Je word alsmaar triesterquote:Op zondag 6 april 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Aissati deed zich dit in de Johan Fruitschaal voor even ter herinnering.
Wie had het over Lazovic ? Wat Gomes voor psv is, is Huntelaar voor ajax. Die discussie moet ook eens afgelopen zijnquote:Op zondag 6 april 2008 16:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
moet je nagaan dat Lazovic amper scoort moet je nagaan hoe slecht hij is dan
quote:Wegpiraat met 140 door Eindhoven
EINDHOVEN - Een wegpiraat heeft zijn rijbewijs kunnen inleveren, nadat hij met 140 km/uur door de bebouwde kom van Eindhoven scheurde.
De jongeman negeerde ook verschillende rode verkeerslichten en bleek bij zijn aanhouding te veel te hebben gedronken , zo meldt Omroep Brabant.
quote:Op zondag 6 april 2008 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan moet ik jou nog serieus gaan nemen
quote:Op zondag 6 april 2008 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ga eens terug naar de bassischool, dit is goed gespeld trieste zak
Het is wel met dt, maar dan nog.quote:Op zondag 6 april 2008 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wenger zal zich wel weer flink bedenkt hebben.
quote:Op zondag 6 april 2008 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dan moet ik jou nog serieus gaan nemen
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 16:29 schreef Incolumis het volgende:
ja het zijn een stel rascisten daar bij de KNVB
quote:Op zondag 6 april 2008 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ik moet eens terug naar de bassischool,
Tjah, de andere clubs zijn te dom om kampioen te wordenquote:Op zondag 6 april 2008 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
Prachtige kampioen hoor PSV
Mooi weekend derhalve voor ons
Zullen we dat maar aan de mods overlaten meneertje hypocriet?quote:Op zondag 6 april 2008 16:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Begint het niet eens tijd te worden dat jij gebanned wordt ?
Waarom zat je niet in het stadion, tt-supporter ?quote:Op zondag 6 april 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zullen we dat maar aan de mods overlaten meneertje hypocriet?
vindt hij vast fijn, al die aandacht, positief of negatief, het is aandachtquote:Op zondag 6 april 2008 16:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Iedereen is tegen je. Hoe voelt dat nu ?
quote:Op zondag 6 april 2008 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Even ter aanvulling:
Alleen als je het onderwerp van de zin is, en achter de persoonsvorm staat, vervalt de t achter de persoonsvorm. Of je het onderwerp is van de zin is, kunnen we onder andere controleren door het te vervangen door jij; als dat kan, is je onderwerp en vervalt de t. Kunnen we je niet vervangen door jij, maar door jou of jouw, dan moeten we de t wel schrijven bij het werkwoord.
Je word alsmaar triester is dus een correcte zin.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 16:57 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Tjah, de andere clubs zijn te dom om kampioen te worden
Doe dat. En durf een keer een wedstrijd van ajax te bezoeken ofzo ? Een rasechte tt-supporter ben jequote:Op zondag 6 april 2008 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik laat hier maar bij.
Geniet lekker van het kampioenschap zou ik zeggen, dan geniet ik wel van het zonnetje.
Die dromen van julliequote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen - Ajax 1-2
Ajax - Heracles 4-1
PSV - Twente 0-1
Vitesse - PSV 1-1
![]()
Ik zat nog te twijfelen die opmerking te maken.quote:Op zondag 6 april 2008 17:01 schreef Incolumis het volgende:
[roddel]Vergoossen heeft sjans met de persdame[/roddel]
Je schrikt badend in het zewwt wakker over 2 wekenquote:Op zondag 6 april 2008 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die dromen van julliePrachtig maar toch sad
quote:Op zondag 6 april 2008 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen die opmerking te maken.
Eerst knalt N'kufo jullie weg en dan Theo, Claudemir, Lorca, Kolk en Junkerquote:Op zondag 6 april 2008 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die dromen van julliePrachtig maar toch sad
Nee, natuurlijk is dat niet goed. Word je of je wordt. Dat is goed, je word niet.quote:Op zondag 6 april 2008 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zie vorige post.quote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Eerst knalt N'kufo jullie weg en dan Theo, Claudemir, Lorca, Kolk en Junker
Theo, Lorca, Junker, Claudemir?quote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Volgende week staat psv er wel. Maak je geen zorgen. Een overwinning tegen Twente betekent kampioen. Ajax is nog niet gewonnen van Groningenquote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oja, dat was het.quote:Op zondag 6 april 2008 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is dat niet goed. Word je of je wordt. Dat is goed, je word niet.
14quote:Op zondag 6 april 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Theo, Lorca, Junker, Claudemir?
Hoeveel goals hebben die allemaal bij elkaar gemaakt? 5 ofzo?
Kun je toch nog ergens van genieten hequote:Op zondag 6 april 2008 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja ik laat het hier maar bij.
Geniet lekker van het kampioenschap zou ik zeggen, dan geniet ik wel van het zonnetje.
Twente al binnenquote:Op zondag 6 april 2008 17:15 schreef cultheld het volgende:
Twente is toch al binnen, terwijl Groningen de top 5 nog zou kunnen bereiken door de laatste twee wedstrijden te winnen.
Oh danquote:
Never mind: ik dacht dat Fey 54 punten had, maar de laatste wedstrijd was nog niet verwerkt op eredivisie.nlquote:
Waarom schrijf je het dan toch nog verkeerd?!quote:Op zondag 6 april 2008 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Even ter aanvulling:
Alleen als je het onderwerp van de zin is, en achter de persoonsvorm staat, vervalt de t achter de persoonsvorm. Of je het onderwerp is van de zin is, kunnen we onder andere controleren door het te vervangen door jij; als dat kan, is je onderwerp en vervalt de t. Kunnen we je niet vervangen door jij, maar door jou of jouw, dan moeten we de t wel schrijven bij het werkwoord.
Je word alsmaar triester is dus een correcte zin.
Nee hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 17:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fey heeft 54 punten, Twente 58. De laatste wedstrijd speelt Twente thuis tegen Willem 2: dat zijn 3 punten. Verder hoop ik dat NEC Vitesse deklasseert, want dan is die ploeg kansloos voor UEFA Cup play-off's en zullen ze niet meer enorm gebrand zijn tegen PSV (waardoor je dan twee uitstekende kansen hebt om drie punten te pakken).
Als Roda geen punten meer pakt en NEC wint van Vitesse dan is de wedstrijd tegen PSV juist de laatste goede kans om bij top 9 te komen voor Vitessequote:Verder hoop ik dat NEC Vitesse deklasseert, want dan is die ploeg kansloos voor UEFA Cup play-off's en zullen ze niet meer enorm gebrand zijn tegen PSV (waardoor je dan twee uitstekende kansen hebt om drie punten te pakken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |