Ik hoop van niet. Maar verder als mensen het leuk vinden. Waarom niet.quote:
Wat zijn de Duitse kleuren dan?quote:Op maandag 7 april 2008 08:35 schreef MrTorture het volgende:
Mag ik dan de duitse kleuren?Gewoon om een beetje te provoceren?
quote:Op maandag 7 april 2008 04:42 schreef heiden6 het volgende:
Dat was echt de meest trieste Fok!rage ooit.
Zwart, rood, goudquote:Op maandag 7 april 2008 08:42 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Wat zijn de Duitse kleuren dan?
Overigens vind ik het storender dat alle mods in het Italiaans/Frans'-blauw zijn.
Waarom kunnen we uberhaupt niet een kleur instellen? Ik zou best altijd een groene username willen.
Rood, wit, zwart.quote:Op maandag 7 april 2008 08:42 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Wat zijn de Duitse kleuren dan?
Waar ben jij fan van dan?quote:Op maandag 7 april 2008 11:08 schreef Devious69 het volgende:
mag ik roze?
SKULLCANDY HESH PINK!quote:Op maandag 7 april 2008 11:15 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Waar ben jij fan van dan?
Palermo?
Sevilla?
Buffon?
Gerard Joling?
Mwah volgens mij kon ik vorige keer de dag dat ze eruit vlogen mn naam al weer het oude kleurtje gevenquote:Op maandag 7 april 2008 08:27 schreef captain.lefteye het volgende:
En als Oranje er weer veel te snel uit ligt weet iedereen niet hoe snel ze weer om de zwarte kleur moeten smeken... Waarna de admins natuurlijk met sadistisch genoegen de tags nog een paar dagen laten staanmaar och, waarschijnlijk ben ik tegen die tijd ook wel gegrepen door de oranjekoorts en zal er dus ook wel aan mee doen
Echt verschrikkelijk die types in wortelpak e.d.quote:Op maandag 7 april 2008 12:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Oranje.
Mensen die naar NL-elftal wedstrijden gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Italiaans blauw is het mooiste wat er is. Alleen jammer dat het glory hunters zijn, omdat die Italianen natuurlijk veel beter zijn dan Oranje.quote:Op maandag 7 april 2008 08:42 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Overigens vind ik het storender dat alle mods in het Italiaans/Frans'-blauw zijn.
quote:Op zondag 4 mei 2008 04:31 schreef dndiek het volgende:
Wij zijn niet oranje, over een tijdje komt dat wel weer op aanvraag
raar.. ik zag laatst dat alle mods oranje warenquote:Op zondag 4 mei 2008 04:31 schreef dndiek het volgende:
Wij zijn niet oranje, over een tijdje komt dat wel weer op aanvraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |