ATWT zelf en The Bold.

pi_3614532
quote:
Op maandag 25 maart 2002 21:19 schreef Marble het volgende:
Oh, da's wel zonde zeg. Het is cultuurgoed dat verloren gegaan is!

Ze kunnen RTL4 ofzo in de zomer wel omvormen tot ATWT 24/7 en dan alle ATWT afleveringen uitzenden, in de zomer is er toch niks bijzonders op RTL4 behalve ATWT zelf en The Bold.

do your maths... als alle afleveringen achter elkaar worden geplakt..+/- 40 keer 5 afleveringen per jaar, 40 minuten per aflevering, al 46 jaar... 41400 minuten = 287 dagen... ga jij er maar aan zitten hoor
  maandag 25 maart 2002 @ 21:48:22 #117
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3615023
Ikke wel hoor!
pi_3615041
quote:
Op maandag 25 maart 2002 21:48 schreef Marble het volgende:
Ikke wel hoor!
287 dagen niet slapen... i'm in.. als ik vrij kan krijgen van mijn werk...
  maandag 25 maart 2002 @ 21:50:39 #119
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3615072
We kunnen ons vast wel laten sponsoren ofzo. Komen we nog in het Guiness Book of Records ook, record soapkijken!
  maandag 25 maart 2002 @ 22:08:11 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_3615374
In Engeland hebben ze er een speciale zender voor die oude afleveringen van soaps uitzenden.Zoals EastEnders, Coranation Street, Emmerdale, Brookside, Neighbours en Home&Away.Is echt leuk, al dat vintage spul.
Ik vond Sons&Daughters ook altijd geweldig.

Heeft iemand een tijd terug de ATWT special gezien bij BNN.Katja Schuurman die een kijkje achter de schermen nam.Kutwijf kreeg een rondleiding door de studio.In een kleedkamer wees ze een haarstukje aan met de vraag van wie dat was.Die gozer ging er niet op in maar het was dus van Hal.
De cast heeft trouwens echt een verjongingskuur gekregen.Je kan het zien aan de styling en de visagie.Het is allemaal wat vlotter.Dat valt mij tenminste op.

Het deed me goed om Carly te zien.Ik hoop dat ze snel terugkeert naar Oakdale.
En dan David die Emily even liet schrikken.
Ik haat Ben/Denise/Andy gedoe.Lily/Rose/Simon is helemaal top.Alleen kapsel Simon is afschuwelijk.Totaal niet meer aantrekkelijk die man.

pi_3615421
quote:
Op maandag 25 maart 2002 22:08 schreef schatje het volgende:

De cast heeft trouwens echt een verjongingskuur gekregen.Je kan het zien aan de styling en de visagie.Het is allemaal wat vlotter.Dat valt mij tenminste op.

nou ik vind kim ander een behoorlijk oude taart geworden in heel snelle tijd... en john is ineens ook niet de jongste meer..
  maandag 25 maart 2002 @ 22:31:19 #122
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3615753
Dat Lily/Rose/Simon-gedoe is inderdaad geweldig.
  woensdag 27 maart 2002 @ 21:01:26 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_3639579

Wat een feeks die zuster van Simon!!
Lekker vals met dat Australisch accent!!
Helemaal psycho dat wijf!!
Het was vandaag een mooie aflevering.Katie die Rose betrapt.Simon die zijn werkelijke gevoelens voor Lily laat weten.Het gedoe tussen Jake en Molly is ook wel leuk, passen wel bij elkaar.

donderdag 28 maart 2002 @ 18:26:24 #124
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3649951
Dit is echt geweldig!!! Die zus, hoe verzinnen ze het! En met Rose en Holden gaat het ook lekker.

Alleen zijn de afleveringen tegenwoordig wel ontzettend snel voorbij.

vrijdag 29 maart 2002 @ 18:20:39 #125
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3661261
Oh my god, Simon en Lily zijn echt gesprongen!
  vrijdag 29 maart 2002 @ 19:15:06 #126
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_3661832
Ik heb het de afgelopen week moeten missen,kan iemand me misschien een kleine recap geven? dank je!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_3670085
ja een samenvatting van vorige week lijkt mij ook wel wat... want dat simon en lily zijn gesprongen klinkt mij als muziek in de oren.. jammer dat ik dankzij vele spoilers al weet
.
.
.
.
dat Lily de serie voorlopig nog niet verlaat
pi_3687837
Ik was onlangs nog in Amerika en ik was erg geschrokken wat er daar met Julia in As the world turns is gebeurd.
Van heel lief naar gevaarlijk psycho. Ze hebben daar een soort Misery (van Stephen King) meets as the world turns ervan gemaakt.
pi_3700524
quote:
Op maandag 01 april 2002 18:39 schreef wizarddragon het volgende:
spoiler
owh wel leuk om die spoiler even te roepen..

heb het vandaag weer gezien en vond het weinig boeiend... gewoon lily en holden of rose orfzo hoe ze ook moge heten, kan mijn aandacht niet vasthouden omdat het gewoon zo'n droogkut is die lily kan ik niet geboeit naar rose kijken.. wel jammer..

pi_3776490
heej ik ben vandaag in slaap gevallen tijdens atwt.. kan iemand me even bijlullen???

en reageer nou een keer... marble waar ben je gebleven??

dinsdag 9 april 2002 @ 22:11:04 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_3778439
Molly heeft video gepikt van Henry met daarop Katie's bekentenis!!
Eigenlijk zou Rose die band krijgen en hem vervolgens aan Katie geven die hoopte Henry zo voor te zijn.Maar Rose zou dat natuurlijk ook niet doen!!
Carly werd betrapt toen ze weer probeerde een fax te sturen.Hal gaat uitzoeken met wie Carly in contact geweest en dan vooral die vent die haar ontvoerde.
Julia heeft Jack de tweede fax niet laten zien.Ze is jaloers, psycho bitch to be!!
  vrijdag 12 april 2002 @ 09:08:13 #132
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3805211
quote:
Rosanna en Aaron terug in Oakdale

Niet dat we ze nog zullen herkennen, maar deze maand keren in de States twee oude personages terug in 'As the World Turns'. Het gaat om Rosanna, de zus van Carly en om Aaron, de zoon van Holden en Julie. Alleen worden ze door heel andere acteurs gespeeld.

In het geval van Rosanna is daar nog wel aan te wennen. Cady McClain neemt de rol van Yvonne Perry over. Aan de nieuwe Aaron zullen we wat langer moeten wennen. Het schattige roodharige knulletje is opgegroeid tot een stoere, gespierde vent, gespeeld door Agim Kaba.

Bron
pi_3807715
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 09:08 schreef Marble het volgende:

[..]

Bron

Aaron:

Het wordt wel een trend om oude karakters te herintroduceren. Kinderen die binnen 5 jaar volwassen zijn geworden zoals het kind van Duncan en Jessica, Bonnie:

Of Paul Stenbeck die weer eens langs komt:

SPOILER ALERT.... en ook uit andere series komen bekenden een rol spelen zoals Felicia het jongste zusje van de familie Forrester uit B&B.

Bron: http://www.cbs.com

Tip... deze site moet je dus absoluut niet bezoeken als je niet van spoilers houdt...

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 12 april 2002 @ 13:38:03 #134
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3808568
Abigail is ook supersnel opgegroeid.
pi_3809136
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 13:38 schreef Marble het volgende:
Ja. Net als Christopher en Jennifer.

Paul wordt trouwens wel steeds knapper en knapper. Alhoewel de vorige Paul er ook zeker mocht wezen.

pi_3813897
Mwah, geef mij maar vrolijke Mitzi Matters.

Mitzi en 'Rosie'.

SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mitzi met Jack.

Mitzi met Craig.

Dus van haar zijn we voorlopig niet af, gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 13-04-2002 00:09]

zaterdag 13 april 2002 @ 12:43:26 #137
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_3818162
Ik volg al een aantal jaar atwt en ik vind het nog steeds leuk!

Voor de liefhebbers, ik heb alle verhaallijnen in het Nederlands, vertaald uit het Family Scrapbook! (ik krijg ze toegestuurd van de Nederlandse fanclub, ik heb de verhalen tot 1988 ofzo).
Zeg het maar, dan stuur ik het je toe!

Een andere site die ook heel leuk is is:
www.soapmail.nl
Daar kun je je abonneren, om elke dag een mailtje te krijgen met wat er die dag in atwt is gebeurd!

Groetjes, Annemarie

18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 14 april 2002 @ 11:38:58 #138
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3826242
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 21:38 schreef wizarddragon het volgende:
Yay
pi_3827638
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 12:43 schreef Marie79 het volgende:
Ik volg al een aantal jaar atwt en ik vind het nog steeds leuk!

Voor de liefhebbers, ik heb alle verhaallijnen in het Nederlands, vertaald uit het Family Scrapbook! (ik krijg ze toegestuurd van de Nederlandse fanclub, ik heb de verhalen tot 1988 ofzo).
Zeg het maar, dan stuur ik het je toe!

Een andere site die ook heel leuk is is:
www.soapmail.nl
Daar kun je je abonneren, om elke dag een mailtje te krijgen met wat er die dag in atwt is gebeurd!

Groetjes, Annemarie

owh dat is wel handig... is dat mailtje zonder spoilers?? en lekker lang?? of 1 regeltje

ik ben denk ik lid van dezelfde mailinglist als jou van de nederlandse fanclub

pi_3827652
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 13:38 schreef Marble het volgende:
ja toen molly en holden haar anderhalf jaar geleden vonden was ze nog 10 ofzo..
maar ja.. dat rapid aging syndrome heb je in elke serie..

jessica was 2 jaar geleden ook nog een klein meisje in de modeshow van fashions.. en dan bedoel ik echt een heel klein meisje van 5 of 6

pi_3827657
goh zijn er ook mannen die hierna kijken...
pi_3827696
quote:
Op zondag 14 april 2002 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
goh zijn er ook mannen die hierna kijken...
ja dus..

oa mike en verbal hebben het gevolgt
ik kijk als ik thuis ben..

pi_3828248
quote:
Op zondag 14 april 2002 15:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja dus..

oa mike en verbal hebben het gevolgt
ik kijk als ik thuis ben..

tja tis maar waar je van houd..
  zondag 14 april 2002 @ 17:29:17 #144
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_3828938
quote:
Op zondag 14 april 2002 15:13 schreef Stranger het volgende:

[..]

owh dat is wel handig... is dat mailtje zonder spoilers?? en lekker lang?? of 1 regeltje

Je krijgt wel wat spoilers, maar ze schrijven dan alleen wat er de komende week gaat gebeuren of wat er de dag erna gebeurt.
De mailtjes die je krijgt zijn wel uitgebreid. Je weet precies wat er die aflevering is gebeurt als je hem niet "live" gezien hebt.
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 14 april 2002 @ 17:44:40 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_3829070
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 21:38 schreef wizarddragon het volgende:
Mwah, geef mij maar vrolijke Mitzi Matters.

Daar sluit ik mij bij aan.Echt grappig mens!!
Dat die Aaron een zoon van Holden is??
Zo'n breed figuur.Niet bepaald iemand die een zoon van Holden moet voorstellen.Holden zelf blijft een lekker ding!!
Ik kijk nu ook af en toe spoilers via de RealPlayer.Eigenlijk is het gewoon een trailer.Maar is wel leuk om te zien!!
  zondag 14 april 2002 @ 18:28:54 #146
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3829415
Die Mitzi is echt lachen.
  maandag 29 april 2002 @ 20:34:09 #147
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4007249
Arme Carly.

Rose doet het leuk.

woensdag 1 mei 2002 @ 18:18:27 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_4028223
Ik stoor me heel erg het Andy/Denise/Ben verhaal.Dat mag er wel uitgeknipt worden.
Rose en Mitzi blijven goed.Simon en Lily hebben nu wel lang genoeg op dat eiland gezeten.Terug met die hap!!
En Carly krijgt komt steeds vaker in beeld.En dat is mooi!!
  zaterdag 25 mei 2002 @ 18:39:10 #149
16715 Mylene
*schatje*
pi_4322644
Carly keert eindelijk terug!!
Simon en Lily mogen wat mij betreft nu wel van dat eiland af.Het is nu wel mooi geweest.Zal Jack hun persoonlijk komen redden??
Ik dacht dat Bryant het er niet levend van af zou brengen.Maar dat is een auto ongelukje verder!!
  zaterdag 25 mei 2002 @ 18:51:10 #150
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_4322748
Als je af en toe een aflevering mist kun je hier mooi bijlezen. We lopen nu ongeveer gelijk met juli 2000 in Amerika:

http://www.lumarwebdesign.com/atwt/

En hier ook nog een linkje:

http://www.soapcentral.com/atwt/index.php

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 25-05-2002 19:17]

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_4452992
Bij de Nederlandse Onlinefanclub staan nu ook spoilers!
http://www.atwt.nl
En al zeg ik het zelf..hele mooie website!
LOL!

Heeeee stranger..you ook hier?
Gezellie!!

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
  woensdag 5 juni 2002 @ 08:17:37 #152
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4454522
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 18:39 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Bryant het er niet levend van af zou brengen.Maar dat is een auto ongelukje verder!!
Ja daar zat ik ook al aan te denken, krijgt hij nu nóg een auto-ongeluk ofzo?

Ik ben blij dat Carly weer terug is. Carly rules.

Dat gedoe met Rose en Holden is nu ook spannend.

donderdag 6 juni 2002 @ 14:23:03 #153
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4474970
Dit is dus echt de enige soap die ik nog volg.

* Jojogirl hoopt dat Lily snel word gevonden, maar zou het eik ook wel leuk vinden als ze nog wat met Simon aan blijft rommelen.

pi_4480714
Spannende tijden in As the world turns.
pi_4480727
ik heb het vandaag weer gezien en het was idd zeer spannend
  donderdag 6 juni 2002 @ 20:59:01 #156
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4480731
Lucinda was erg goed vandaag. Alleen vond ik het wel een beetje zielig voor Rose.
  donderdag 6 juni 2002 @ 21:30:40 #157
16715 Mylene
*schatje*
pi_4481249
quote:
Op donderdag 06 juni 2002 20:59 schreef Marble het volgende:
Lucinda was erg goed vandaag. Alleen vond ik het wel een beetje zielig voor Rose.
Het Denise/Ben/Andy begint nu echt vervelend te worden.Laat Denise nu maar ophoepelen.

Inderdaad zielig voor Rose want ze is nu eenmaal verliefd geworden op Holden.

donderdag 6 juni 2002 @ 21:43:17 #158
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_4481422
quote:
Op donderdag 06 juni 2002 21:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Het Denise/Ben/Andy begint nu echt vervelend te worden.Laat Denise nu maar ophoepelen.

Inderdaad zielig voor Rose want ze is nu eenmaal verliefd geworden op Holden.

kzag vandaag Andy al op z'n benen staan dus zal ook wel snel uitkomen...
Seriously!?
  donderdag 6 juni 2002 @ 21:55:13 #159
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4481593
Ja Andy was wel dom bezig vandaag, was ie bijna gesnapt!

Tom was irritant als vanouds. Ik ben wel blij dat Margo even wat minder airplay krijgt. Wat een irritant wijf is dat zeg!

pi_4490804
Wanneer gaat Rose doosje/muts Katie aanpakken??
  vrijdag 14 juni 2002 @ 16:33:49 #161
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_4589115
Wat is die Andy een eikel he... nu loopt ie als Hope erbij is gewoon door de keuken, en springt weer in zijn rolstoel als Denise binnenkomt... hopen dat Isaac wat ontdekt
Seriously!?
pi_4589411
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:12 schreef -peet- het volgende:
Bij de Nederlandse Onlinefanclub staan nu ook spoilers!
http://www.atwt.nl
En al zeg ik het zelf..hele mooie website!
LOL!

Heeeee stranger..you ook hier?
Gezellie!!

kijk eens aan, zo kom je nog eens bekenden tegen, ja ik ben hier dus ook
  dinsdag 18 juni 2002 @ 16:57:27 #163
4177 Jojogirl
pi_4640688
En natuurlijk, op het moment dat Lili en Simon zich eindelijk overgeven aan hun vleselijke lusten, duit Holden op.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 17:56:04 #164
16715 Mylene
*schatje*
pi_4641901
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:57 schreef Jojogirl het volgende:
En natuurlijk, op het moment dat Lili en Simon zich eindelijk overgeven aan hun vleselijke lusten, duit Holden op.
Inderdaad heel voorspellend!!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 18:00:21 #165
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4641977
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ik had met Simon te doen. Kon ie eindelijk Lily eens flink te grazen nemen...

Is Rose nu trouwens voorgoed exit? Zou ik jammer vinden, het was een leuk personage. En Mitzi moet ook terug.

pi_4642211
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 18:00 schreef Marble het volgende:

[..]
Is Rose nu trouwens voorgoed exit?

Nope.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 18:15:55 #167
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4642238
Praise the lord. En Mitzi ook niet?
pi_4642280
hierbij verklaar ik dat jullie geen leven hebben
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_4647554
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 18:15 schreef Marble het volgende:
Praise the lord. En Mitzi ook niet?
Uhm... zonder te veel te verklappen... die krijgt wat met een jongen uit een boerenfamilie geloof ik... dat zegt wel genoeg...
  donderdag 20 juni 2002 @ 16:10:32 #170
4177 Jojogirl
pi_4674573
*weer smullend voor de TV zit*

Wat een drama: Lily & Holden & Simon

donderdag 20 juni 2002 @ 17:06:32 #171
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4675791
Van mij mogen ze dat wel even doorspoelen, ik wil meer Lucinda en Rose en Mitzi en vooral meer Carly!
pi_4682004
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 17:06 schreef Marble het volgende:
Van mij mogen ze dat wel even doorspoelen, ik wil meer Lucinda en Rose en Mitzi en vooral meer Carly!
wie niet
samen met molly zijn zij de kracht achter atwt.. en soms emily dan
  vrijdag 21 juni 2002 @ 01:11:02 #173
18772 pos
@@sweet@@
pi_4682277
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 17:06 schreef Marble het volgende:
Ik wil Julie Sneyder terug
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 09:56:27 #174
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4683649
Emily over Simon: "Lily's thunder from down under"

Abigail is trouwens wel een stuk leuker als ze zo wraakzuchtig is.

vrijdag 21 juni 2002 @ 17:02:24 #175
16715 Mylene
*schatje*
pi_4690773
Eindelijk krijgt Katie wat ze verdiend!!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 17:03:33 #176
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4690790
Ik vind Katie wel leuk, maar ze is wel erg aan het konkelen geweest natuurlijk. Maar zulke figuren moet je ook hebben anders is er niks aan.
  vrijdag 21 juni 2002 @ 17:10:36 #177
4177 Jojogirl
pi_4690907
* Jojogirl vindt Katie niet leuk, niet evil genoeg.

Geef me dan maar Emily, die is tenminste echt venijnig als ze wil .

En Simon en Lily...

pi_4693080
katie ziet er te lief uit om een bitch te zijn.. vind het foute casting voor die rol
pi_4693145
quote:
katie ziet er te lief uit om een bitch te zijn.. vind het foute casting voor die rol
Ik vind het juist een goeie casting..Katie met een lief uiterlijk en bitchy gedrag.
pi_4693169
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 20:08 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ik vind het juist een goeie casting..Katie met een lief uiterlijk en bitchy gedrag.

ja maar ze heeft gewoon een te lief uiterlijk en daarom vind ik het niet overtuigend overkomen.. ook dat lieve stemmetje enzo.. doe mij maar lekker emily
pi_4693253
Het is me de laatste tijd erg opgevallen dat de Nederlandse soaps sommige dingen gewoon schaamteloos jatten uit de Amerikaanse soaps. Vooral dat tweeling gedoe.

Amerika:
ATWT Lily - Rose (en herinneren we Frannie en Sabrina nog?)

Nederland
GTST Janine - Sophia (erg bagger en slecht gedaan )
ONM Bobbie(vermoord) - Nicky ( om fabienne de Vries een tweede kans te geven)

vrijdag 21 juni 2002 @ 20:17:21 #182
4177 Jojogirl
pi_4693282
Helemaal mee eens Stranger.

En dat tweelingen gedoe heeft elke soap wel gehad. Beetje standaard misschien, maar bij ATWT wel erg leuk uitgevoerd.

pi_4693294
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 20:15 schreef wizarddragon het volgende:
Het is me de laatste tijd erg opgevallen dat de Nederlandse soaps sommige dingen gewoon schaamteloos jatten uit de Amerikaanse soaps. Vooral dat tweeling gedoe.

Amerika:
ATWT Lily - Rose (en herinneren we Frannie en Sabrina nog?)

Nederland
GTST Janine - Sophia (erg bagger en slecht gedaan )
ONM Bobbie(vermoord) - Nicky ( om fabienne de Vries een tweede kans te geven)

tweelingen zijn gewoon altijd aanwezig in soaps.. ik weet niet of jullie de afleveringen van days of our lives hebben gezien waarin marlena ineens een evil twin had?? die waren helemaal slecht
in dool komen ook nog 2 drielingzussen van kristen voorbijzetten.. schijnt ook heel slecht te zijn
pi_4693321
quote:
waarin marlena ineens een evil twin had
Dat was geen evil twin, maar marlena was bezeten door de duivel. Haar tweeling zus was jaren daarvoor vermoord door de 'salem strangler'

Maar ja ik vond de 'days' maar een vage soap. Maar nu speelt Krista Allen in.

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 21-06-2002 20:21]

pi_4693329
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 20:19 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Dat was geen evil twin, maar marlena was bezeten door de duivel. Haar tweeling zus was jaren daarvoor vermoord door de 'salem strangler'

dat was iets anders.. marlena heeft ook een keer een evil twin gehad ik weet het zeker
pi_4693368
whahaha we gaan flink off topic zo te zien, het moet geen Days of Our Lives topic worden whahahah
pi_4694237
Heb niet alle pagina's gelezen, maar voor een leuke atwt-site:

www.lumarwebdesign.com

Je kunt daar per maand alles teruglezen. Ook spoilers dus, want ze lopen daar zoals jullie ongetwijfeld weten een aantal jaartjes voor!

Zit ook een leuke nieuwsbrief bij, met interviews met de castleden, wetenswaardigheden enz.

Verder kijk ik ook vaak Days of our lives ofwel 'De dingen des levens'. (hoe durven ze het te vertalen)

pi_4694700
OMG..
As the world turns me moeder keek dat altijd (en nu ook nog)
als die serie begon dan werdt ik om de een of andere reden pissig
maar soms keek ik me
toen met die italiaan of zo was koel die umberto of zo
tja
  vrijdag 21 juni 2002 @ 21:55:14 #189
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4694717
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 21:21 schreef Sinnepin het volgende:
Verder kijk ik ook vaak Days of our lives ofwel 'De dingen des levens'. (hoe durven ze het te vertalen)
Haha ja stom is dat he. Ze hebben The Bold and the Beautiful ook vertaald, naar Mooi en Meedogenloos.
pi_4734474
is hier nog niet gepost?? is iedereen nog in shock van de super-aflevering van vanmiddag?? ik heb supergenoten!!!!
  maandag 24 juni 2002 @ 20:20:33 #191
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4734532
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:17 schreef Stranger het volgende:
is hier nog niet gepost?? is iedereen nog in shock van de super-aflevering van vanmiddag?? ik heb supergenoten!!!!
Vertel dan ff maar wat er is gebeurd, want sinds ik een baan heb kan ik het niet meer zien
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 24 juni 2002 @ 20:21:39 #192
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4734550
Alsjeblieft

()

When I rush it hits me
pi_4734584
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:20 schreef Barb het volgende:

[..]

Vertel dan ff maar wat er is gebeurd, want sinds ik een baan heb kan ik het niet meer zien

oke, katie is flink teruggepakt, tijdens een awardshow is door een videoband en door rose de waarheid aan het licht gekomen van alle dingen die ze heeft gedaan, iedereen is nu woest op haar, en molly (degene die het hardst genaait is door haar en die het grote terugpakken in scene had gezet) leek zelfs een beetje medelijden te hebben, katie voelt zichzelf helemaal zielig nu.. lily wil een stevig woordje gaan wisselen met rose en molly en jake zoenden op het eind
  maandag 24 juni 2002 @ 20:24:13 #194
4177 Jojogirl
pi_4734600
* Jojogirl heeft ook genoten.

Even een copy paste van een Amerikaanse episode guide voor Barb:

quote:
Lucinda is shocked to realize that it's Lily, not Rose, kissing Simon. Lily is livid when Lucinda assumes that she has plans to leave town. Lily demands to be released so she can confront Rose. Katie is thrilled to see Craig has come to support her on her big night and gushes that Holden made it all possible. Meanwhile, Jake preps Rose to go onstage. Tom and Margo are upset to discover that Emily is presenting with Tom. Molly distracts Katie while Chris switches the tapes. As Tom begins to present Katie with the award, the confession tape starts rolling! The room is stunned. Tom shouts for them to stop the tape and Katie pleads with Holden that it's all lies. But Rose appears onstage and declares she will set the record straight on Katie! When Lily and Lucinda arrive, Lily is furious to see what Rose is doing. Rose admits she was impersonating Lily and that Katie kept it to herself - so she could snare Holden! Lucinda prevents Lily from confronting Rose in front of the press. Lily is upset when she goes backstage and discovers Rose is gone! Katie begs Holden to forgive her for what she's done, but he's furious and declares that's she's fired - and he never wants to see her again! Margo is hurt that her sister used her. Katie realizes that Jake, Molly, Abigail and Chris orchestrated her downfall. Molly lets Katie have it and leaves triumphantly, as Katie crumbles to the floor, alone. Jake turns down Emily's invitation to celebrate and instead toasts the moment with a victorious Molly.
  maandag 24 juni 2002 @ 20:24:49 #195
4177 Jojogirl
pi_4734611
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:21 schreef Barb het volgende:
Alsjeblieft

()

Tsss, geduld kwijtgeraakt?
  maandag 24 juni 2002 @ 20:32:26 #196
16715 Mylene
*schatje*
pi_4734734
Ik heb ook genoten!!
  maandag 24 juni 2002 @ 21:16:16 #197
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4735501
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Tsss, geduld kwijtgeraakt?
Nee, ik was even mijn goede opvoeding vergeten

Dank jullie wel!!

When I rush it hits me
pi_4736282
Damn, wat was dat spannend. 'Lieve' Katie ontmaskert als een arrogante bitch. En..................SPOILER.......................................................................................................................
.
.
.
.
.
.
.
Schijnbaar gaan Lily en Rose op de VUIST!!!!!!
ROSE VS LILY

U kunt uw geld nu inzetten.
Ik zet mijn geld op ROSE.

dinsdag 25 juni 2002 @ 10:23:50 #199
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4741192
Erg spannende aflevering inderdaad, mogen ze vaker doen.

Het blijft trouwens verbazen hoe iedereen in Oakdale familie van elkaar lijkt te zijn, nu weer Craig die de vader is van Bryant die de kleinzoon is van Lucinda, en Craig is ook de broer van Katie die de zus is van Margo enzovoort enzovoort... Iedereen is daar gewoon familie van elkaar!

donderdag 27 juni 2002 @ 17:04:21 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_4782292
Carly over Julia tegen Barbara: "She is a ghost, she doensn't know yet"
En Rose en Lily op de vuist!!
Echt wel spannende afleveringen afgelopen week.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 27-06-2002 19:16]

donderdag 27 juni 2002 @ 17:16:48 #201
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4782537
Carly fokking rules, ze had Barbara en Julia mooi uitgeluld! Ik wou dat ze Barbara eens flink voor d'r ass kickte.

Dat gedoe met Rose en Lily is nu ook weer erg leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 27-06-2002 17:22]

pi_4783575
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 17:04 schreef schatje het volgende:
Carly over Julia tegen Barbara: "She is ghost, she doensn't know yet"
En Rose en Lily op de vuist!!
Echt wel spannende afleveringen afgelopen week.
en net nu ik een weekje thuis ben
echt heerlijke afleveringen.. carly fucking rules!!!!!!!
ennuh.. mag ik een spoilervraagje stellen:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Julia werd toch evil??? wanneer???
pi_4785824
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 18:39 schreef Stranger het volgende:

[..]

en net nu ik een weekje thuis ben
echt heerlijke afleveringen.. carly fucking rules!!!!!!!
ennuh.. mag ik een spoilervraagje stellen:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Julia werd toch evil??? wanneer???

Nu denk ik...
  donderdag 27 juni 2002 @ 21:41:14 #204
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4785874
<Spoiler alert>

't Zal er nu wel zo'n beetje aankomen dat Julia doordraait ja, toenstraks in dat vliegtuig begon ze al enige tekenen te vertonen.

Julia heeft in totaal twee jaar in As the world turns gezeten, heeft iemand toevallig bijgehouden hoe lang ze al in Nederland te zien is? Want dan kunnen we ook een beetje uitrekenen hoe lang ze nog te gaan heeft.

Wel jammer trouwens dat ze eruit gaat, ik vond 'r altijd wel leuk. Vooral toen ze een duo met Jake vormde.

pi_4786423
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 21:41 schreef Marble het volgende:
<Spoiler alert>

't Zal er nu wel zo'n beetje aankomen dat Julia doordraait ja, toenstraks in dat vliegtuig begon ze al enige tekenen te vertonen.

Julia heeft in totaal twee jaar in As the world turns gezeten, heeft iemand toevallig bijgehouden hoe lang ze al in Nederland te zien is? Want dan kunnen we ook een beetje uitrekenen hoe lang ze nog te gaan heeft.

Wel jammer trouwens dat ze eruit gaat, ik vond 'r altijd wel leuk. Vooral toen ze een duo met Jake vormde.

Eigenlijk heeft ze meerdere jaren ingespeeld.

FLINKE SPOILER ALERT
Lees dit maar voor een Julia goes evil update:
http://www.cbs.com/daytime/atwt/behind_scenes/specials/downward_spiral.shtml

Op het eind staat 'until now!', dus schijnbaar komt ze weer terug.

[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 27-06-2002 22:27]

donderdag 27 juni 2002 @ 22:17:07 #206
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4786454
Hmm je hebt gelijk, ik dacht dat ik ooit ergens gelezen had dat ze er maar twee jaar in heeft gezeten. Maar we kunnen dus in ieder geval nog een jaar van haar genieten. Nou ja wel beter zo, ik vind het wel een leuk personage.
  woensdag 3 juli 2002 @ 16:56:43 #207
4177 Jojogirl
pi_4868147
Oei, een gezellig briefje van David Stenbeck aan Julia. Hij is wel weer lekker bezig, die David.

En Andy is bijna ontmaskerd. Benieuwd wat pappie John daarvan zal zeggen.

Verder niet zo'n hele boeiende aflevering.

woensdag 3 juli 2002 @ 17:20:27 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_4868533
David in het zwart, lekker psycho!!
Molly en Jake zijn wel een leuk stel.
Andy is echt om te
pi_4883635
Ik vind Molly heel mooi als ze zit te janken.
  donderdag 4 juli 2002 @ 15:41:56 #210
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4883670
Julia doet me af en toe een beetje aan Sandra Bullock denken.
pi_4883786
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 15:41 schreef Marble het volgende:
Julia doet me af en toe een beetje aan Sandra Bullock denken.
Ja, Manier hoe Julia praat en beweegt is net Sandra Bullock.
  donderdag 4 juli 2002 @ 16:33:39 #212
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4884451
Ben had z'n baard beter kunnen laten staan, wat een babyface zeg.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 13:24:09 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_4907317
Weer een nieuwe Chris!!
quote:
ATWT Recasts Chris Hughes
This time around, however, another new actor will be playing the part. Paul Korver, who exited As The World Turns in 2001, will not be reprising the role. Instead, a newcomer has been tapped for the part. The actor will be the sixth actor to have held down the role since 1990.
pi_4907470
Ik zat me ineens af te vragen van de week:

Waar is die Carly haar miljoenen aan kwijtgeraakt?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 6 juli 2002 @ 14:42:37 #215
28940 kerstbal
Ik ben een kerstbal.
pi_4907590
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 22:15 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft ze meerdere jaren ingespeeld.

FLINKE SPOILER ALERT
Lees dit maar voor een Julia goes evil update:
http://www.cbs.com/daytime/atwt/behind_scenes/specials/downward_spiral.shtml

WAUW dat wordt spannend!!

Die Jack is ook wel sukkel die nooit kan kiezen he? Zou ik ook evil van worden

Ik hang in de kerstboom tussen andere ballen.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 19:11:44 #216
16715 Mylene
*schatje*
pi_4909680
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 14:42 schreef kerstbal het volgende:

[..]

WAUW dat wordt spannend!!

Die Jack is ook wel sukkel die nooit kan kiezen he? Zou ik ook evil van worden

Jack is echt een dombo!!
  zaterdag 6 juli 2002 @ 23:25:37 #217
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4912563

Ik snap ook niet wat Carly en Juul in Jack zien, zulke toffe wijven en dan helemaal idolaat van zo'n ventje!

pi_4931659
twas weer goed vandaag.. ben benieuwd of het heel interessant gaat worden met julia en david.. ik vind julia een niet-boeiend personage al vanaf dat ze erin zit, misschien veranderd dat nu
pi_4932260
Jack is wel een lekker ventje joh!!
vin ik dan...

Andy eeeecccchhhhtttt, wat een sukkel joh!!
Khoop dat ie snel ontmaskert wordt!!!

dinsdag 9 juli 2002 @ 17:07:31 #220
16715 Mylene
*schatje*
pi_4944419
Het was een super aflevering.Ik heb genoten vooral van het spel van David tegen Julia!!

"Ik moest hersencellen gebruiken waarvan ik niet eens wist dat ik ze had" aldus Rose tegen Holden die er trouwens echt lekker uitzag met die paar dagen baard.

Helemaal top!!

pi_4944459
Ik heb vandaag ook weer genoten!!
David is gewoon goed in die serie hij moet erin blijven!!!!
en james moet ook terug!!!
net als sam en kirk trouwens
  dinsdag 9 juli 2002 @ 17:32:31 #222
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4944679
Echt spannend nu met David en Julia, zit op het puntje van mijn stoel!
pi_4944699
Van hoeveel mensen heeft David nou de dood op zijn geweten??
met de ramp van de Valetta waren er 1 of 2 dood toch?
en met die ontvoering van Emily eentje toch?
pi_4954176
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:33 schreef Stranger het volgende:
Van hoeveel mensen heeft David nou de dood op zijn geweten??
met de ramp van de Valetta waren er 1 of 2 dood toch?
en met die ontvoering van Emily eentje toch?
Uh ja van de Valetta weet ik niet zo goed.

De slachtoffers:
-Waarschijnlijk dood:
*Reid Hamilton (de echte dan)
*Rita Renfield

-Nog levend:
* Julia Lindsey
* Carly Tenney
* Molly Conlan
* James Stenback
* Lily Sneyder
* Faith Sneyder en Hope Dixon
* Holden Sneyder

woensdag 10 juli 2002 @ 18:09:03 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_4958044
Wederom genoten!!
Is David nu alweer weg??
Hij gaat natuurlijk van een afstand Julia terroriseren zodat ze helemaal psycho wordt.Die foto zal ongetwijfeld nog wel opduiken bij Carly of Jack.
pi_4959237
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 18:09 schreef schatje het volgende:
Wederom genoten!!
Is David nu alweer weg??
Hij gaat natuurlijk van een afstand Julia terroriseren zodat ze helemaal psycho wordt.Die foto zal ongetwijfeld nog wel opduiken bij Carly of Jack.
Dat denk ik ook ja, en dan waarschijnlijk net op die momenten dat t weer even goed gaat dat ie dan weer langs komt. Die foto zal vast ook wel weer te voorschijn komen ja, hij had er immers nog kopieen van. Maar t verband met bloed van david lag ook nog achterin de auto he?
En die katie is echt zo schijnheilig!! Maar daar waren jullie vast ook al achter gekomen
aan t einde van m'n studiefinanciering hou ik altijd een stuk maand over... Loesje
  woensdag 10 juli 2002 @ 21:41:20 #227
16715 Mylene
*schatje*
pi_4960476
Dit is de nieuwe Chris Hughes!!

En de nieuwe Mike Kasnoff.Dat was toch degene waar Carly en Rosanna om vochten??

pi_4961294
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 21:41 schreef schatje het volgende:
Dit is de nieuwe Chris Hughes!!

[afbeelding]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Die andere was juist zo cute
Naja, zal wel weer even wennen zijn dan
Was die er vandaag al in trouwens? Want ik heb niet de complete aflevering gezien vandaag
aan t einde van m'n studiefinanciering hou ik altijd een stuk maand over... Loesje
  woensdag 10 juli 2002 @ 23:07:08 #229
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4961654
Hmm, ik begon die andere Chris net een beetje te waarderen. Hij werd eindelijk wat pittiger en wat minder zeikerig. Maar ja, laten we er dan maar op hopen dat versie nummer 3 ook een beetje pit heeft.
  donderdag 11 juli 2002 @ 00:08:39 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_4962297
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 22:45 schreef _sunny_ het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Die andere was juist zo cute
Naja, zal wel weer even wennen zijn dan
Was die er vandaag al in trouwens? Want ik heb niet de complete aflevering gezien vandaag

Huidige Chris is inderdaad lekker!!
En we kunnen daar nog zo'n jaartje van genieten als ik het goed heb.
  donderdag 11 juli 2002 @ 00:10:04 #231
16715 Mylene
*schatje*
pi_4962319
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 23:07 schreef Marble het volgende:
Hmm, ik begon die andere Chris net een beetje te waarderen. Hij werd eindelijk wat pittiger en wat minder zeikerig. Maar ja, laten we er dan maar op hopen dat versie nummer 6 ook een beetje pit heeft.
Adam Hirshan (1987 to 1990)
Even Ross Cannata (1990 to 1991)
Christian Siefert (1992 to 1998)
Ben Jorgenson (1999)
Paul Korver (1999 to March 8th, 2001)
  donderdag 11 juli 2002 @ 10:18:41 #232
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4964804
Ja ik bedoel natuurlijk volwassen Chris nummer 3, die kleintjes tellen niet echt mee.
pi_4967678
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 00:08 schreef schatje het volgende:

[..]

Huidige Chris is inderdaad lekker!!
En we kunnen daar nog zo'n jaartje van genieten als ik het goed heb.

Oww, gelukkig
Ik vond trouwens diegene die hiervoor heel kort chris speelde nogal irritant
  donderdag 11 juli 2002 @ 23:09:26 #234
16715 Mylene
*schatje*
pi_4974392
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 14:49 schreef _sunny_ het volgende:

[..]

Oww, gelukkig
Ik vond trouwens diegene die hiervoor heel kort chris speelde nogal irritant

En die was nog lelijk ook.Hij heeft in real life ook wat gehad met Jaime Dudney die Georgia speelde.
pi_4975644
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 23:09 schreef schatje het volgende:

[..]

En die was nog lelijk ook.Hij heeft in real life ook wat gehad met Jaime Dudney die Georgia speelde.

Dat is weer uit gegaan.
Maar als Mike terugkomt, kunnen wij sexy exotische Pilar Domingo dan ook terugverwachten???
pi_4976197
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 00:39 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Dat is weer uit gegaan.
Maar als Mike terugkomt, kunnen wij sexy exotische Pilar Domingo dan ook terugverwachten???

Laten we het hopen.. ik vond haar altijd
ik vond het echt jammer toen ze naar spanje ging...
hoop dat ze wel door dezelfde persoon gespeeld wordt
  vrijdag 12 juli 2002 @ 17:22:24 #237
16715 Mylene
*schatje*
pi_4984363
Davis is dood!!
Nu aftellen totdat de foto opduikt.Eigenlijk had David/Julia gedoe wel wat langer mogen duren.
pi_4994597
Tja, wel heel vaag allemaal, ik heb trouwens laatste keer alleen gekeken tot Jack t verband van David aan Julia liet zien wat ie had gevonden. Maar ik had echt wel verwacht dat t nog langer door zou gaan, dat ie nog vaker terug zou komen om haar te chanteren met die foto. Hoe is ie nou dood gegaan dan?
  zaterdag 13 juli 2002 @ 19:47:30 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_4998274
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 14:43 schreef _sunny_ het volgende:
Hoe is ie nou dood gegaan dan?
Hij is door de politie in Chicago dood geschoten.
pi_5005156
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 19:47 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij is door de politie in Chicago dood geschoten.

Hebben ze ook een lijk gevonden?? en was dat echt david??
  zondag 14 juli 2002 @ 11:47:33 #241
30203 sefer
Larrios
pi_5005962
quote:
Op zondag 14 juli 2002 03:40 schreef Stranger het volgende:

[..]

ja, ik denk ook wel dat dit een misleiding van david is hoor. (het gedoe lily-simon en rose-holden duurde echt maanden lang, dit kan echt niet zo snel al zijn afgelopen )
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  zondag 14 juli 2002 @ 11:53:07 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_5005994
quote:
Op zondag 14 juli 2002 03:40 schreef Stranger het volgende:

[..]

Yes!!
Wat ik al eerder aanhaalde zei Jake, die het bewuste telefoontje kreeg tegen Julia.
  zondag 14 juli 2002 @ 11:53:54 #243
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5006002
Ik denk niet dat David echt dood is.
  zondag 14 juli 2002 @ 11:57:39 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_5006023
Stukje verhaal lijn opgezocht:
quote:
After a failed attempt to coerce Emily into getting him exonerated, David escaped from jail and blackmailed Julia into helping him hide out from the police so he could get safely away. Unfortunately, this plan also failed and David was shot to death by the police.
bron
  zondag 14 juli 2002 @ 12:03:39 #245
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5006055
Hmm, lame einde dan! Superschurk en dan zo'n zwak einde, slaat nergens op.
pi_5006904
quote:
Op zondag 14 juli 2002 11:57 schreef schatje het volgende:
Stukje verhaal lijn opgezocht:
[..]

bron

dat betekend alleen maar tot nu toe.. James stenbeck is er ook weleens jaren tussenuit geweest... ze houden het gewoon open lijkt me
  Admin zondag 14 juli 2002 @ 14:20:14 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5006982
Die zal toch niet echt dood zijn?
Lijkt me stug, verhaallijnen worden zo lang uitgesmeerd
Nouw hoor
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_5009852
quote:
Op zondag 14 juli 2002 14:20 schreef yvonne het volgende:
Die zal toch niet echt dood zijn?
Lijkt me stug, verhaallijnen worden zo lang uitgesmeerd
Nouw hoor
Nou Julia zal volgende week iets doen om er zeker van te zijn dat David dood is.
  maandag 15 juli 2002 @ 16:59:25 #249
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5021670
Die Hal zit echt in elke verhaallijn verwoven he? Met Julia en Jack, met Carly en Craig, met Jen en Bryant... De schrijvers vinden het zeker een erg leuk personage.

We zijn trouwens al opvallend lang vrij van Margo en Tom, echt een verademing. Ik hoop dat het nog even aanhoudt.

pi_5022857
quote:
Op maandag 15 juli 2002 16:59 schreef Marble het volgende:
Die Hal zit echt in elke verhaallijn verwoven he? Met Julia en Jack, met Carly en Craig, met Jen en Bryant... De schrijvers vinden het zeker een erg leuk personage.

We zijn trouwens al opvallend lang vrij van Margo en Tom, echt een verademing. Ik hoop dat het nog even aanhoudt.

Margo en tom kan ik nog wel uitstaan.. Ik irriteer me altijd mateloos aan die hele snyder family.. stel veels te gelovige boerenkinkels bij elkaar, waarbij iedereen enigszins interessant er al lang uitgefilterd is!
pi_5024458
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:34 schreef Stranger het volgende:

[..]

Margo en tom kan ik nog wel uitstaan.. Ik irriteer me altijd mateloos aan die hele snyder family.. stel veels te gelovige boerenkinkels bij elkaar, waarbij iedereen enigszins interessant er al lang uitgefilterd is!

Ey oma Emma Rulezzzzzzzzzzz.
pi_5024482
quote:
Op maandag 15 juli 2002 20:22 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ey oma Emma Rulezzzzzzzzzzz.

Oma Emma is op Holden na de ergste!!!!!!!!!!!
daar in huis wonen lijkt me echt full house2
  woensdag 17 juli 2002 @ 23:14:51 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_5057351
David heeft vast ook wat nagelaten voor Emily!!
pi_5059478
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 23:14 schreef schatje het volgende:
David heeft vast ook wat nagelaten voor Emily!!
Ik ga er vanuitvan wel!!!!
anders wordt het helemaal zo saaI!!
ik ga niet de hele tijd naar die saaie hal en barbara lopen kijken@!!
  donderdag 18 juli 2002 @ 10:14:09 #255
16715 Mylene
*schatje*
pi_5060633
Hal is inderdaad vreselijk!!
  donderdag 18 juli 2002 @ 10:15:00 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_5060641
sluiten maar.
  donderdag 18 juli 2002 @ 10:15:42 #257
16715 Mylene