zo, daar lijk ik nu ook opquote:Op maandag 7 april 2008 06:34 schreef Meneer-Goud het volgende:
maandagmorgen![]()
[ afbeelding ]
desalniettemin hoop ik dat die van jullie goed is
dank jequote:Op maandag 7 april 2008 06:42 schreef BrandX het volgende:
mèn murp, wat loop je alweer heerlijk te baggeren zo vroeg op de morgen![]()
Kia ora allemaal![]()
Goedemorguh. Geen idee, dan is het 10 april...quote:
Dan is mijn buurmeisje van vroeger jarig, maar verder?quote:Op maandag 7 april 2008 07:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goedemorguh. Geen idee, dan is het 10 april...
Wat zou erger zijn?quote:Op maandag 7 april 2008 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Nog 3 dagen te gaan???? en dan .... ?
.... het einde van de wereld???![]()
.... is het bier op???![]()
.... VERTEL HET ONS!!11!!
quote:
dat heb ik twee jaar geleden ook gedaanquote:Ik ben vanochtend met de fiets naar m'n stage gekomen, voelt lekker, ben trots op mijzelf.
klinkt niet zo bestquote:Op maandag 7 april 2008 09:50 schreef golden_angel het volgende:
morguh.....
Met de bus is dus veiliger.quote:Op maandag 7 april 2008 09:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
dat heb ik twee jaar geleden ook gedaan
en werd geschept door een auto
minder kans dat je een been breekt als die aangereden wordtquote:
Of je moet gewoon kunnen fietsen.quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
minder kans dat je een been breekt als die aangereden wordt
ik kan wel fietsenquote:
viel meequote:
nee hoor weeg rond de 80 kgquote:Op maandag 7 april 2008 10:33 schreef hsn het volgende:
Ja doe maar. Zo te zien ben je een grote vent, 120kg?
quote:Op maandag 7 april 2008 10:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen.
Er zit chokotoff aan m;n piercing vast.
nee dit was na stage. rond half 6 ofzoquote:Op maandag 7 april 2008 10:48 schreef hsn het volgende:
Je had zeker gedronken? Natuurlijk moet je daar als fietser voorrang verlenen!
quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet leuk.
wat zijn tongpiercings af en toe ook ondingen.
quote:Op maandag 7 april 2008 10:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Goedemorgen.
Er zit chokotoff aan m;n piercing vast.
Klopt!quote:
hahahah.. ik ben nog steeds nie wakker... rot weekend achter de rug.. nou ja niet helemaal vrijdagaaf heb ik me uitstekend vermaakt... maar goed ben gister al naar huis gegaan zo gezellig was het.. zou vandaag ff naar huis gaan...quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet leuk.
wat zijn tongpiercings af en toe ook ondingen.
Same here, 1 keer los, maar toen had ik ook m'n plasticen balletje ook in een keer finaal aan puin gebeten...quote:Op maandag 7 april 2008 16:05 schreef golden_angel het volgende:
[..]
weinig last van.. behalve 1 keer met het eten in eens wat hards tussen de kiezen ik denken wat is dit.. hmmmm piercing los gegaan dat is pas vervelend... was 1e keer dat tie los was gegaan sinds ik hem heb en da's nu 2,5 jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |