dat mag idd ook volgens de internetvandalen.quote:Op zondag 6 april 2008 19:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Spelfout in de TT. Het is pwneermail.
wtf weet jij daar nou weer van?quote:Op zondag 6 april 2008 19:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
ben jij nou serieus aan het nadenken hierover?quote:Op zondag 6 april 2008 19:10 schreef powerflux het volgende:
en dan nog is het powneermeel, als je kijkt naar hoe pwn is ontstaan. als je er dan perse een klinker bijwil.
-> pwneermeel
jep, zo ben ikquote:Op zondag 6 april 2008 19:11 schreef Martinoss het volgende:
[..]
ben jij nou serieus aan het nadenken hierover?
kan een mod de tt veranderen in pwneermeel?quote:Op zondag 6 april 2008 19:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik hoor dat de magnatron bijna klaar is, dus uw volgende shaiza komt er aan.quote:Op zondag 6 april 2008 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan een mod de tt veranderen in pwneermeel?
hij heeft gelijk. misschien dat het de creatieve beeldvorming wat sneller in werking zet, titten hebben we al genoeg gezien. pwneermeel is net nieuw.
sambal maar je kan het ook opvatten als otterbloedquote:Op zondag 6 april 2008 19:27 schreef GasTurbine het volgende:
Met of zonder sambal?
whehe, deze shaiznazis proberen onze styla's te pakkenquote:Op zondag 6 april 2008 20:10 schreef GasTurbine het volgende:
bal in jullie keel en stik erin, botkankermongolen.
quote:
nou, nou, nou... dat "keel" hoefde natuurlijk helemaal niet he! mij iets te grof.quote:Op zondag 6 april 2008 20:10 schreef GasTurbine het volgende:
bal in jullie keel en stik erin, botkankermongolen.
it means shit in germanquote:Op zondag 6 april 2008 20:07 schreef beverton het volgende:
aigh shaiza
je kan toch nooit van mij winnen, hoe hard je je best ook doet. leg je daarbij neer, dan kunnen we nog veel plezier beleven met mij als meester.quote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef beverton het volgende:
[..]
waar slaat dat nou op!
probeer jij mij te backstabben asitis
quote:Op zondag 6 april 2008 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
it means shit in german
it means shit in german -can also be used in english in a ghetto way. Yo thats some crazy shaiza SHAIZA! by tH3 h1jaB1 p1mp3r Apr 21, 2003 email it ...
www.urbandictionary.com/define.php?term=shaiza - 15k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
zie je wel! je kan niks alleen. zie mij als meester en leef rijk en gelukkig.quote:Op zondag 6 april 2008 20:19 schreef beverton het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht dat ik een woord verzonnen had blijkt het niet zo te zijn.
Meester van de GPC?quote:Op zondag 6 april 2008 20:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zie je wel! je kan niks alleen. zie mij als meester en leef rijk en gelukkig.
what bedul you?quote:
onzinquote:
ja natuurlijk is mijn imperium iets groter dan een naar zaad stinkende zolder van 3 ruknerds.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 20:35 schreef beverton het volgende:
zargon tief alsjeblieft dit topic dicht, het beledigd onze clan, en bovendien zijn het een stel kanker qanqer kwanker cancer copycats
die laatste zin heb je er ook maar snel bij geplakt want net stond ie er nog niet.quote:Op zondag 6 april 2008 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rot eens op uit dit topic vieze strontvlieg.
ik sta niet zwak, jij staat zwakker om 11 minuten na je post nog even te updaten.quote:Op zondag 6 april 2008 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
@bever
tussen 20:36 en 20:47 zit 11 minuten. geloof mij dat ik die zin direct na het posten heb toegevoegd. dus je staat wederom een beetje zwak met je gpc nerds.
gehoaxballetjes?quote:Op zondag 6 april 2008 21:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed. Nu zal ik in elk geval niet vergeten om pwneermeel te halen. Da's erg lekker als mede-ingrediënt voor gehax0rballetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |