precies. En 2 miljoen is een hoop geld. Daar had je zo 3 Sulejmanis voor kunnen kopen een jaar geledenquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Terugkeerclausule?
Volgens mij had hij een clausule afgedwongen dat ie voor een gelimiteerd bedrag weg mocht als een "grote" club zou komen.
Dat lijkt mij ook niet echt logisch.quote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
precies. En 2 miljoen is een hoop geld. Daar had je zo 3 Sulejmanis voor kunnen kopen een jaar geleden
Ik dacht gelezen te hebben een clausule naar Ajaxquote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Terugkeerclausule?
Volgens mij had hij een clausule afgedwongen dat ie voor een gelimiteerd bedrag weg mocht als een "grote" club zou komen.
Altijd zo geweldig voor de kleintjes dat soort ontmoetingen, lees dat soort verslagjes altijd met veel plezier. Voor de spelers is zoiets een kleine moeite maar voor de kinderen een dag die ze nooit meer zullen vergeten.quote:
quote:Ajax C2 kampioen!
Amsterdam, 06 apr 2008
Ajax C2 heeft het kampioenschap in stijl veroverd. De ploeg van trainer Bryan Roy stelde de titel veilig met een ruime zege op OSV. De C2 won zondagmorgen met 9-0 van de ploeg uit Amsterdam-Noord.
De negen treffers bleken ruimschoots genoeg om de felicitaties en bloemen van Ajax’ hoofd jeugdopleiding Jan Olde Riekerink in ontvangst te mogen nemen. Trainer Bryan Roy toonde zich, begrijpelijkerwijs, tevreden met het mooie resultaat.
,,Het ging vandaag makkelijker dan verwacht’’, keek de jeugdtrainer terug.
,Ook omdat we vandaag echt goed hebben gespeeld. Ik heb geweldige combinaties gezien. De jongens waren er vooraf ook echt op gebrand om te winnen. We hebben daarom vandaag ook vooral als team een prima prestatie geleverd.’’
Ondanks de sterke teamprestatie lichtte Roy er toch twee spelers uit. De twee uitblinkers verdienen een eervolle vermelding. Aanvoerder Abdelmak El Hasnaoui behoort al het hele seizoen tot de uitblinkers in de C2. ,,Ook Davey de Witte behoort al weken tot de betere spelers in de ploeg. Hij speelde ook een goede eerste seizoenshelft.’’
De mannen van Roy spelen nog twee wedstrijden. Het verschil met naaste belager Koninklijke HFC uit Haarlem is opgelopen tot 9 punten. De C2 is de derde kampioensploeg in de jeugdopleiding van Ajax. Vorige week namen de spelers en trainers van de D3 en C1 de kampioensbloemen al in ontvangst.
Werkelijk prachtig om te zien dat spelers naast het voetbal ook nog tijd vrijmaken voor de fans. En al helemaal voor gehandicapten. Dit getuigd van grote respectquote:
deViezerik (9 minutes ago) Show Hidequote:Op maandag 7 april 2008 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tifo voor John!
Nog even voor degenen die het gemist hebben.
quote:Op maandag 7 april 2008 19:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
deViezerik (9 minutes ago) Show Hide
Is dat Jaap stam, op dat spandoek?
quote:
quote:jullie kunnen tegen heracles dan gelijk ook 1tje voor huntelaar maken ,die vertrekt ook haast zeker en heeft meer gedaan voor ajax de laatste jaren, dan sjonnie met zijn blunders achterin
quote:
Moet je daar dan weer?quote:
quote:
Ging weer nergens over inderdaadquote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef devv05 het volgende:
Die kneus op 410 weer gisterenBegint echt trieste vormen aan te nemen nu, denk niet dat ik er volgend seizoen nog te zien ben.
Gelukkig ditmaal wel met de auto ik, maargoed een gekke rotterdammer gaat rijden dus ik ben benieuwd of ik heel aankomquote:Op maandag 7 april 2008 22:19 schreef Noshiba het volgende:
Zondag naar groningen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |