quote:Op maandag 7 april 2008 15:07 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja absoluut!
D'r is meer politie en M.E. op de been dan voor een bezoek van een buitenlands staatshoofd!![]()
Politie-duikboten op de Seine, helicopter in de lucht, politie en auto's in burger, motorpolitie, bussen vol met blauwvolk, en indd (heel lollig) direct begeleidende politie op skeelers.
Veel Tibetaanse vlaggen toch wel; Chinese ook; en natuurlijk die zwarte vlaggetjes met de handboeien ipv de olympische ringen.
het is al weet ik hoe lang een traditie, die moet je in ere houden vind ikquote:Op maandag 7 april 2008 14:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat een heisa voor zo'n kut vlammetje
De hele heisa er rond is vele malen interessanterquote:Op maandag 7 april 2008 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is al weet ik hoe lang een traditie, die moet je in ere houden vind ik
Jij komt net onder je steen vandaan ?quote:Op maandag 7 april 2008 15:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom is die vlam gedoofd? Wat triest zeg.
Nee, ik zit op mijn werk en luister niet naar de radio....quote:Op maandag 7 april 2008 15:48 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Jij komt net onder je steen vandaan ?
ocharmquote:Op maandag 7 april 2008 15:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn werk en luister niet naar de radio....
De Morgen had primeurquote:Op maandag 7 april 2008 16:06 schreef dubidub het volgende:
Zag het net op het NOS-journaal, er werd dusdanig gedemonstreerd dat de organisatie de vlam maar gedoofd heeft en de bus is ingestapt.
Instantedit: ook op nu.nl
Ja, door hem te bewaken door duizenden agenten. Sport verbroedert en meer van die bla bla. Hou toch op. Als je alleen al die plechtigheid op het plein van de hemelse vrede zag vorige week. Dat was ook zoiets tenenkrullend. Alles zwaar geregeld en geen gewone Chinees in de wijde omtrek te zien. Ik dacht dat de olympische spelen voor iedereen waren. Dus ook voor gewone Chinezen.quote:Op maandag 7 april 2008 15:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is al weet ik hoe lang een traditie, die moet je in ere houden vind ik
Ach het hele evenment is al deccenie lang tot politieke marketing vervallen. Vooral als we de westerse ministers en presidenten zien, die nu aan het steggelen zijn of men wel of niet naar de opening zal gaan. Als het echt nog een evenment voor het volk zou zijn, zouden onze bestuurders toch niet eens gaan maar hun tijd eens nuttig bestedn aan het besturen van ons land ipv zich druk maken over wel of niet naar de spelen te gaan.quote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef RM-rf het volgende:
Ik gun het verder graag een oprecht sportevenment door te gaan.. maar juist op deze manier wordt het verder gepolitiseerd en tot 'politieke marketing' gemaakt....
Volgens mij is het toch echt China die de spelen misbruikt voor politieke/propagandistische doeleinden.quote:Op maandag 7 april 2008 15:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik word werkelijk strontziek van het misbruik van de spelen door de demonstranten.
China zelf maakt anders ook grof misbruik van de PR potentie van de spelen hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 15:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik word werkelijk strontziek van het misbruik van de spelen door de demonstranten.
Wat in Tibet gebeurt is een schande, maar het gebeurt al jaren en nou eisen die hypocriete honden ineens dat mensen die hun leven ingericht hebben op deze hoogste sportieve prestatie maar niet naar de spelen gaan.
Was lekker 5 jaar geleden gaan demonstreren. Stelletje huilerds.
Blijf met je gore poten van de Olympische Spelen af.
Dat 'tot 5 keer toe' heb ik nog niet gehoord, maar dat het een Chinese official is geweest die in direct contact stond met de Chinese ambassade (telefoon aan het oor), die opdracht heeft gegeven tot het doven van de vlam, dat klopt!quote:Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Voor de duidelijkheid, officials hebben zelf de vlam (tot 5 keer toe) gedoofd om hem met de bus te voeren, niet de actievoerders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |