Ik vond het wel licht erotisch.quote:Op maandag 7 april 2008 21:56 schreef Beschouw het volgende:
Foto lukt dus niet. Jammer, een andere mag ik van mijn dochter hier niet posten.
Filmpjes zijn ook goedquote:Op maandag 7 april 2008 21:56 schreef Beschouw het volgende:
Foto lukt dus niet. Jammer, een andere mag ik van mijn dochter hier niet posten.
Als die dochter net zo'n grijze snor heeft als haar vader haak ik ook af.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:58 schreef rubbereend het volgende:het topic neemt ineens een hele andere wending
Als jij nu die dochter van Beschouw blijkt te zijn, is het cirkeltje rond.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef kleineschwester het volgende:
Beschouw![]()
[ afbeelding ]
Hij wil alleen niet huppelen![]()
Op een andere computer zie ik hem nu wel! Mooie dochter heb je hoor !quote:Op maandag 7 april 2008 21:56 schreef Beschouw het volgende:
Lekker ding hoor, Beschouw moet wel een trotse vader zijnquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:43 schreef DANILXL het volgende:
deze foto werd door beschouw gepost
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |