Ik werk en heb gewerkt op zowel international schools als op reguliere scholen en moet zeggen dat, als mijn dochter de schoolgerechtigde leeftijd krijgt, mijn voorkeur uitgaat naar een reguliere school.quote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef Fogel het volgende:
Voor de mensen die kinderen hebben: zitten ze op een public school of op een (internationale) prive school?
Wat waren de argumenten voor de keuze voor het ene of het andere?
Hmmmm.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:45 schreef Fogel het volgende:
Kick
popo, leeft je schoonmoeder nog?
Hart gevonden in wasstraat
prive schoolquote:Op zondag 30 november 2008 20:55 schreef Fogel het volgende:
Voor de mensen die kinderen hebben: zitten ze op een public school of op een (internationale) prive school?
Wat waren de argumenten voor de keuze voor het ene of het andere?
met dat laatste ben ik het zeker eensquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef StarmanFR het volgende:
Dit gaat niet over permanent wonen MAAR vanaf 11 mei vertrek ik voor een periode van 5 maanden (dus tot oktober) naar Zuid-Frankrijk om stage te lopen in een hotel waarschijnlijk in Cannes of Antibes. Maar deze overgang zal voor mij waarschijnlijk niet al te moeilijk zijn omdat ik van Franse afkomst ben en veel familie heb wonen in Frankrijk, mijn moeder is ook Frans. Ik heb veel zin in een stage aan de zonnige en warme Côte d'Azur en aangezien ik Frankrijk heel goed ken verlang ik er ook naar om daar te werken.![]()
Waarschijnlijk hoor ik na de kerstvakantie waar ik definitief ga, naar welke plaats en naar welk Hotel!
Dat is trouwens toch best wel spannend voor mij, want ik ben pas 19 en nooit lang weggeweest van mijn ouders
Maar idereen zegt dat stage lopen in het buitenland een echte aanrader is
Same here. Maar niet zozeer 'helaas': aangezien we niet permanent hier blijven wonen is een enigszins stabiele lijn belangrijk, en een internationale school bijna niet te vermijden. Nu zijn er in BKK een aantal topscholen, en ik ben erg blij met onze keus voor het PYP-MYP-IB systeem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:04 schreef qwerty_x het volgende:
prive school
vanwege het enorme kwaliteits verschil (helaas)
Arme kindertjes, wat heb je nou aan Portugees in Latijns-Amerikaquote:
dan moet je maar in een ècht land gaan wonenquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Offtopic: kut, het is hier koud en het stormt
Het wordt via mijn school geregeld (ik zit nu op MBO niveau 3 leerjaar 3) en in principe kan ik in het buitenland, in dit geval Frankrijk naartoe gaan waar ik wil. Ik zat nog te denken aan Nice of eventueel nog aan Bordeaux maar mijn voorkeur gaat vooral naar deze 2 plaatsen uit. In ieder geval wil ik graag in een omgeving werken waar het lekker warm is en waar ik in mijn vrije tijd lekker van het strand en de zee kan genietenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:23 schreef Prego het volgende:
[..]
met dat laatste ben ik het zeker eens
ik heb zelf in een hotel in Cannes gewerkt, leuke tijd maar ik vind Cannes zo has been... de vergane glorie druipt er van af. welke opties heb je nog meer?
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef Fogel het volgende:
Godt nytt år!
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gott nytt år!
Een wereld van verschil, inderdaad!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef TallMan het volgende:
Godt nytår
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |