abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58107183
Van mijn 8e tot 12e: Elke dag buitenspelen. Voetballen, in bomen klimmen (en dan héél hard vallen, en er weer in klimmen!) en zelfs gewoon rondlopen was tof. Lekker onschuldig omgaan met meisjes, maar op het eind doorkrijgen welke nou knap zijn en welke niet. Eerste keer echt verliefd, maar dan niks daarover durven zeggen
Middelbare schooltijd was ook erg tof. Heel erg veel gelachen, en af en toe nog wat geleerd ook. Regelmatig spijbelen waardoor er opeens gebeld werd door mijn lerares Nederlands: Ja waar is BRooster eigenlijk, heb hem al 3 maanden niet gezien
Zit nu in het 3e jaar van m'n studie, en nog steeds weinig zorgen eigenlijk. Wel heerlijk vooruitzicht op een vakantie met m'n vriendin en daarna 2 weken vakantie met vrienden. Zon, zee, bier, vrouwen
pi_58111545
van mn 8ste tot mn 12de jaar ongeveer eerst bmxen en skaten en later counterstrikennn
pi_58120995
quote:
Op donderdag 17 april 2008 14:07 schreef nahuatl het volgende:
van mn 8ste tot mn 12de jaar ongeveer eerst bmxen en skaten en later counterstrikennn
Skaten.

2 zomers gingen we vroeger iedere dag van s'ochtends tot s'avonds op pad met skates. Beetje buizen ophalen van het industrieterrijn met een hele groep en dan iedereen met een buis onder de arm terugskaten naar de speeltuin waar vervolgens de grindbuizen werden gemonteerd. Grindbuizen op de glijbaan, schuin tegen de wipwap, in hangnetten, etc. Op een gegeven moment hadden we in het kleine speeltuintje ongeveer 25/ 30 buizen.

Dan heb ik het nog niet over de schans waarmee we over bosjes, gft-bakken, etc. vlogen, verder regelmatig skaten naar Mr. Ed's skatepark om daar een dag rond te hangen en ook werd er regelmatig hockey gespeeld op skates. Man, wat een tijd.

Die internetjeugd van tegenwoordig weet niet wat ze allemaal missen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:53:33 #29
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_58506864
februari 2007 tm juli 2007
ik had de verkeerde opleiding gekozen samen met mn beste maten dus een half jaar 25 uur in de week gewerkt en de rest van de tijd chillen , vissen, kut ritme ontwikkelen en hard gaan
happen naar de baas
pi_58653732
quote:
Op zondag 13 april 2008 02:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan mijn vroege jeugd. Van mijn 6de tot ongeveer mijn 10de.

Was in die periode letterlijke elke dag buiten aan het spelen. Vooral in de zomervakantie, stond ik met een goed humeur om 8 uur 's ochtends op, en ging dan naar buiten, vond het geweldig om de zon op te zien komen, en als enige in de straten te zijn, balletje tegen de muur trappen, flippo'en. En dan te druk zijn met spelen om thuis te komen voor avond eten, en om 10 uur pas thuis te komen om direct naar bed te kunnen. Geweldig.
Dat dus

Middelbare school was ook erg leuk, hoewel ik dat achteraf eigenlijk leuker ben gaan vinden dan op het moment zelf.
  woensdag 14 mei 2008 @ 02:59:58 #31
84524 Morwen
I got life
pi_58657805
Toen ik eindelijk mijn nest kon verlaten, rond mijn 18e, wat een bevrijding En daarna is het met wat ups and downs alleen maar beter geworden. Ik ben nu 39 en ik voel me tien keer beter dan toen ik nog thuis woonde en elke dag denk ik daaraan terug en geniet van elke dag op mezelf met degene om me heen die ècht van me houden
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:45:05 #32
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_58969757
de jaren 90...voor mij van 14 t/m 24 jaar....heftige tijd...hardcore feesten en hele vette vakanties met vrienden!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:00:02 #33
170945 smoekie
individualist
pi_59018022
mijn stapperiode.

Heerlijke tijd.
"De gemakkelijkste manier om nooit van mening te moeten veranderen, is er geen hebben."
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:19:39 #34
78918 SeLang
Black swans matter
pi_59018465
De tweede helft van mijn lagere school tijd (4/5/6-de klas).
Zorgeloos leventje . Met een bootje varen in de sloot, op je fiets crossen door het park, knikkeren op het schoolplein, altijd ongein uithalen met m'n buurjongen (pijljes en besjes schieten, geen geld hebben voor een skateboard en dan langs de deuren gaan of de mensen oude rolschaatsen hebben en daarmee zelf een skateboard knutselen ) etc.

Daarnaast nog een hoop kortere periodes toen ik ouder was, waarbij mijn Shanghai periode (2000) bovenaan staat (relaxed en interessant werk, veel feesten, leuke mensen om me heen). Ik denk ook met veel genoegen terug aan allerlei reizen die ik heb gemaakt, alleen die paar weken zijn eigenlijk te kort om 'periodes uit je leven' te noemen, maar denk er wel heel vaak aan terug.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_59032907
zoals SheLang zegt. De tijd op de kleuterschool en later lagere school. Heerlijk ongedwongen als kind te keer gaan
pi_59207386
Mijn gehele kindertijd tot aan mijn 11e, 12e jaar heb ik me heel veilig, blij en zonder zorgen gevoeld. Totdat de pubertijd vernietigend en genadeloos toesloeg en ik geen barst ergens meer van snapte . Dat heeft gelukkig maar jarenlang geduurd
pi_59354095
Toen ik in groep 3, 4, 5 zat duurden die jaren wat mij betreft ook veel langer. Toen was een jaar echt megalang. Als ik nu terugkijk op juni 2007 lijkt het wel 'gisteren'. Ik had het toen niet kut ofzo, maar mijn basisschool tijd heeft echt eeuwen geduurd. De tijd die vertreek tussen groep 1 en 8 heb is nu allang wéér verstreken, maar zo voelt het niet.
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:46:49 #38
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_59696884
De beste tijd was toen ik van school afging.
Alles na mijn 15e was top!
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
pi_59939913
bij mij zijn het niet hele periodes maar meer momenten. En het 'grappige' is dat ik niet weet waarom juist die momenten blijven hangen.

Midden jaren tachtig. Wonend in een nieuwbouwwijk. Achteraf beschouwd idiote capriolen uitgehaald in de nog in aanbouw zijnde huizen met mijn toenmalige vriendjes en vriendinnetjes.

De zomer van ergens in de late jaren tachtig. Beetje door de eindexamens fietsen, thuis vele uurtjes met de Commodore 64 doorgebracht.

Zomer 1995. Drie weken lang helemaal alleen in het huis van mn ouders. S nachts geleefd, overdag geslapen. Veel muziek (Alice In Chains - Dirt en Edwyn met I Never Known A Girl Like You Before (omdat die toen voortdurend op MTV werd gedraaid), veel film (gewoon om vijf uur s ochtends nog ff een filmpje in de video en het buiten licht zien worden), veel tekenen, veel te weinig studeren

Zomer 1997. Eerste vriendinnetje. Zij werkte in een bar in Amsterdam. Ben zelf geen bar/disco tiep, maar s nachts even hallo zeggen en daarna in mn eentje terugwandelen naar haar appartement. Net voor het ochtendgloren. Een aangename temperatuur buiten, het laatste uitgaanspubliek strompelt dat naar huis strompelt. Not a care in the world. Vrijer dan dat zal ik me wel nooit meer voelen.

Samenleven in een éénkamerappartement met mijn toekomstige vrouw.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')