Ik moet ookeens nacho's makenquote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mix voor door guacemole!
Van Casa Fiësta of zo.
Zo lekker salsa maken en het gehakt vast lekker stoven met kaneel en wijn en knof en dan kan alles straks zo de oven in.
Zó ongezond, maar o wat lekker.
SOL, wat fijn dat het geregeld is met die deur! Best snel nog toch?
Don't count on it...quote:
of mannen die niet even kijken of de pot schoon isquote:Op maandag 7 april 2008 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Sowiezo mannen die de bril niet omlaag doen...Of nog erger, mannen die én de bril niet omlaag doen, én denken dat ze bij de brandweer zijn!
![]()
idd, mensen die Mijn mooie schone wc bevuilenquote:Op maandag 7 april 2008 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Sowiezo, uitscheiding van een vreemde in jouw wcZo'n moeite is het toch niet om effe achterom te kijken na het doortrekken om te zien of je geen strepen achterlaat?
Dat is ook altijd het eerste wat ik doe als na een feestje de laatste visite de deur uit is: met een emmer sop en bleek de wc uitboenen. En al is het midden in de nacht of misschien zelfs al 's ochtends vroeg, en hoe zat ik ook ben: ik ga boenen!quote:Op maandag 7 april 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, mensen die Mijn mooie schone wc bevuilenmaar áls het dan persé moet, kijk dan idd ff achterom.
Komt het golferkind zo weinig langs?quote:Op maandag 7 april 2008 18:15 schreef golfer het volgende:
Weer thuis na het eerste werkdagje van de week.
Mijn zoonlief komt straks even langs voor een kopje koffie of een biertje.
zie ik hem na vorig jaar augustus ook weer eens een keertje
Signe, denk je dat 45-45% haalbaar is voor jou?quote:Op maandag 7 april 2008 18:29 schreef SiGNe het volgende:
Hier ook eindelijk weer thuis na een lange dag..
Had vanochtend die keuring bij het UWV en ze twijffelen nog een beetje of ik 45-50% goedgekeurd kan worden of 80-100% afgekeurd..
Ik hoop ergens op die 45-50%, 100% werken gaat me sowieso niet lukken, krijg trouwens ook hulp bij een opleiding
Beetje een twijfel geval, ik wil wel in elk geval.. en misschien dat als m'n darm weer is opgerekt over 2 weken dat ik me ook weer beter ga voelen en dat ik het dan ook fysiek aan kan.quote:Op maandag 7 april 2008 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Komt het golferkind zo weinig langs?
[..]
Signe, denk je dat 45-45% haalbaar is voor jou?
quote:Op maandag 7 april 2008 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Leintjeuh, ik wil ook zo'n t-shirt!!Gaaf!
Ik hoop met je meequote:Op maandag 7 april 2008 18:29 schreef SiGNe het volgende:
Hier ook eindelijk weer thuis na een lange dag..
Had vanochtend die keuring bij het UWV en ze twijffelen nog een beetje of ik 45-50% goedgekeurd kan worden of 80-100% afgekeurd..
Ik hoop ergens op die 45-50%, 100% werken gaat me sowieso niet lukken, krijg trouwens ook hulp bij een opleiding
Waar hoop jij op? Ik moet de uitslag nog afwachten maar ergens ben ik wel blij dat ik in elk geval weer een gedeelte in de WAJONG ga, een volledige baan gaat jammer genoeg niet.quote:Op maandag 7 april 2008 19:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik hoop met je meeIk mag moet binnenkort ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |