Er zijn zoveel nieuwe bandjes die allen noemenswaardig zijn. Maar de wereld van de muziek is hard en moeilijk en doorbreken zo mogelijk nog moeilijker.
Maar wat is er nou beter dan gepromoot te worden door vrienden, vriendinnen, collega's of jezelf uiteraard, op het grootste forum van Nederland?
Dus, steun *hier* de bandjes uit jou omgeving. Waarom vind jij ze goed? Wat kunnen wij, jouw medefokkers, doen om hun te helpen de top te bereiken? Post websites, foto's en alles om het bandje onder onze attentie te brengen.
En wie weet komen ze zo wel naar de top! Mooi wel dat jij met hun groupies in een jacuzzi mag liggen en mee mag delen in de feestvreugde!
______________________________________________________________________________________
Zoals altijd, ts begint:
Outerspace Overdose is mijn aanrader.
Hier te vinden:
http://www.myspace.com/outerspaceoverdoseKorte biografie:
quote:
Outerspace Overdose bestookt de donkere muziekliefhebber sinds 2004 met als uitvalsbasis Alkmaar met een beklemmende mix tussen elektro en industrial rock. Kraftwerk, DAF en synthesizer- en theremingeluiden die direct weggerukt lijken uit de betere horrorfilms krijgen gezelschap van ronkende rockgitaren en een morbide, onderkoelde zangstem.
Hoewel Marilyn Manson een invloed lijkt te zijn, weet Outerspace Overdose zich een eigen gezicht aan te meten tussen dansbare darkpop, darkwave en heftige industrial. De toonzetting is bovendien schizofreen tussen bedrukkend en euforisch. Outerspace Overdose bewijst dat de Nederlandse industrial elektro rock een stevig woordje kan meespreken.
Waarom vind ik ze geweldig? Omdat ze 1 van de weinige bands zijn waarin een
Theremin wordt gebruikt. Dit zorgt voor een totaal eigen sound.
Tevens hebben ze al een aantal keer in grote uitgaansgelegenheden mogen spelen, zoals Paradiso. Voorheen zaten deze 3 in een andere band, dus al met al zijn ze al 10 jaar bezig de top te bereiken met hun eigen groovy sound. Ze werken er zo hard voor, ik gun het ze onwijs!
En nu krijgen ze eindelijk de kans om op de grote festivals van Nederland te spelen. Gesponsord door Dommelsch heeft Livexs.nl een wedstrijd gestart. De band met de meeste stemmen mag een jaarlang op tour.
Nu is het alleen zo dat de bassist van een andere band die meedoet presentator op TMF is. Deze promoot zijn band dus op nationale TV! De strijd is dus behoorlijk oneerlijk geworden. Toch geven wij de moed niet op en brengen wij, de vrienden en aanhangers van
Outerspace Overdose, hun flink onder de aandacht.
Beste fokkers! Help het bandje uit mijn omgeving om groot te worden door te stemmen:
http://www.livexs.nl/Joom(...)cal-Hero-het-land-inHet werkt als volgt:
1. je moet je eerst registreren (stelt heel weinig voor, gebruikersnaam, wachtwoord, emailadres),
2. Daarna krijg je een mailtje toe gestuurd waarin je deze registratie even moet bevestigen, dit is het enige mailtje dat je van ze zal krijgen, dus geen eindeloze spam gevuld met nieuwtjes,
3. Stem daarna op
Outerspace Overdose!
Help mijn bandje! En breng jou bandje en eventuele ludieke acties onder de aandacht van Fok!kend Nederland!

______________________________________________________________________________________
Bands van Fok!kend Nederland:
DelycheesSo Called Celeste DetonationLed Astay Kutschurft WackmobilKiek now usGravyThursday @ nine4RadicalsFløffgirl [ Bericht 6% gewijzigd door BubblegumBarbie op 07-04-2008 17:07:01 ]