quote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben langzaam maar zeker helemaal om..... geloof dat het van beide kanten echt is.
Al blijf ik Claire geen dgk-speler vinden en hoeft ze van mij niet te winnen,
Ben het ook niet eens met iedereen die zegt dat Claire overal ja en amen op zegt.... das helemaal geen waar, ze brengt alles heel rustig; maar blijft in de meeste gevallen bij haar eigen mening.
Deze relatie is een verademing in vergelijking met Lieke, die overal strijd om voerde (kweet nog dat ze het belachelijk van Huub vond dat hij iets wilde gaan doen met het nachtegaaltje van gister..... nou ik heb gister weer van der stem genoten) dus datte
Ik geloof er nog steeds helemaal niets van. Het monogaam zijn, zal voor Huub altijd een struikelblok zijn. Dat heeft hij gisteren nog eens duidelijk verteld tegen Claire.quote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben langzaam maar zeker helemaal om..... geloof dat het van beide kanten echt is.
Al blijf ik Claire geen dgk-speler vinden en hoeft ze van mij niet te winnen,
Ben het ook niet eens met iedereen die zegt dat Claire overal ja en amen op zegt.... das helemaal geen waar, ze brengt alles heel rustig; maar blijft in de meeste gevallen bij haar eigen mening.
Deze relatie is een verademing in vergelijking met Lieke, die overal strijd om voerde (kweet nog dat ze het belachelijk van Huub vond dat hij iets wilde gaan doen met het nachtegaaltje van gister..... nou ik heb gister weer van der stem genoten) dus datte
Hier word ik nieuwsgierig vanquote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wij weten nog steeds niks en kwartjes blijven vallen![]()
noem jij dit een rodel....ik vind het ziekelijke.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.
Roddel uit de COS van vanmiddag
quote:Op zondag 6 april 2008 22:49 schreef Dark het volgende:
Ze gaan zo film kijken.........een oude cameraman haalt er thuis 1 op.
Wat erg, als je vriendje zoiets tegen je zegt, genant gewoonquote:Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
B tegen A - Je voeten stinken, ga ze alsjeblieft wassen!
A gilt............
B - Ga je voeten wassen, ze stinken naar kaas!
Niet te serieus nemen danquote:Op zondag 6 april 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
noem jij dit een rodel....ik vind het ziekelijke.
Hoezo?quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat erg, als je vriendje zoiets tegen je zegt, genant gewoon
Ik snap niet dat hij die pruik nog steeds niet ruikt.quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat erg, als je vriendje zoiets tegen je zegt, genant gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |