abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 mei 2008 @ 10:04:24 #176
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58622518
Nou ik gaat even mijn spierpijn eruit ergometeren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_58654402
Foto's van de PEiL, ik zit op boeg..
Teenage Mutant Ninja Turtles werden wel al genoemd, maar was wel lekker koel zo'n natte sok op 't hoofd

Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_58654473
Goede houding in de boot hebben jullie -O_
pi_58675961
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
Goede houding in de boot hebben jullie -O_
het was slechter
pi_58676658
hahaha! uit de boot kijken = pilsje voor de ploeg.. en boeg is relaxed! die sokken boeien trouwens echt niet, wij leken wel een stelletje huisvrouwen ofzo. jezus wat was het heet.

maarrr wel 3 boten ingehaald, en:
D4+onerv
1) 111 Orca 5 Groot, Annabel 18:36.91

hoppa
helaas waren D4+erv en onerv niet gescheiden, maar uiteindelijk derde plaats overall (en volle punten voor onze bokaal)... en blikken op 't OCT natürlich (althans, daar gaan we ons best voor doen, de snelste onervaren ploeg daarna was namelijk boven de 19 minuten) (de snelste ploeg sowieso was boven de 19 min...)

Lotte had jeuk

dus! vanavond gingen we kilometertjes doen. het ging kut morgen weer 'n dag!
pi_58676780
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:45 schreef Bellah het volgende:
hahaha! uit de boot kijken = pilsje voor de ploeg.. en boeg is relaxed! die sokken boeien trouwens echt niet, wij leken wel een stelletje huisvrouwen ofzo. jezus wat was het heet.

maarrr wel 3 boten ingehaald, en:
D4+onerv
1) 111 Orca 5 Groot, Annabel 18:36.91

hoppa
helaas waren D4+erv en onerv niet gescheiden, maar uiteindelijk derde plaats overall (en volle punten voor onze bokaal)... en blikken op 't OCT natürlich (althans, daar gaan we ons best voor doen, de snelste onervaren ploeg daarna was namelijk boven de 19 minuten) (de snelste ploeg sowieso was boven de 19 min...)

Lotte had jeuk
[ afbeelding ]

dus! vanavond gingen we kilometertjes doen. het ging kut morgen weer 'n dag!
Waarom heb je een FoBo met niks erin?

En ik vind Orca een beetje een vage vereniging als ik zo van buitenaf kijk

Hebben jullie hetzelfde met Triton als wij met nereus?
pi_58685088
Er blijkt dus iemand een gat in onze boot te hebben gemaakt !!!!!!!!!!!!!

Onze mooie Gultoppr die nog goud won in 1992 !!!!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 15 mei 2008 @ 16:21:41 #183
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58686580
Loting voor het oct is niet verkeerd. Weinig lente aanmeldingen trouwens, ik mis skoll en proteus die wel op de peil aanwezig waren? Ach, meer kans op een blik

gisteren trouwens inauguratie gehad, erg vermakelijk prima zwemwater in de bosbaan!
pi_58686693
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:45 schreef Bellah het volgende:
hahaha! uit de boot kijken = pilsje voor de ploeg.. en boeg is relaxed!
http://www.phys.uu.nl/~orca/php/main.php?id=169&lid=&fotoalbumid=573&detail=1&start=79
Zeuw... das dan 2 pils. Schiet op zo

Top stuur nodig voor op de OCT? Gratis (fris)drank kan ik altijd gebruiken namelijk
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_58688565
die regel
uit de boot = pils - best geniaal eigenlijk!

Owja vind ik wel melden waard

seekfaM is Belgies Kampioen Skiff
pi_58696244
Jongens18 neem ik aan dan? SA is niet zo'n heel handig blik om te hebben namelijk
pi_58696785
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom heb je een FoBo met niks erin?

En ik vind Orca een beetje een vage vereniging als ik zo van buitenaf kijk

Hebben jullie hetzelfde met Triton als wij met nereus?
Korporale verenigingen hebben meer onderling dan dat wij iets met Orca zouden hebben..
Orca staat bekend in Utrecht als vereniging met 'nerds' met teveel haar op de ballen (iig de jongens dan), de dames zijn over het algemeen van het formaat 'oostblok'.... Ook is de cultuur binnen de vereniging anders. Orca zou je kunnen vergelijken met een studievereniging en Triton met een studentenvereniging.
Er is geen 'strijd' ofzo tussen de twee verenigingen.. Die is er eigenlijk alleen tussen de korporale verenigingen, voornamelijk Nereus en Triton..

Ik heb 'Bellah' trouwens ontmoet vanavond. Ze doet 'het' met iemand van Triton en was de hele avond bier bij ons aan 't buffet aan 't drinken.
pi_58697181
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:33 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Korporale verenigingen hebben meer onderling dan dat wij iets met Orca zouden hebben..
Orca staat bekend in Utrecht als vereniging met 'nerds' met teveel haar op de ballen (iig de jongens dan), de dames zijn over het algemeen van het formaat 'oostblok'.... Ook is de cultuur binnen de vereniging anders. Orca zou je kunnen vergelijken met een studievereniging en Triton met een studentenvereniging.
Er is geen 'strijd' ofzo tussen de twee verenigingen.. Die is er eigenlijk alleen tussen de korporale verenigingen, voornamelijk Nereus en Triton..

Ik heb 'Bellah' trouwens ontmoet vanavond. Ze doet 'het' met iemand van Triton en was de hele avond bier bij ons aan 't buffet aan 't drinken.
En daarom proberen ze ons altijd overal en nergens mee te kutten !

En dan niet alleen het Skoll cup feest waar ze proberen te bar over te nemen maar ook met sinterklaas en wedstrijden etc.

Ik dacht altijd dat iedereen een pleuris hekel aan nereus had (en terecht ) en dat het tussen ons net wat erger was dan tussen anderen

En echte mannen hebben haar op hun ballen

[ Bericht 8% gewijzigd door De_Ananas op 16-05-2008 01:22:16 ]
pi_58697471
haha! nah wat kluup zegt over die studentenvereniging en studievereniging is niet algeheel waar natuurlijk.. je hebt bij Orca ook gewoon coole mensen. die vervolgens bij Triton thee gaan drinken. xD en pilsje voor de ploeg... das wat ons betreft dan altijd voor de bakboorders, want uit de boot kijken doe ik niet aan. ik kijk alleen gewoon heel gevaarlijk.

en idd ongeplande edoch verrassend grappige mini-meet (de hele avond? gast- een uurtje, en 't was niet eens bier ) gepwned met je macbook G4...

nee maar even- Orca is niet vaag, en ik kan het wel gewoon prima met Tritonezen vinden (mede omdat de helft van m'n studie bij Triton zit). vind het ook altijd megagezellig als orca en triton iets samen doen, wat niet vaak (genoeg) gebeurt, en zeker niet alle dames van Orca zijn van 't formaat oostblok... alleen die toevallig in EJD zitten

hoorde wel van een EJZ tritonees dat ze de lenteploegjes daar op uiterlijk geselecteerd hebben..

[ Bericht 28% gewijzigd door Bellah op 16-05-2008 01:30:01 ]
pi_58707854
Bij nereus kan je kiezen uit: standaard hals, decollete of V-hals.
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-68723.html
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 mei 2008 @ 17:37:03 #191
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58709887
Oh nog één dagje en dan is het OCT feest

Ohja en we moeten ook nog een beetje roeien.

En voor de mensen die twijfelen om te komen, de nereus dames komen ook
pi_58711233
Geen OCT feest voor mij en me dames. Hopelijk blijft het wel droog want heb weinig zin om in de regen naar me coachkindjes te moeten blaffen vanaf de kant.

Als iemand tussen 11u en 18u nog een stuur nodig heeft... want ik wil weer compoblik
pi_58711634
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
Bij nereus kan je kiezen uit: standaard hals, decollete of V-hals.
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-68723.html
Degene met meeste tiet de meeste inkijk
pi_58711650
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef Sjobber het volgende:
Geen OCT feest voor mij en me dames. Hopelijk blijft het wel droog want heb weinig zin om in de regen naar me coachkindjes te moeten blaffen vanaf de kant.

Als iemand tussen 11u en 18u nog een stuur nodig heeft... want ik wil weer compoblik
Ik ken nog wel een Skoll (dames ) boot die om 4 uur een stuur nodig heeft, hoeveel weeg je?
pi_58713205
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik ken nog wel een Skoll (dames ) boot die om 4 uur een stuur nodig heeft, hoeveel weeg je?
Veel

pi_58714375
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]
hoeveel weeg je?
Ik hoop 81kg.

Het is meer dat ik dan wat te doen heb, naast 2 maal me dames "aanmoedigen"
Dus als iemand een invaller zoekt (HCl8 / H4+ / H2x) dan kan ik vast ook wel
Ik zie net dat ik al voor het begin van blok2 aanwezig ben Das dus vroeg me bed uit...
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 18:18 schreef seekfaM het volgende:
seekfaM is Belgies Kampioen Skiff
Zeg... das best knap of niet dan
Ik moet er zelf niet aan denken... 2k knallen in een skiff. Meestal geef ik te veel, te vroeg. En dan is het een lange 2k en denk ik veelal van "laat maar hangen".
Eigenlijk ben ik best een watje nu ik het zo terug lees...
pi_58715707
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:12 schreef Sjobber het volgende:

[..]

Ik hoop 81kg.

Het is meer dat ik dan wat te doen heb, naast 2 maal me dames "aanmoedigen"
Dus als iemand een invaller zoekt (HCl8 / H4+ / H2x) dan kan ik vast ook wel
Ik zie net dat ik al voor het begin van blok2 aanwezig ben Das dus vroeg me bed uit...
[..]

Zeg... das best knap of niet dan
Ik moet er zelf niet aan denken... 2k knallen in een skiff. Meestal geef ik te veel, te vroeg. En dan is het een lange 2k en denk ik veelal van "laat maar hangen".
Eigenlijk ben ik best een watje nu ik het zo terug lees...
Ik moet verdomme al om 9.45 opstaan om te gaan kijken bij een bootje wat niet eens van mij is

En als je 81 bent kan ik beter gaan sturen met m'n 69
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 16 mei 2008 @ 23:42:39 #198
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_58717877
Ik moet verdomme al om 07:00 opstaan.

Dus tot morgen allen.
pi_58718350
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik moet verdomme al om 9.45 opstaan om te gaan kijken bij een bootje wat niet eens van mij is

En als je 81 bent kan ik beter gaan sturen met m'n 69
8:30 opstaan hier

Ach, gewicht boeit niet zoveel joh. Het verschil zit hem in het voor de stuur willen roeien of niet
Sowieso kan ik wel hard brullen en tactische kreten uitblaten.
pi_58718650
Ik moet er om 7:30u. uit.. 9:25u. melden op de bosbaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')