abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57868357

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

In dit topic worden alle uitgekomen afleveringen van de anime besproken.
Dus als je nog niet helemaal bij bent, kan je beter niet te veel lezen.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

xswords jij had eigenlijk een nieuwe moeten openen Maar maakt niet uit.
pi_57869248
jaa!! fillers -,-

25. Sai and Sasuke Arc (253-273)

26. Filler Arc 17 (274-???)

27. Hidan and Kakuzu Arc (???-???)
  zondag 6 april 2008 @ 15:01:02 #3
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_57869288
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef chef7 het volgende:
jaa!! fillers -,-

Serieus, die fillers zijn echt triest.
Only facts matter...
pi_57871692
Fillers.

Hoeveel fillers zullen het er zijn? Gok nu, en maak kans op de hoofdprijs!

Hoofdprijs: Het verhaal wordt hervat!
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_57872581
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef chef7 het volgende:
jaa!! fillers -,-

dus toch wel fillers
pi_57873811
Arme Anime Kijkers....ik heb medelijden met jullie
pi_57874315
Fillers ftl!

Verkapte tvp
pi_57876785
FILLERS
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_57877366
Aan de mensen die geen manga lezen -> GA LEZEN!
Echt, de anime is troep vergeleken met de manga. Ik snap dat je liever het verhaal niet wil weten als je de anime kijkt. Maar op dit moment kan je veel meer genieten van het verhaal, zonder het eeuwige rekken, als je de manga leest. Daar gaat alles tenminste sneller en is het altijd mooi getekend. En het is ook wel leuk dat je dan met de rest van ons mee kan praten. Maar that's just me

Die fillers slaan echt nergens op!!.... Ik snap ze niet meer. Willen ze geen kijkers meer overhouden ofzo?
Fillers dienen als opvul materiaal, zodat de anime het verhaal van de manga niet inhaald. Maar op dit moment is dat totaal nog niet aan de orde! We hebben pas nog fillers gehad.. flikker op

Had ik toch echt liever gehad dat ze niet zoveel in de anime hadden gerekt en tenmisnte ons mooie snelle afleveringen hadden gegeven. Dan had ik die fillers nog enigszins gesnapt. Maar nu.. kut afleveringen, traagheid EN fillers erdoorheen...?!
pi_57878153
Naruto (Anime) veramerikaanst
pi_57879393
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucidity4All
pi_57882908
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57883460
tvp
pi_57883929
TeeveePee
pi_57884236
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER
SPOILER
  maandag 7 april 2008 @ 11:25:15 #16
205907 I.B
Chow mein
pi_57885585
Al beginnen de laatste 2 episodes weer ergens op te lijken, de spanning is er zo'n beetje af voor mij. Kan het ook nauwelijks nog volgen met al die onbelangrijke verhaallijntjes tussendoor.
Ligt het aan mij of is Naruto flink achteruit gegaan na die hele zooi fillers?
Now you're talkin' Jackanese.
pi_57887617
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER
ach die gast wordt ook met de dag ouder hè
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_57892744
Beetje een noob vraag maar ik wil de manga gaan lezen maar welke chapter is het begin van Shippuuden?
pi_57893764
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:41 schreef Kijana het volgende:
Beetje een noob vraag maar ik wil de manga gaan lezen maar welke chapter is het begin van Shippuuden?
Reintroduction arc
pi_57894475
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:25 schreef I.B het volgende:
Al beginnen de laatste 2 episodes weer ergens op te lijken, de spanning is er zo'n beetje af voor mij. Kan het ook nauwelijks nog volgen met al die onbelangrijke verhaallijntjes tussendoor.
Ligt het aan mij of is Naruto flink achteruit gegaan na die hele zooi fillers?
Yup... voor mij althans wel.
Ze hadden van mij trouwens best wel Kakashi's Gaiden moegen animeren. Wanner komt die eens?
Die was tof en geeft je wat meer info over Kakashi en zijn sharingan.
Dus aanstaande manga lezers moeten die arc zeker niet vergeten.
pi_57895071
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:36 schreef GrupoBalanca het volgende:

[..]

Reintroduction arc
Arigato
pi_57908071
Ik heb net even de anime gekeken van afgelopen week, vond de kwaliteit tegenvallen.

Verder kan ik echt bijna niet wachten tot de manga!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:27:42 #23
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_57908848
Naruto Waarom? Fillers zijn net afgelopen, beginnen ze weer. En dat ik de fillers ook gewoon elke week heb gevolgd sinds Naruto.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_57912927
Ik pas. Ik ga die fillers NIET kijken.
pi_57932268
had de retreive sasuke arc in de manga ook zo'n anticlimax?

Ik dacht dat ze de hele tijd opbouwden naar het gevecht tussen sasuke en naruto. Vinden ze hem eindelijk, gaat ie ervandoor...

Gaarste arc tot nu toe (behalve het gevecht met orochimaru).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')