quote:Op zondag 6 april 2008 23:26 schreef HunterPrior het volgende:
Heb liever een eigen stek waar ik kan settelen.
Alsof rondreizen gelijk staat aan een intensere beleving van je familie, alledaagse dingen, vrienden, werk school, etc.quote:Op zondag 6 april 2008 23:27 schreef Laton het volgende:
[..]
wat klaag je dan gek, als er iets vervlakkend is
omdat je je juist alledaagse dingen moet zien te vermijden. blijf jezelf verrassen en nieuwe dingen doen.quote:Op zondag 6 april 2008 23:33 schreef HunterPrior het volgende:
[..]
Alsof rondreizen gelijk staat aan een intensere beleving van je familie, alledaagse dingen, vrienden, werk school, etc.
Onderneem regelmatig nieuwe dingen. En steeds meer heb ik bij nieuwe dingen de gedachte zo van: "Hmmz, niet intens genoeg".quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Laton het volgende:
[..]
omdat je je juist alledaagse dingen moet zien te vermijden. blijf jezelf verrassen en nieuwe dingen doen.
Hoelang heb je je vriendin al?quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef HunterPrior het volgende:
[.pieker je veel, denk je veel na?..]
Ja, idd.
[ Hoe lang heb je dit al? ]
Het gaat heel geleidelijk, sluipend. Pas een half jaar herkende ik het als een 'issue'.
Ik kies meestal andere methoden om dat doel te bereiken.quote:Op zondag 6 april 2008 23:38 schreef Viking84 het volgende:
Even flink depressief worden. Intensifies your life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |