Denk je dat ze dat niet doenquote:Op maandag 7 april 2008 16:35 schreef Ordinair het volgende:
Kan die transfer van Heitinga nog afgeblazen worden?
Ze hadden hem contract voor het leven moeten aanbieden! En dat moeten ze ook doen bij Huntelaar..
De playoffs tellen niet mee.quote:Op maandag 7 april 2008 16:07 schreef toma het volgende:
[..]
Het enige voordeel aan de playoffs is dat Huntelaar een grotere kans maakt om de goudenschoen te winnen.
De mogelijke samenwerking met Arsenal en een beslissing over van Geel die deze week genomen zal worden werd aangestipt door Derksen. Verder weinig bijzonders.quote:Op maandag 7 april 2008 17:14 schreef S-Two het volgende:
Ik heb geen zin om de vorige topics terug te lezen, maar ik hoorde iets over groot nieuws over de toekomst van Ajax bij Voetbal Insite? Ik zie echter op de site van vi (of een andere site) niets bijzonders.. Iemand?
Heerenveen heeft al jaren het beste scoutingsapparaat. Dat blijkt keer op keer weer.quote:Op maandag 7 april 2008 16:27 schreef toma het volgende:
Soms ben ik wel eens jaloers op een club als Heerenveen waar altijd wel weer een talentje klaar staat. Neem nou de afgelopen jaren: Samaras, Nillson, Huntelaar, Alves, Sulejmani, Bradley. Stuk voor stuk goed gescout en voor relatief weinig geld binnengehaald. Waarom kan Ajax alleen goede spelers kopen als ze al een paar jaar hebben gespeeld bij een sub-topper zoals Suarez, Huntelaar, Silva zelfs Lindgren. Je moet er vroeg bij zijn en dan risico's nemen.
Daar was ie weerquote:Op maandag 7 april 2008 15:38 schreef patrickt37 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat PSV komende zondag gaat verliezen van Twente.
En in de laatste wedstrijd word Ajax onverwachts kampioen omdat PSV gelijk speelt.
Net zo onverwachts dat PSV vorig jaar kampioen werd, worden wij dat dit jaar.
Dat is natuurlijk ook gewoon onzin wat je zegt. Als hij bij Ajax bleef was ie niet zo goed geweest. En Perez had ruzie met Ten Cate, kan je weinig aan doen.quote:Op maandag 7 april 2008 15:28 schreef toma het volgende:
Ander voorbeeld: in 2005-2006 laat je Lindgren een jaar rondlopen bij Groningen. Twee jaar later koop je hem voor een claussule in zn contract weer terug. Waarom? Zelfde geldt voor Perez.
puur wanbeleid. Wat zou het een opluchting zijn als van Geel eens oprot.
Zoals al vaker aangegeven. Bij andere clubs kunnen ze zich vaak beter ontwikkelen dan bij Ajax in het tweede.quote:Op maandag 7 april 2008 16:27 schreef toma het volgende:
Soms ben ik wel eens jaloers op een club als Heerenveen waar altijd wel weer een talentje klaar staat. Neem nou de afgelopen jaren: Samaras, Nillson, Huntelaar, Alves, Sulejmani, Bradley. Stuk voor stuk goed gescout en voor relatief weinig geld binnengehaald. Waarom kan Ajax alleen goede spelers kopen als ze al een paar jaar hebben gespeeld bij een sub-topper zoals Suarez, Huntelaar, Silva zelfs Lindgren. Je moet er vroeg bij zijn en dan risico's nemen.
Ja, ze scouten goed, maar toch is spelen voor Heerenveen wel wat anders dan spelen voor Ajax. Vooral als spelers uit het buitenland komen. Zo'n Sulejmani zou best mislukt kunnen zijn bij Ajax als wij hem op hetzelfde moment hadden aangetrokken als Heerenveen deed.quote:Op maandag 7 april 2008 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heerenveen heeft al jaren het beste scoutingsapparaat. Dat blijkt keer op keer weer.
Maar dat krijg je als je met een beperkt budget moet werken. Bij Ajax is genoeg geld, krijg een beetje het idee dat bepaalde spelers daardoor over het hoofd worden gezien.
In het geval van een aantal van die spelers ben ik het wel met je eens, maar het feit dat Sulejmani zelfs de aandacht van de scouts van Ajax heeft weten te wekken, zegt op zich wel genoeg over zijn kwaliteiten. Ik denk dat hij er wel vrij snel had gestaan.quote:Op maandag 7 april 2008 18:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ze scouten goed, maar toch is spelen voor Heerenveen wel wat anders dan spelen voor Ajax. Vooral als spelers uit het buitenland komen. Zo'n Sulejmani zou best mislukt kunnen zijn bij Ajax als wij hem op hetzelfde moment hadden aangetrokken als Heerenveen deed.
Maar we hebben natuurlijk meer linksbuitens dan Heerenveenquote:Op maandag 7 april 2008 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In het geval van een aantal van die spelers ben ik het wel met je eens, maar het feit dat Sulejmani zelfs de aandacht van de scouts van Ajax heeft weten te wekken, zegt op zich wel genoeg over zijn kwaliteiten. Ik denk dat hij er wel vrij snel had gestaan.
Toen er sprake van was dat ie naar Ajax zou gaan (2006?), hadden we Suarez, Leonardo en Perez nog niet.quote:Op maandag 7 april 2008 18:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar we hebben natuurlijk meer linksbuitens dan Heerenveen
Ik dacht dat ie vorig jaar in beeld wasquote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen er sprake van was dat ie naar Ajax zou gaan (2006?), hadden we Suarez, Leonardo en Perez nog niet.
Maar als je een speler verkoopt en 2 jaar later terugkoopt. Dan doe je iets goed mis. Maakt niet uit wat er gebeurd.quote:Op maandag 7 april 2008 18:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon onzin wat je zegt. Als hij bij Ajax bleef was ie niet zo goed geweest. En Perez had ruzie met Ten Cate, kan je weinig aan doen.
Behalve dat, ik bedenk mij net opeens dat ie toen net 16 was.quote:Op maandag 7 april 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie vorig jaar in beeld was
En ook al zou die 2 jaar geleden gehaald zijn, dan weet je nog niet of hij nu zo goed zou zijn aangezien hij veel minder zou spelen. We hadden Babel (iedereen wil toch eerst eigen jeugd?) en Rosenberg voor linksbuiten.
Vind ik niet. Er stond een terugkeerclausule in waardoor je hem makkelijk terug kon halen. Vind het prima gedaan zo.quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat van Lindgren was gewoon wanbeleid, hoe je het ook went of keert.
Had hem dan verhuurd voor een seizoen. Of 2 zelfs. Dat doen ze vaak genoeg.
Dit was gewoon een inschattingsfout in zijn potentie en kwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |