Deze bijvoorbeeld?:quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:37 schreef fruityloop het volgende:
Een mooie lijst, maar ik mis eigenlijk nog een item genaamd "Audio [Codecs]:"
- knip -
Misschien zouden die er nog bij kunnen?
Hmm, het concept is inderdaad leuk, maar ik kan zo niet 123 vinden welke codecs er allemaal in zitten, ben ik toch wat huiverig voor..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld?:
Combined Community Codec Pack
zucht. vanaf de pagina waar naar gelinkt is hoef je maar zo'n 3 of 4 keer op je linkermuisknop te drukken om bij het lijstje van supported formats te komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hmm, het concept is inderdaad leuk, maar ik kan zo niet 123 vinden welke codecs er allemaal in zitten, ben ik toch wat huiverig voor..
Oh het zal er vast ook wel staan, maar dat is toch wel een fundamenteel iets lijkt me, waar veel mensen hun keuze tot downloaden op baseren, en iets wat dus met 1 a max 2 klikken te vinden moet wezen naar mijn idee. Echt intuitief is het nou niet echt in mijn beleving.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:27 schreef thedude0 het volgende:
[..]
zucht. vanaf de pagina waar naar gelinkt is hoef je maar zo'n 3 of 4 keer op je linkermuisknop te drukken om bij het lijstje van supported formats te komen.
Dat is echt een non-argument. Met één klik kom je terecht in een heuse Wiki waar alles in staat wat je maar zou willen weten, inclusief een lijst met supported formats.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Oh het zal er vast ook wel staan, maar dat is toch wel een fundamenteel iets lijkt me, waar veel mensen hun keuze tot downloaden op baseren, en iets wat dus met 1 a max 2 klikken te vinden moet wezen naar mijn idee. Echt intuitief is het nou niet echt in mijn beleving.
Dat die lijst er is lijkt me logisch, ik heb het over hoé je er bij zou moeten komen, en ik blijf van mening dat het onnodig puzzelen is, mi hoort er een directe link naar zoiets te staan op de frontpage, die desnoods naar die wiki verwijst.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:49 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is echt een non-argument. Met één klik kom je terecht in een heuse Wiki waar alles in staat wat je maar zou willen weten, inclusief een lijst met supported formats.
Geloof het of niet, zoiets is er al jaren, onder de titel Windows XP Musthaves. Daarom is dit topic ook redelijk overbodig. Misschien is het handiger als hier alleen aanvullingen voor de Wiki worden aangedragen.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:09 schreef its_me_ het volgende:
Gaat TS (of iemand anders) ook een overzichtelijke Wiki aanmaken met al deze gratis software programma's?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:44 schreef Manneke_Pils het volgende:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Gratis video - bewerkingsprogramma wat ongelovelijk veel formaten aan kan.
shiitt! xD wat een lijst..quote:Op maandag 7 april 2008 13:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam dit lijstje tegen en ik denk ik post het gewoon ff, er zal vast wel iemand zijn die er wat aan heeft.
3D Computer Graphics:
.....................................
Proxy
Tor - http://www.torproject.org/
Een beste kick. Maar wel een nuttige! Altijd handig dit soort lijstjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Even een tvp,..ik weet het, een oude maar anders verlies ik dit topic uit het oog.
beide geen gratis programma'squote:Op woensdag 30 december 2009 12:08 schreef Patrik23 het volgende:
Een mooie lijst![]()
Mijn bijdrage:
mp3Tag Pro
Movienizer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |