qua prijzen in Europaquote:Op zondag 6 april 2008 16:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach het eerste klopt wss wel. En het tweede qua prijzen en prestaties in Europa ook
PSV moet bijna de europese prijzenkast uitbreiden hoorquote:Op zondag 6 april 2008 17:04 schreef toma het volgende:
[..]
qua prijzen in Europa![]()
![]()
dat moet een grapje zijn.
Past het niet meer in het medicijnenkastje?quote:Op zondag 6 april 2008 17:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
PSV moet bijna de europese prijzenkast uitbreiden hoor
quote:Op zondag 6 april 2008 17:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Past het niet meer in het medicijnenkastje?
Was wel de lelijkste Ajax goal in de historie geweestquote:Op zondag 6 april 2008 17:24 schreef Black-Death het volgende:
Het mooiste moment van de wedstrijd vond ik nog die scrimmage in de tweede helft voor het doel van De Graafschap van een halve minuut ofzoEn dan Suarez die de keeper voorbijspeelt maar naast mikt
En volgende week verliest PSV gewoon van Twente en dan verspelen wij het weer tegen Heraclesquote:Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef Ruiseart het volgende:
We komen in ieder geval nog op 2 punten van de boeren want de Mos gaat zijn vriendendienstje op de laatste speeldag natuurlijk terugbetaald zien worden. Vitesse kan immers nog 9e worden.
quote:Jubilaris Huntelaar: 'Geen clubs gemeld'
Geschreven op zondag, 6 april om 17:37
Klaas-Jan Huntelaar was dit weekeinde weer eens de gevierde man bij Ajax. De aanvaller liet zijn in een bloedvorm te verkeren en maakte drie van de vier doelpunten tegen De Graafschap (4-1). Zijn doelpunten betekenden een record voor de international.
Huntelaar maakte in de vierde minuut van de wedstrijd tegen De Graafschap zijn honderdste Eredivisie-doelpunt. Met zijn 24 jaar en 237 dagen is hij daarmee één van de jongste spelers die honderd goals heeft weten te produceren in de Eredivisie. Alleen Dennis Bergkamp wist in de afgelopen twintig jaar op jongere leeftijd (24 jaar, 13 dagen) de dubbele cijfers te bereiken.
Vanwege de sterke prestaties van Huntelaar maakt de geruchtenmachine rondom de spits overuren. Clubs als Juventus, Manchester United en Real Madrid werden de afgelopen weken nadrukkelijk in verband gebracht met de aanvaller. Na afloop van het duel met De Graafschap liet Huntelaar echter weten dat er nog geen nadrukkelijke belangstelling is in hem.
"Er heeft zich geen enkele club bij mij, mijn zaakwaarnemer of Ajax gemeld. Ook Manchester United niet. De clubs die genoemd worden zijn grote Europese topclubs, alleen het is momenteel nog helemaal niet aan de orde," aldus Huntelaar. "Volgende week zal ik met Ajax praten over mijn toekomst, dan zien we wel weer verder."
Ja, in dat opzicht houdt jij je vakkie wel lekker onder controlequote:Op zondag 6 april 2008 17:52 schreef denthemen het volgende:
Jezus wat een mooie tifo, respect!!
Verder wat knok partijtjes her en der, ook op 410
Die kerel was gedurende de wedstrijd ook niet altijd even helderquote:Op zondag 6 april 2008 17:44 schreef Noshiba het volgende:
radio 1![]()
had radio'tje bij me voor psv
krijg je te horen over de tifo van sjon
bij de f-side hebben ze de kleur zwart gebruikt omdat ze niet willen dat hij weg gaat
Ze weten dat ze anders niet meer mee mogen als we on tour gaanquote:Op zondag 6 april 2008 17:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht houdt jij je vakkie wel lekker onder controle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |