de brutaliteit...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef wibraman het volgende:
Dat is waar, maar als ik eventuele interesse heb en jij hebt een aanhanger thuis staan en ik woon in Bergen op Zoom dan is het natuurlijk handiger dat jij een paar kilometer rijdt dan dat ik voor die paar kilometer een aanhanger moet huren
Waar woon je?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef wibraman het volgende:
Dat is waar, maar als ik eventuele interesse heb en jij hebt een aanhanger thuis staan en ik woon in Bergen op Zoom dan is het natuurlijk handiger dat jij een paar kilometer rijdt dan dat ik voor die paar kilometer een aanhanger moet huren
Dat is in Noord Brabant .quote:
Noord Brabant is gelukkig niet zo groot.......quote:Op donderdag 24 april 2008 20:51 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat is in Noord Brabant .
![]()
Woon er vlakbij.
Hij is nog beschikbaar, doe maar een bod zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:51 schreef Noorseviking het volgende:
Ik heb wellicht nog wel interesse als hij nog beschikbaar is .En als je in de buurt zit in NB.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef allsystemshalt het volgende:
Even ter info vannelle is ok![]()
groeten,
allsystemshalt
Zwaait naar vannelle
examen na het behalen van ...quote:Op donderdag 24 april 2008 22:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
![]()
*Zwaait terug*
Thanks!!!
Vraag me alleen af waar ik deze promo aan verdient heb, blijkbaar kennen we elkaar want je bent 1 van de weinigen die mijn nick goed spelt.
Schiet mij maar lek, ik weet het echt niet.....quote:Op donderdag 24 april 2008 22:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
examen na het behalen van ...![]()
Was erg leuk
LOL nee ik was met een aantal forumleden bij jou voor een soort van testexamen.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik weet het echt niet.....
Maar je hebt het over een examen, was je een leerling van me of denk ik nu helemaal verkeerd?![]()
@modjes, sorry voor het offtopic maar dit MOET ik weten. Mijn nieuwsgierigheid is enorm op dit moment.
Ken je dat?
Edit: Wag ff, heb jij toevallig die minibike gekocht of zit ik er wéér naast?
Ah, nu is het duidelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:19 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
LOL nee ik was met een aantal forumleden bij jou voor een soort van testexamen.
ben een kennis van shin ;-)
Bieden vanaf ¤ 75,-quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:13 schreef Noorseviking het volgende:
SorryHalsteren dus... ik wil er best 70 euro voor geven, maar het enige probleem is dat ik geen vervoer heb om het op te komen halen.
Als jij hem brengt hebben we een deal.
Niemand wil dat ding graag genoeg om een aanhanger ervoor te gaan huren, lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:51 schreef vannelle het volgende:
Lijkt inderdaad een struikelblok te blijven.....
Vreemd, ik ben toch niet de enige Nederlander die een aanhanger kan regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |