Ja, dat mailtje is hier ook binnengekomen. Maar de Wii Fit is al op 23 maart besteld en betaald, dus is toch echt wel op tijd lijkt me. In het mailtje stond ook dat ze 5 euro teruggeven, aangezien zij toch wel te duur bleken...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
heb jij ook een mailtje vanh bol gehad dat ze niet kunnen garanderen dat ie er vrijdag is vanwege de enorme belangstelling voor het product?
ik wel namelijk,en dat heb ik bij bol nog nooit gehad,dus ik ben een beetje bang dat ik buiten de boot val met de eerste levering
oh,dat is dus voor iedereen hetzelfde gelukkig...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, dat mailtje is hier ook binnengekomen. Maar de Wii Fit is al op 23 maart besteld en betaald, dus is toch echt wel op tijd lijkt me. In het mailtje stond ook dat ze 5 euro teruggeven, aangezien zij toch wel te duur bleken...
Ja, na 8 april ben je te laat stond erbij...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh,dat is dus voor iedereen hetzelfde gelukkig...
ik heb hem maandag pas besteld,dus ik denk dat ik sowieso wel te laat ben
Gewoon bij meerdere winkels reserveren, of anders helemaal niet en zorgen dat je er op tijd bij bent. Ik had Mario Kart Wii gereserveerd bij Dynabyte. Gisteren belden ze me pas op dat ik hem kon halen daar, maar gelukkig heb ik hem al bijna 2 weken eerder bij Media Markt gehaald! Ben hetzelfde van plan met Wii Fit nuquote:Op woensdag 23 april 2008 22:58 schreef Kazango het volgende:
Ik heb ook een pre-order lopen in een gamewinkel. Ik was één van de eerste volgens de verkoper (eerste vier) Maar afgelopen week even een check gedaan op welke volgorde ik stond qua lijst. Blijk ik ineens op 22 te staan Dit terwijl ik vorige maand al de pre-order had geplaatst. De verkoper kon me dit niet verklaren maar quablijkelijk wordt er personen naar voren geschoven (geld stieken) of dergelijks. Dus nog maar bij een andere shop een pre-order. Welke winkel eerst komt daar koop ik het en die andere bellen we af.
ik denk dat je het meeste kans hebt bij een media markt ofzoquote:Op donderdag 24 april 2008 08:22 schreef Dementor het volgende:
Waar zou ik wii fit op dit moment het beste kunnen bestellen?
Welke winkel?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:19 schreef Butterscotch het volgende:
Ben net gebeld, kan m'n fit halen
Wil je me PMen als je iets gevonden hebt?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:52 schreef Naamah het volgende:
Mjah.. vanaf vanmiddag (=12 uur) werd er hier ergens in het topic gezegd, dus ga zo maar even een rondje winkels doen hier in Utrecht
Sure, maar als tegenzit ben ik pas rond 18:30 weer thuis, want dan ga ik in een keer door naar werk.. als het meezit en ik vind 'm snel kom ik 'm tussendoor nog ff thuis dumpenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Wil je me PMen als je iets gevonden hebt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |