Slechtequote:
Wat als Rommedalh nooit in de basis stondquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja. Wat als....
Wat als Suarez vanaf het begin af speelde als een teamspeler(gejat ja)
Wat als Urby er niet in had gestaan toen hij achterin speelde
Wat als Stam nog had gespeeld
Wat als Sneijder er nog was geweest
Wat als, je schiet er zo weinig mee op...
Etc etc. wat als Ajax vorig jaar niet zo arrogant had gedaan in de rust tegen de W2 spelers?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat als Rommedalh nooit in de basis stond
Wat als Kennedy nog in Twente speelde.
Wat als Van der Wiel niet een half jaar geblesseerd was
Goed, het ligt er natuurlijk aan hoe ze het precies gaan invullen, maar als wij wat Braziliaanse wonderkinderen van Arsenal kunnen huren heb ik daar weinig op tegen. Ik had een speler als Alex bijvoorbeeld graag in een Ajax shirt gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Slechte
Wat als we vorig jaar die Krikic gehuurd hadden. Wat zouden we daar aan hebben? Dan mag ie lekker 1 potje spelen als Huntelaar geschorst is.
Precies, en in Nederland kan je toch geen lange termijn eftallen opbouwen dus een jaar huren is dan ook gewoon goed te doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Goed, het ligt er natuurlijk aan hoe ze het precies gaan invullen, maar als wij wat Braziliaanse wonderkinderen van Arsenal kunnen huren heb ik daar weinig op tegen. Ik had een speler als Alex bijvoorbeeld graag in een Ajax shirt gezien.
Als ze van PSV winnen praten we verder.quote:Op maandag 7 april 2008 14:18 schreef toma het volgende:
[..]
die gast van WillemII heeft vroeger bij mij in de klas gezeten
Onbekend talent?quote:Dirar in beeld bij Ajax'
Volgens Belgische media wil Ajax Nabil Dirar naar Ajax halen. Naast Ajax zou ook SC Heerenveen interesse hebben in de Marokkaanse dribbelaar.
Naast de twee Nederlandse clubs zouden ook enkele Franse clubs Dirar op de voet volgen.
De aanvaller Dirar heeft bij Westerlo nog een contract voor twee jaar.
De flankspeler speelt pas sinds 2006 voor Westerlo, dat hem overnam van derdeklasser Diegem Sport.
youtube ook nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lijkt me een goeie, aangezien Heerenveen ook interesse heeft.
In dit geval omdat de nieuwe Heerenveen trainer Trond Sollied de beste jongen kent vanuit het Belgische voetbal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lijkt me een goeie, aangezien Heerenveen ook interesse heeft.
Blind moet terug gehaald worden naar Ajax .. geef hem een functie bij de jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Weet niet of het al gepost was:
http://www.sportwereld.nl(...)_op_Danny_Blind.html
Hongarije wil Blind als bondscoach hebben.
TD.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blind moet terug gehaald worden naar Ajax .. geef hem een functie bij de jeugdopleiding.
Jonge talenten huren voor een jaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, en in Nederland kan je toch geen lange termijn eftallen opbouwen dus een jaar huren is dan ook gewoon goed te doen.
Met het verschil dat Huntelaar er meteen moest staan en al meer gepresteerd had dan een 17 jarig talent. Én Huntelaar speelt langer dan 1 jaar bij Ajax. Vergelijking gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Precies, kijk naar KJH, als ie nu weggaat, hoelang heeft ie precies gespeeld bij Ajax? En dan issie dus gewoon gekocht met een langdurig contract....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |