abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2008 @ 22:44:20 #1
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57879158
quote:
Je zal het maar hebben (BNN)

22:35 - 23:10 Informatief
Grof taalgebruik
Teletekst ondertiteld Breedbeeld
Afl: Mateloos.
Je zal het maar hebben
7-delige serie reportages waarin jongeren open en eerlijk over hun aandoening of ziekte praten. Aan sommige ziektes ga je dood, met andere moet je maar zien te leven. Hoe je dat doet, laat Ruben zien. Hij gaat op stap met jongeren die op eigen wijze omgaan met hun kwaal. Zij laten zien dat je met bijvoorbeeld een stoma of extreme maten een prima leven kan hebben. Zware kost? Zeker niet! Ruben houdt het ook deze keer weer licht verteerbaar. Afl.1 : Mateloos. De maten van het menselijk lichaam staan centraal. De achttienjarige Fiona heeft Primair Lymfoedeem. De rechterhelft van haar lichaam is door vochtophopingen twee keer zo groot als de linkerhelft. Of zoals Fiona het zelf zegt: 'Links ben ik Olijfje, rechts ben ik Popeye.' Denise heeft met haar negentien jaar niet de 'perfecte' maten. Maar ondanks dat ze slechts 1.29 meter klein is, is ze heel gelukkig met haar leven. Ze werkt in de Efteling en is met haar lengte zelf soms een attractie. Arend (30) is een reusachtig mens van 2 meter en 17 centimeter en heeft de zeldzame ziekte acromegalie. Samen met Ruben in Madurodam is hij nogal een verschijning. Presentatie: Ruben Nicolai.

Jammer dat die andere gozer van de BNN dat niet meer doet, die vent was altijd op een eerlijke manier confronterend zonder de zieken af te vallen. Ruben is toch een beetje te lacherig en teveel showman voor dit soort dingen, maar ik geef 'm een kans.

Het is ongelooflijk interessant dat er afwijkingen bestaan die maar bij 7 mensen voorkomen ofzo en die kun je bij de bnn zien.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 6 april 2008 @ 22:53:56 #2
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57879441
een meisje zonder dikke darm die in een bikini durft te lopen. Tjemig.
  PR/Manusje van alles zondag 6 april 2008 @ 22:59:30 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_57879584
vind het altijd intressant om te zien
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_57879595
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vind het altijd intressant om te zien
Wilde ik net zeggen
Ik kijk ook weer
  zondag 6 april 2008 @ 23:02:56 #5
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_57879660
dit is wel een leuk meisje, ze kan alleen niets hebben, als ze een schouderklopje krijgt, dan stort ze in
pi_57879782
Ruben heeft dit programma toch altijd al gepresenteerd?
Ik vind dat hij het goed doet
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57879791
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ruben heeft dit programma toch altijd al gepresenteerd?
Eerst deed Patrick het
pi_57880125
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef Piles het volgende:

[..]

Eerst deed Patrick het
Oja da's waar ook.
Ach een pot nat
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')