en dan beginnen mensen te zeuren as ik het over adolf huub hebquote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.
Roddel uit de COS van vanmiddag
Amanda zal die film vast van begin tot eind 'door hebben'.quote:Op zondag 6 april 2008 22:58 schreef Ziet het volgende:
memento gaan ze kijken
dat is wel een goeie film (en niet zo lang)
Doen het niet vaak maar op dat moment lette ik wel eens op ghehehe.quote:Op zondag 6 april 2008 17:39 schreef Py het volgende:
Vervolg op: [COS # 3497] Er ligt een rat op de bank
![]()
Sja, er moet toch een TT komen. Veel is er nog niet gebeurd vandaag, dus dat was ook niet echt een inspiratiebron.
Even een klein stukje statistiek, waar waarschijnlijk niemand op zit te wachten![]()
De fipo alhieronder is de 1.049.101ste post:
[..]
Die inderdaad![]()
En volgens mijn berekeningen zou dit de één miljoenste post in een DGK COS moeten zijn:
[..]
So, Flabberguest zat ook op te letten![]()
Anyway, dit is ... tromgeroffel...
![]()
Je snapt het echt niet he?quote:Op maandag 7 april 2008 00:15 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en dan beginnen mensen te zeuren as ik over adolf huub heb
ook ak twee maten alhier ?
kutfebo
Ja vast, zoals ze alles zo goed 'door heeft'quote:Op maandag 7 april 2008 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda zal die film vast van begin tot eind 'door hebben'.
En dat vind ik nou een heel goed idee.... dus dat ga ik ook maar eens doenquote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cossers ook op de bank (of in hun warme nestje) de streams zittend op hetzelfde niveau.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vind ik nou een heel goed idee.... dus dat ga ik ook maar eens doen
Truste![]()
![]()
Ja wat, ze is er toch bij.quote:Op maandag 7 april 2008 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja vast, zoals ze alles zo goed 'door heeft'![]()
Als avatar?quote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef Prospera het volgende:
Waar kan je een nieuwe pic/foto aanpassen en oploaden?
Ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
Ik lurkte nog even na, hamertje is niet voor jou bedoeld maar voor dat mutsjequote:
quote:Op maandag 7 april 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik lurkte nog even na, hamertje is niet voor jou bedoeld maar voor dat mutsje
quote:Op maandag 7 april 2008 01:02 schreef Desii het volgende:
@ prospera... hij is moooooiiii
truste fokkies![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |