Het was die andere figuur die het buiten met Amanda regelde. Later mocht Brian de Gibson van Duke alleen maar even vasthouden, met de belofte dat hij er ook een kreeg; hij noemde het vandaag nog maar ik ben de context even kwijt.quote:Op maandag 7 april 2008 14:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoor Duke nog zo zeggen "I don't work for that company"
jaja
Het is ongelooflijk dat dit maar door blijft gaan... Dit vind ik dingen waar ze dus wel boetes voor zouden mogen geven. Die twee spelen het spel op een gore manier. Niet in iemands face want daar zijn ze te laf voor.quote:Op maandag 7 april 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Als Huub het adres van mijn moeder in Zaandam over de streams gaat roepen, maakt hij het alleen maar gevaarlijker voor zichzelf. Bedreigingen dus weer.
Brian: Ik heb het adres van zijn moeder. Ook weer een bedreiging.
Gaat weer lekker. Brian is degene die adressen over de streams roept, niet Huub. En maar spiegelen.
Amanda had daarvoor nog een TV momentje buiten omdat ze die gitaar voor B zijn verjaardag ging geven.quote:Op maandag 7 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben er een voor hem besteld omdat ze het goede promotie vonden.
helemaal mee eens.............quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk dat dit maar door blijft gaan... Dit vind ik dingen waar ze dus wel boetes voor zouden mogen geven. Die twee spelen het spel op een gore manier. Niet in iemands face want daar zijn ze te laf voor.
klopt niet is gewoon gehuurd want zus kon het ene overgebleven hondje niet in huis nemen want dat mocht niet van de woningbouw volgens zus.quote:Op maandag 7 april 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mamanda heeft een huis voor Danielle gekocht in Zaandam, volgens mij woont ze zelf in België.
Er staat wel een D. Balk te Zaandam in de Telefoongids.
Edit: Cc, dat laatste wat je zegt schreef ik dus ook al.![]()
Ik snap ook niet wat B met zo'n dure gitaar moet, hij kan voor geen meter spelen! Of denkt hij dat hij Jimmy Rosenberg is:quote:Op maandag 7 april 2008 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was die andere figuur die het buiten met Amanda regelde. Later mocht Brian de Gibson van Duke alleen maar even vasthouden, met de belofte dat hij er ook een kreeg; hij noemde het vandaag nog maar ik ben de context even kwijt.
Tsja, op de een of andere manier vindt de FEBO dit heel normaal. Doet me denken aan de opmerking van Brian door de telefoon: Alle collega's mogen alle shit schuilen. Ze zullen er dus wel aan gewend zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef akveor het volgende:
Het is ongelooflijk dat dit maar door blijft gaan... Dit vind ik dingen waar ze dus wel boetes voor zouden mogen geven. Die twee spelen het spel op een gore manier. Niet in iemands face want daar zijn ze te laf voor.
Laat dit eens achterwegequote:
De Fam. Balk hangt van leugens een smoesjes aan elkaar dus vertrouw niet teveel op de woorden van Danielle.quote:Op maandag 7 april 2008 14:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
klopt niet is gewoon gehuurd want zus kon het ene overgebleven hondje niet in huis nemen want dat mocht niet van de woningbouw volgens zus.
Ik heb dat van dat hondje en de woningbouw zelf ook gehoord. Hoe weet jij dan dat het een koophuis is?quote:Op maandag 7 april 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Fam. Balk hangt van leugens een smoesjes aan elkaar dus vertrouw niet teveel op de woorden van Danielle.
Je voorkeur kenbaar maken kan ook wel anders dit voegt niets toequote:
Ook daaraan kun je weer zien hoe ontzettend low profile die moeder zicht opstelt; ze wil geen problemen. Mag lijen dat ze een strafblad heeft.quote:Op maandag 7 april 2008 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:
En in dat huurhuis in Zaandam mocht de viering van Amanda 1 jaar , 2 febr.DGK
ook niet doorgaan want dan zouden de buren kunnen klagen bij de woningbouwvereniging
volgens haar moeder, Kennith broer Brian nam het feestje over in zijn woning.
Donequote:
Dat is wat Amanda zelf verteld heeft, ze zei het tegen Brian: Mijn moeder heeft het huis in Amsterdam-Noord verkocht en een huis gekocht in Zaandam.quote:Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb dat van dat hondje en de woningbouw zelf ook gehoord. Hoe weet jij dan dat het een koophuis is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |