Nouja, dan maar lopend naar huis. Dat is gelukkig niet ver. Dan heb ik ook meteen een workout gehad.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij valt hij best mee, toen ik hem uitteste was het board iig niet echt extreem zwaar ofzo. Maarja toen zat het ook niet in een pakket natuurlijk...
Dat kan sowieso!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Lucky you, Wii fit is echt leuk
Binnenkort maar eens meeten met jou en JD?
Oei dat klinkt wel erg vrolijkquote:
Ik ben heel vrolijk vandaagquote:Op donderdag 24 april 2008 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Oei dat klinkt wel erg vrolijk
En het slalommen is vrij pittig, al zijn de minigames ook best lastig af en toe. Met die bubbel over dat water heen gaan was echt een dramatische ervaring voor mij.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
Wii fit werkt, ik heb een uurtje staan spelen en het zweet breekt mij uit
Naast een uur fietsen per dag moet dit wel voldoende zijn
Lekkere chick review hehe http://www.bright.tv/series/wii-fit
Dat rennen is trouwens te komisch ik wil niet eens weten wat mijn buren denken
Ik heb ooit Michael Jackson van Tonks ( toen hij nog vriendjes met mij wilde zijn) gekregen dus die zag ik ook opeens in de mini games mee dansen en rennen
Ja,daarom betaal ik daar altijd met acceptgiro... Ik heb daar al veel te vaak meegemaakt dat je lang moet wachtenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef Djeez het volgende:
Klanten van Bol.com mogen trouwens nog wel een poosje wachten. Ze hebben ze nog niet, UK gaat helaas voor vertelde ze.Ik hoop dat ik het nog kan annuleren, dan haal ik hem wel elders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |