Hij mocht willen dat hij een muteknopje had nuquote:Op zondag 6 april 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
Jaap, ziet het helemaal niet meer zitten. Hij hangt aan het keukenblok met een glaasje jus.
Niks mis met The Dubliners imo maar er zijn inmiddels ook andere Irish Folk vertolkers, dat wel. Ik kan er tig noemen maar dat is teveel OT.quote:Op zondag 6 april 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
Ja, ik had ook gekeken. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar laat die afgesabbelde Dubliners nou maar achterwege alsjeblieft. Dit swingt wel.
Ja, schoenenquote:Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef blomst het volgende:
Ricardo was Amanda dus al voor met de vraag wat er onder de kilt word gedragen.
En gelijk heeft hij.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 20:44 schreef Dementor het volgende:
Claire doet weer TE vrolijk.
Maar haar fooi dan?quote:Op zondag 6 april 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
Jammer hè Amanda, op deze muziek kun je geen Teaserdansje doen. Vandaar haar zure gezicht.
Mijn idee.quote:Op zondag 6 april 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
Jaap, ziet het helemaal niet meer zitten. Hij hangt aan het keukenblok met een glaasje jus.
Spring je ook op en neer op je stoel dan?quote:Op zondag 6 april 2008 20:46 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik word anders ook vrolijk van deze muziek
ik snap niet dat die lui op die bank kunnen blijven zitten hoor
Zo, bedoel je?quote:Op zondag 6 april 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
Jammer hè Amanda, op deze muziek kun je geen Teaserdansje doen. Vandaar haar zure gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |