abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57885395
Er zijn zoveel nieuwe bandjes die allen noemenswaardig zijn. Maar de wereld van de muziek is hard en moeilijk en doorbreken zo mogelijk nog moeilijker.

Maar wat is er nou beter dan gepromoot te worden door vrienden, vriendinnen, collega's of jezelf uiteraard, op het grootste forum van Nederland?

Dus, steun *hier* de bandjes uit jou omgeving. Waarom vind jij ze goed? Wat kunnen wij, jouw medefokkers, doen om hun te helpen de top te bereiken? Post websites, foto's en alles om het bandje onder onze attentie te brengen.

En wie weet komen ze zo wel naar de top! Mooi wel dat jij met hun groupies in een jacuzzi mag liggen en mee mag delen in de feestvreugde!
______________________________________________________________________________________

Zoals altijd, ts begint:

Outerspace Overdose is mijn aanrader.

Hier te vinden: http://www.myspace.com/outerspaceoverdose

Korte biografie:
quote:
Outerspace Overdose bestookt de donkere muziekliefhebber sinds 2004 met als uitvalsbasis Alkmaar met een beklemmende mix tussen elektro en industrial rock. Kraftwerk, DAF en synthesizer- en theremingeluiden die direct weggerukt lijken uit de betere horrorfilms krijgen gezelschap van ronkende rockgitaren en een morbide, onderkoelde zangstem.

Hoewel Marilyn Manson een invloed lijkt te zijn, weet Outerspace Overdose zich een eigen gezicht aan te meten tussen dansbare darkpop, darkwave en heftige industrial. De toonzetting is bovendien schizofreen tussen bedrukkend en euforisch. Outerspace Overdose bewijst dat de Nederlandse industrial elektro rock een stevig woordje kan meespreken.

Waarom vind ik ze geweldig? Omdat ze 1 van de weinige bands zijn waarin een Theremin wordt gebruikt. Dit zorgt voor een totaal eigen sound.

Tevens hebben ze al een aantal keer in grote uitgaansgelegenheden mogen spelen, zoals Paradiso. Voorheen zaten deze 3 in een andere band, dus al met al zijn ze al 10 jaar bezig de top te bereiken met hun eigen groovy sound. Ze werken er zo hard voor, ik gun het ze onwijs!

En nu krijgen ze eindelijk de kans om op de grote festivals van Nederland te spelen. Gesponsord door Dommelsch heeft Livexs.nl een wedstrijd gestart. De band met de meeste stemmen mag een jaarlang op tour.

Nu is het alleen zo dat de bassist van een andere band die meedoet presentator op TMF is. Deze promoot zijn band dus op nationale TV! De strijd is dus behoorlijk oneerlijk geworden. Toch geven wij de moed niet op en brengen wij, de vrienden en aanhangers van Outerspace Overdose, hun flink onder de aandacht.

Beste fokkers! Help het bandje uit mijn omgeving om groot te worden door te stemmen:

http://www.livexs.nl/Joom(...)cal-Hero-het-land-in

Het werkt als volgt:
1. je moet je eerst registreren (stelt heel weinig voor, gebruikersnaam, wachtwoord, emailadres),
2. Daarna krijg je een mailtje toe gestuurd waarin je deze registratie even moet bevestigen, dit is het enige mailtje dat je van ze zal krijgen, dus geen eindeloze spam gevuld met nieuwtjes,
3. Stem daarna op Outerspace Overdose!

Help mijn bandje! En breng jou bandje en eventuele ludieke acties onder de aandacht van Fok!kend Nederland!
______________________________________________________________________________________

Bands van Fok!kend Nederland:
Delychees
So Called Celeste
Detonation
Led Astay
Kutschurft
Wackmobil
Kiek now us
Gravy
Thursday @ nine
4Radicals
Fløffgirl

[ Bericht 6% gewijzigd door BubblegumBarbie op 07-04-2008 17:07:01 ]
pi_57885475
http://www.delychees.nl/

Zijn vrienden van me.
Rocken de pan uit!

Alle gewenste informatie op de site te vinden.
I am the Alpha and the Omega
pi_57885539
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:20 schreef BossFight het volgende:
http://www.delychees.nl/

Zijn vrienden van me.
Rocken de pan uit!

Alle gewenste informatie op de site te vinden.
Dat hoofd van die blonde! Is er nog iets dat wij voor ze kunnen doen?
pi_57885613
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:22 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Dat hoofd van die blonde! Is er nog iets dat wij voor ze kunnen doen?
Hou ze in de gaten!
Mochten ze een keer enigsinds in de buurt optreden ga zeker een keer kijken.
Deze kerels maken er echt een feest van.
pi_57885663
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:26 schreef BossFight het volgende:

[..]

Hou ze in de gaten!
Mochten ze een keer enigsinds in de buurt optreden ga zeker een keer kijken.
Deze kerels maken er echt een feest van.
Ga ik zeker doen, als ze nou een keer deze kant op komen, Alkmaar/Amsterdam, meld het dan even. Heb ik weer iets te doen met mijn weekend.

Ga je stemmen?
pi_57885928
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen, als ze nou een keer deze kant op komen, Alkmaar/Amsterdam, meld het dan even. Heb ik weer iets te doen met mijn weekend.

Ga je stemmen?
Ik zal het proberen te onthouden.
En ik zal vanavond als ik thuis ben zeker even stemmen op je bandje.
Het gaat hier op mijn werk helaas niet want de website word geblocked.
  maandag 7 april 2008 @ 11:45:47 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57886021
Bandjes spammen!

So Called Celeste - Hardcore/Metal/Southern Rock: Snel, vies en chaotisch... Heerlijk stukje muziek!

Detonation - Death/Thrash: Strak als een opgepompte tiet en eigenlijk hebben ze mijn hulp hier helemaal niet nodig.

Led Astay - Death/Thrash: Geweldige riffs zowel bass als gitaar en de vocals van de grote vriendelijk reus Melvin komen zo ver uit z'n onderbuik dat zelfs Verdonk er niks mee kan!

In Memoriam
Kutschurft - Koop die laatste plaat! Heerlijk 'hard stukje' lolligheid. Klinkt als (Quote): "Twee vechtende geraamtes in een koektrommel."

Wackmobil - Officieel nog bij elkaar, maar doen eigenlijk niets meer. Voor de oplettende kijker, de gitaristen van So Called Celeste zaten ook in Wackmobil. cd'tje is wel lekker en de optredens waren altijd hilarisch, al was het maar vanwege de befaamde tourbus en Export bier binge drinkin'.

Willen jullie meer? Ik ken nog wel wat mensen met een bandje!

[ Bericht 1% gewijzigd door SicSicSics op 07-04-2008 11:53:03 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_57886040
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:41 schreef BossFight het volgende:

[..]

Ik zal het proberen te onthouden.
En ik zal vanavond als ik thuis ben zeker even stemmen op je bandje.
Het gaat hier op mijn werk helaas niet want de website word geblocked.
Bij ons werd fok geblocked. Daar kon ik niet mee leven, dus met mijn puppyoogjes heb ik even een hartig woordje met de IT meneer gesproken.
pi_57886135
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
Bandjes spammen!

So Called Celeste - Hardcore/Metal/Southern Rock: Snel, vies en chaotisch... Heerlijk stukje muziek!

Detonation - Death/Thrash: Strak als een opgepompte tiet en eigenlijk hebben ze mijn hulp hier helemaal niet nodig.

Led Astay - Death/Thrash: Geweldige riffs zowel bass als gitaar en de vocals van de grote vriendelijk reus Melvin komen zo ver uit z'n onderbuik dat zelfs Verdonk er niks mee kan!

In Memoriam
Kutschurft - Koop die laatste plaat! Heerlijk 'hard stukje' lolligheid.

Wackmobil - Officieel nog bij elkaar, maar doen eigenlijk niets meer. Voor de oplettende kijker, de gitaristen van So Called Celeste zaten ook in Wackmobil. cd'tje is wel lekker en de optredens waren altijd hilarisch, al was het maar vanwege de befaamde tourbus en Export bier binge drinkin'.

Willen jullie meer? Ik ken nog wel wat mensen met een bandje!
Thuis ga ik ze allemaal bekijken! Mensjes op mijn werk vinden fok al moeilijk te verteren. En uiteraard willen we meer! En stemmen..
pi_57886154
Kiek Now Us
(De nieuwe Jovink ??)

http://www.kiek-now-us.nl/
pi_57886214
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:51 schreef Reflectionne het volgende:
Kiek Now Us
(De nieuwe Jovink ??)

http://www.kiek-now-us.nl/
Jovink en de Voederbietels!
pi_57886308
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:

Outerspace Overdose is mijn aanrader.
haha outerspace overdose

de theremin is cool ja! verder ook wel lache bandje alleen die zanger..
  maandag 7 april 2008 @ 11:59:25 #13
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_57886338
Thursday @ nine..

bandje uit zoetermeer,

en aantal solo's van Kelly stones

ook uit zoetermeer

http://youtube.com/makkie88

ze moeten overgens 5 mei optreden op het marktplein in zoetermeer

[ Bericht 14% gewijzigd door makkie88 op 07-04-2008 12:44:55 ]
pi_57886355
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:57 schreef Yorrit het volgende:

[..]

haha outerspace overdose

de theremin is cool ja! verder ook wel lache bandje alleen die zanger..
Eensch. Maar jah, de theremin wint het bigtime van de zanger. Ik heb het ook weleens gezegd dat ze hem moeten schrappen, maar ja, loyaliteitsgevoel overheerst. En 14 jarige meisjes geilen op hem. Wel stemmen hè.. mèèèn, ik voel me net een chearleader.
pi_57886394
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik heb het ook weleens gezegd dat ze hem moeten schrappen,
hehe je bent niet de enige

ze moeten em gewoon altijd door die vocoder laten zingen dan klinkt het wel dope
pi_57886939
http://www.gravy.nl

Deze gasten maken ook relaxte muziek!
Vorig jaar gezien op Breda Barst.
De zanger Sonny heeft ook echt een dijk van een stem.
  Moderator maandag 7 april 2008 @ 12:34:59 #17
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_57887022
Ik heb even het ergste gezeik verwijderd.

Op zich een topic met potentie, maar dan moet de hoeveelheid slowchat wel tot een minimum beperkt worden.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_57887059
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:34 schreef belsen het volgende:
Ik heb even het ergste gezeik verwijderd.

Op zich een topic met potentie, maar dan moet de hoeveelheid slowchat wel tot een minimum beperkt worden.
Oké! Jij nog bandjes te spammen?
pi_57887184
http://www.4radicals.com/

4radicals komt uit Ede en maken hele explosieve punk.
Ik heb ze vorig jaar live zien optreden in een miniscuul klein cafetje in Breda en dat was erg gezellig.
Aanrader om eens naar te gaan kijken mocht je ze tegenkomen!
  Moderator maandag 7 april 2008 @ 12:46:54 #20
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_57887263
Ik vond Fløffgirl wel heel vet, maar ik heb ze alweer een tijdje niet zien optreden.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_57889769
Niemand anders?
  maandag 7 april 2008 @ 15:09:41 #22
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_57889806
maak in je tp een lijstje met alle bands die hier genoemd zijn..!!
pi_57890610
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:09 schreef makkie88 het volgende:
maak in je tp een lijstje met alle bands die hier genoemd zijn..!!
Check!
pi_57890821
Delychees hoort geen spatie tussen.
Bij 4Radicals ook niet trouwens.
  maandag 7 april 2008 @ 23:12:55 #25
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_57900248
Dee Sharp. Ze noemen het progressive rock, maar het zijn gewoon mooie instrumentale liedjes. Is ook eigenlijk meer een studioproject dan een liveband, maargoed.
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:38:36 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_57905792
Hoe kon ik ze vergeten!

DejaFuse - Heerlijke alternatieve, easy listening, rock met een lief meisje als frontvrouw en een indrukwekkend line-up aan muziekanten in de band.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:29:24 #27
40049 green_machine
baby can you dig the light
pi_57939267
Ik speel zelf in een bandje genaamd Rooster Rampage. Ik speel daarin gitaar en ik zing. Kijk op www.myspace.com/roosterrampage. We spelen een soort stonernoisepunk. Afgelopen zaterdag zijn we tweede geworden tijdens de voorronde van de Kleine PRijs van Fryslan.

Nu kunnen wij nog door naar de halve finale. Daarvoor moet op ons gestemd worden. Dit kan op www.kleineprijsvanfryslan.nl. We kunnen alle stemmen wel gebruiken, dus iedereen die onze muziek wel wat vindt, stemmen graag. Alvast bedankt.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
pi_57951945
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:29 schreef green_machine het volgende:
Ik speel zelf in een bandje genaamd Rooster Rampage. Ik speel daarin gitaar en ik zing. Kijk op www.myspace.com/roosterrampage. We spelen een soort stonernoisepunk. Afgelopen zaterdag zijn we tweede geworden tijdens de voorronde van de Kleine PRijs van Fryslan.

Nu kunnen wij nog door naar de halve finale. Daarvoor moet op ons gestemd worden. Dit kan op www.kleineprijsvanfryslan.nl. We kunnen alle stemmen wel gebruiken, dus iedereen die onze muziek wel wat vindt, stemmen graag. Alvast bedankt.
Ik ga kijken of ik voor je kan stemmen, maar dan moet je ook op mijn bandje stemmen!

Wauw! Jullie zijn echt slecht in campagne voeren. Heb je al je hyves buddies al laten stemmen? Je hele familie? Al je klasgenoten? Al je vrienden op school en in je vrije tijd? Zet het op je weblog neer. Spam het overal, want op deze manier gaat jullie band het niet worden..

[ Bericht 15% gewijzigd door BubblegumBarbie op 10-04-2008 10:31:16 ]
pi_57952713
daarom moet je geen waarde hechten aan dat soort verkiezingen.. corrupt als de pest, het gaat er gewoon om wie de meeste gekken zover krijgt te stemmen

maargoed stonernoisepunk klinkt lache eens kijken
pi_57953813
quote:
Op donderdag 10 april 2008 10:58 schreef Yorrit het volgende:
daarom moet je geen waarde hechten aan dat soort verkiezingen.. corrupt als de pest, het gaat er gewoon om wie de meeste gekken zover krijgt te stemmen

maargoed stonernoisepunk klinkt lache eens kijken
Maar als je met zo'n verkiezing iets groots kan winnen als rondtouren met je band.. Dan is het wel de moeite waard om er extra je best voor te doen.
pi_57953818
Pioneers of Love. Hou deze jongens in de gaten. Ze spelen muziek in de stijl van Muse, Franz Ferdinand en ander britpop.

http://www.myspace.com/pioneersoflove
pi_57954077
Twiggy, klinkt als Bad Religion, Rise Against, Bigwig. Skatecore

www.twiggy-punk.nl

Fertile Reality, klinkt als Joy Division, Dragons, Interpol. New Wave/ Postpunk.

www.fertile-reality.nl

XMH, klinkt als Hocico, Agonoize, Funker Vogt. EBM.

www.xmh-music.nl

Destruction Derby, klinkt als MadSin, Rancid, The Meteors. Psychobilly.

http://www.myspace.com/destructionderby13
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_57954158
Waarom staat Too Loud For Granny er nog niet bij?!
pi_57954363
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:00 schreef mcDavid het volgende:
Waarom staat Too Loud For Granny er nog niet bij?!
Omdat jij hem er nog niet bij hebt gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')