Die zijn cool jaquote:Op maandag 7 april 2008 01:56 schreef nattermann het volgende:
Koop zo'n rolstoel met zo'n praatmachine-robot-dingetje
Mijn anonimiteit, wat doe je!quote:Op maandag 7 april 2008 01:56 schreef TheZapster het volgende:
Heet je Frans toevallig ?
net als Stephen Hawking bedoel je?quote:Op maandag 7 april 2008 01:56 schreef nattermann het volgende:
Koop zo'n rolstoel met zo'n praatmachine-robot-dingetje
Ik moest soms lachen. Incl. stemgeluid.quote:Op maandag 7 april 2008 03:02 schreef Morwen het volgende:
Je hoeft op FOK niet te praten toch? Wat mis ik hier?
Weet je, er zijn mensen met een leven buiten Fok!quote:Op maandag 7 april 2008 03:02 schreef Morwen het volgende:
Je hoeft op FOK niet te praten toch? Wat mis ik hier?
Voor die mensen zou het ook erg zijn, maar waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 7 april 2008 09:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Weet je, er zijn mensen met een leven buiten Fok!
Bestaat dat dan?quote:Op maandag 7 april 2008 09:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Weet je, er zijn mensen met een leven buiten Fok!
quote:
Ik wou dat mijn buurvrouw zo'n poliep had...quote:Op maandag 7 april 2008 01:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Klacht: zie TT.
Morgen wordt er operatief een poliep van mijn linker-stemband verwijderd, en vervolgens mag ik een paar dagen totale stemrust houden.
![]()
[edit] vandaag dus, technisch gezien, en ik moet ook nog eens de hele dag nuchter zijn terwijl ik pas om 11.45 verwacht wordt.
quote:Op maandag 7 april 2008 02:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
net als Stephen Hawking bedoel je?
Maar geen DeepThroat hoorquote:Op maandag 7 april 2008 12:13 schreef vogelkooi het volgende:
Je kan nog neuken, dus wat zeur je.
Of halen ze dat ook weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |