Detroit is ook het enige team zonder een win.quote:Op zondag 6 april 2008 00:42 schreef popolon het volgende:
0 - 5.
't Lijken de Tigers wel van drie jaar geleden.
Dat zeg ik, zoals de goede oude tijd.quote:Op zondag 6 april 2008 00:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Detroit is ook het enige team zonder een win.
Laten we het hopenquote:
en ondertussen staan we weer achter, 5-4 Orioles.quote:
Rays hebben een leuk team. Dat kan nog wel een aardig seizoen worden. Maar playoffs gaat wat ver. Gewoon weer Red Sox hoorquote:Op zondag 6 april 2008 03:04 schreef Guard het volgende:
Wel leuk om eens de Rays en Orioles bovenaan de AL east te zien staan
Van den Hurk moch al snel zitten.quote:
Het gaat niet zo lekker nee... voor je het weet is het weer minorsquote:
Morgen winnen de Rays weer voor een 3-1 in de seriesquote:Op zondag 6 april 2008 20:19 schreef Colplay het volgende:
HR Matsui na een double van A-Rod, 2-0 Yankees
Of voor de Braves. Denk dat Jurrjens meer kans heeft dan van de Hurk en de Braves als team maken ook wat meer kansquote:Op maandag 7 april 2008 04:41 schreef popolon het volgende:
Ik zou zeker niet voor de Detroit Tigers zijn want die verliezen de eerste zes en krijg je een kloteseizoen. 13-2 nu. 't Is gewoon lachwekkend, zoooo slecht.
Jij moet voor de Marlins zijn, daar zit Rick van de Hurk. Nog wel tenminste want hij pitched nog niet geweldig.
Vanavond is de rerun op NASN van deze pot, maar het zou nu ramptoerisme zijn als ik dat ga kijken.......quote:Op maandag 7 april 2008 04:41 schreef popolon het volgende:
Ik zou zeker niet voor de Detroit Tigers zijn want die verliezen de eerste zes en krijg je een kloteseizoen. 13-2 nu. 't Is gewoon lachwekkend, zoooo slecht.
AL East kan weleens net zo spannend worden als de NL West vorig seizoen.quote:Op maandag 7 april 2008 09:53 schreef blueleafss het volgende:
Jays sweep the sox out of town !Muahahahah!
6 games van de jays waarvan 5 quality starts...kan weleens een leuk jaar worden in de East...;-)
Morgen weer een nieuwe seriesquote:Op maandag 7 april 2008 23:37 schreef fanneke het volgende:
en een 4 game-sweep door de Orioles.![]()
vandaag 5-4
Inderdaad teruggezet naar AA,.Yanks 2-0 net maar ik ga mijn comp afsluiten en nar mijn bedjequote:Op maandag 7 april 2008 04:41 schreef popolon het volgende:
Jij moet voor de Marlins zijn, daar zit Rick van de Hurk. Nog wel tenminste want hij pitched nog niet geweldig.
Ik dacht dat de Mariners een dramatische start hadden...maar de Tigers staan gewoon op 0-7.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:00 schreef Phoolie het volgende:
Je hebt er ook helemaal niks aan he, aan dat Detroit.
Tja, wat zit jij nou dramaqueen te doen?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Mariners een dramatische start hadden...maar de Tigers staan gewoon op 0-7.
3-1 Rockies nu.quote:Op woensdag 9 april 2008 03:39 schreef Almighty het volgende:
En Jurrjens nog op 1-1 in colorado in de 4e inning. Nu hopen dat de Braves wat offense kunnen brengen.
Dat ze allebei maar mogen verliezen !quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat ze allebei maar mogen verliezen !
quote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef popolon het volgende:
De zware jongens van Detroit nog steeds zwaar ondermaats trouwens: Cabrera, Ordonez, Guillen, Sheffield.
Gisteren moest het komen van de numers 6, 7, 8 en 9.
En Renteria natuurlijk.
Rays strike back 7-0 vandaagquote:
Wat dacht je van Polanco? Die raakt ook nog helemaal niets dit seizoen, toevallig gisteren wel, maar een avg van .152...quote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef popolon het volgende:
De zware jongens van Detroit nog steeds zwaar ondermaats trouwens: Cabrera, Ordonez, Guillen, Sheffield.
Gisteren moest het komen van de numers 6, 7, 8 en 9.
En Renteria natuurlijk.
De aanwezigheid van een paar andere, zeer succesvolle teams helpt daar ook wel bij, natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef popolon het volgende:
Michiganders zijn veel gewend. Decennia lang presteerden de Tigers en zeker ook de Lions uitermate slecht dus iedereen is redelijk relaxed.
Natuurlijk is het seizoen nog lang, maar van het een-na-duurste team in de league had ik toch wel een betere start verwacht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:20 schreef Plastic_Power het volgende:
Dat loopt allemaal wel los met de Tigers. Voor je het weet zetten ze een winning streak van 15 games neer
Dat is nog altijd super vergeleken met Big Papi:3-for-36 oftewel .089....quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat dacht je van Polanco? Die raakt ook nog helemaal niets dit seizoen, toevallig gisteren wel, maar een avg van .152...
Daar moet ik toch echt een weekendje over nadenken!quote:
quote:TAMPA, Fla. (AP)—Tampa Bay Rays pitcher Al Reyes was shocked with a stun gun and arrested early Friday after police say he fell against a ceramic pot in a bar, got up and picked a fight with a man he thought pushed him.
He was treated at the scene for a cut on his nose and was charged with being in a fight that disturbed the peace. Eduardo Mora was charged with battery. Both men were released on their own recognizance.
Witnesses told officers that Reyes, who turned 38 on Thursday, appeared to be intoxicated when he exchanged words with Mora, who punched the 6-foot-1, 240-pound pitcher in the face at the Hyde Park Cafe around 2:30 a.m.
A police statement said that when bouncers grabbed Mora, Reyes began spitting blood on patrons and swinging his arms. When the bouncers were unable to control Reyes, a police officer working extra duty at the club intervened, asking Reyes to stop.
When the pitcher “continued spitting blood and thrashing about,” the officer told Reyes he was going to use his Taser, which knocked Reyes to the ground. He was shocked a second time after not complying with commands to stay down.
Ik zag het net staan ja,die begint echt stroef aan het seizoen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:43 schreef Guard het volgende:
Sabathia is zijn ERA ook lekker aan het opschroeven, 6 ER in 2 innings
Dat zijn 3 slechte starts achter elkaar voor C.C.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:20 schreef Guard het volgende:
En Sabathia is klaar voor vandaag, 3,1 IP 12 (!) H en 7 ER...
[edit] hij liet er nog twee achter op de bases, en die scoren ook, dus 9 ER
En uit een geheel andere categorie hebben we morgen ook nog "de hel van het noorden", ook altijd fantastischquote:Op zaterdag 12 april 2008 08:34 schreef popolon het volgende:
Mooie sportdag morgen: Stanley Cup , MLB.Beginnen op mooie Nederlandse tijden.
Och, ze hebben nog 150 wedstrijden om het recht te zetten. En dat gaan ze ongetwijfeld ook doen, maar het is niet de start waar ze in Detroit op hadden gerekend.quote:
Ik weet niet of je NASN hebt?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:36 schreef Wessiej het volgende:
Kan je ergens anders naast MLB TV yankees-Red Sox zometeen kijken?
[Q] Is NASN bij UPC Digital het geld waard?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:36 schreef Wessiej het volgende:
Kan je ergens anders naast MLB TV yankees-Red Sox zometeen kijken?
Hier zijn een aantal live streams: http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=9919&part=sportsquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:41 schreef Wessiej het volgende:
Hmm epic fail voor mij dus, wil ik voor het eerst een hele match zien kan het weer niet
Dat deed Sheffield twee keer achter elkaar, beide keren met bases loaded.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:21 schreef Playmaker het volgende:
Wat een verrassing:Ortiz slaat in een double play.Ik snap echt niet dat Francona hem op dit moment nog in de # 3 spot laat slaan.Laat Ramirez toch in de #3 spot slaan!
Normaal boeit me dit niet echt,maar aangezien ik Big Papi in mijn fantasy team heb en hij nog nul komma nul gedaan heeft voor mijn team word ik "lichtelijk geïrriteerd" door zijn hopeloze at bats!quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat deed Sheffield twee keer achter elkaar, beide keren met bases loaded.
quote:
Met Kennedy als pitcher zou ik er niet op rekenen. Raysquote:Op maandag 14 april 2008 09:20 schreef Dos37 het volgende:
Dan moet het vandaag maar gebeuren tegen Tamba Bay
Zolang Kennedy en Hughes niet goed pitchen zal het niet veel zijn dit jaar met de Yanks.Wang en Pettitte zijn wel goede pitchers,Mussina houd het niet langer meer vol dan 6 innings per game.quote:Op maandag 14 april 2008 10:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Met Kennedy als pitcher zou ik er niet op rekenen. Rays![]()
![]()
quote:They are angriest of fans here these days at Shea Stadium. They had their hearts ripped out last year by The Collapse.
So when Johan Santana gave up three long home runs yesterday in his Shea debut as a Met in a 5-3 loss to the Beltin' Brewers, he was hit with a chorus of boos by the crowd of 54,701 before he jogged off the field.
Welcome to New York, Johan.
When Santana was asked after the game if he had ever gotten that type of reaction from Minnesota fans, he calmly offered this honest answer: "If they boo, that's fine. That's the history they got from not being so good, I guess."
Wel runsupport voor Kennedy, 2 homers in de eerste inning (Damon en A-Rod)quote:Op maandag 14 april 2008 10:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Met Kennedy als pitcher zou ik er niet op rekenen. Rays![]()
![]()
Dat Borowski nog wedstrijden mag closen voor de Tribe is werkelijk onbegrijpelijk.Hij is gewoon Gagne in het kwadraat!quote:Op dinsdag 15 april 2008 04:59 schreef fanneke het volgende:
Red Sox winnen door o.a. een HR van Manny in de 9e alsnog in Cleveland, 6-4.
Volgens mij niet toch? De wedstrijd van vanavond komt morgen wel integraal dacht ik.quote:Op donderdag 17 april 2008 07:44 schreef Dos37 het volgende:
Jezus 15-9, gewonnen
Hopelijk komt die nog op NASN
Ja klopt dat zal wel weer een 2-1 worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:17 schreef Phoolie het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? De wedstrijd van vanavond komt morgen wel integraal dacht ik.
Het zit diep he.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef fanneke het volgende:
Wie zit er nou te wachten op de herhaling van een overwinning van die walgelijke yank$
Idd, ik heb liever Schlitz, PBR, Old Style of Hamm's als het goedkoop moetquote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef popolon het volgende:
Brewers moeten echt hun naam veranderen hoor. Dat Milwaukee's Best is echt niet te zuipen.
Nu Gagné op de heuvel voor de win...quote:Op donderdag 17 april 2008 22:36 schreef fanneke het volgende:
en Prince Fielder slaat een 2 run HR, 5-3 Brewers in de 10e
en de save voor Eric.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nu Gagné op de heuvel voor de win...
Milwaukee's Best: "If this is their best, remind me to never go there"quote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef popolon het volgende:
Brewers moeten echt hun naam veranderen hoor. Dat Milwaukee's Best is echt niet te zuipen.
...en na 22 innings was het eindelijk afgelopen. Rockies wonnen 2-1.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:48 schreef Guard het volgende:Rockies - Padres in the bottom of the 17th 1-1
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
...en na 22 innings was het eindelijk afgelopen. Rockies wonnen 2-1.
Wedstrijd begon om 19.05 en eindigde''s-nachts om 1.21 uur. Totaal 6 uur en 16 minuten, de langste wedstrijd sinds 1993.![]()
quote:There was a seventh-inning stretch, a 14-inning stretch and finally, a 21st-inning stretch.
Vannacht geen kans fanneke, Colonel Saunders on the moundquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
...en na 22 innings was het eindelijk afgelopen. Rockies wonnen 2-1.
Wedstrijd begon om 19.05 en eindigde''s-nachts om 1.21 uur. Totaal 6 uur en 16 minuten, de langste wedstrijd sinds 1993.![]()
Mariners wonnen voor de 3e keer op rij en zijn 9-8. Nu de series in Anaheim tegen de Angels.
Boston winnen in yankee stadium, 7-5 (met 2 HR van Manny).
En daar zetten wij Dickey tegenover.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Vannacht geen kans fanneke, Colonel Saunders on the mound
Toriiquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
En daar zetten wij Dickey tegenover.Die heeft al 2 jaar geen bal meer in de Major League gegooid.
Bedard helaas op 15 day-DL.
quote:TORONTO -- Toronto Blue Jays designated hitter Frank Thomas was livid Saturday after getting benched in favor of Matt Stairs and being told by manager John Gibbons he can expect further cuts to his playing time.
Thomas was hitless in his past 13 at-bats and has gone 4-for-35 since homering in three straight games April 5-8.
The 39-year-old Thomas signed a two-year, $18-million contract with Toronto in November 2006. The deal includes a $10 million option for 2009, but only if Thomas makes 376 plate appearances this season.
Thomas, who is batting .167 with three homers and 11 RBIs in 60 at-bats, said the Blue Jays are cutting his playing time to prevent the option from kicking in.
"It's pretty obvious," Thomas said. "Sixty at bats isn't enough to make that decision. I'm angry, I know I can help this team. My career isn't going to end like this."
Elke pitcher heeft weleens een mindere dagquote:Op zondag 20 april 2008 09:10 schreef Guard het volgende:
LOL die Sonnanstine, tegen de yankees gooit ie net 3 innings, met 7 ER's.
Nu tegen een toch (aanvallend zeker) lekker lopend White Sox een complete game, 3 hitter shutout....
Je kan van de Yankees zeggen wat je wil maar ze hebben wel kerels met charisma,quote:Op zondag 20 april 2008 22:18 schreef Guard het volgende:
raindelay in NY...
Debut van Hochevar begonnen
Jurrjens weer aan een goede outing bezig
quote:NEW YORK -- While Phil Hughes and Ian Kennedy have had their growing pains, Joba Chamberlain has watched from the Yankees' bullpen,lined up to help get the ball to closer Mariano Rivera.
Hank Steinbrenner has also been looking on,and it's a setup that the Yankees' co-chairman wants to change immediately.Steinbrenner told The New York Times on Sunday that the club should move Chamberlain into the rotation as soon as possible.
"I want him as a starter and so does everyone else,including him, and that is what we are working toward and we need him there now,"Steinbrenner told the newspaper."There is no question about it, you don't have a guy with a 100-mile-per-hour fastball and keep him as a setup guy.You just don't do that.You have to be an idiot to do that."
Daar is ook wel reden toe. Hoewel Wang en Pettitte sterk zijn, lijkt Moose wel uitgepierd en zijn Kennedy en Hughes nog niet goed genoeg. Bullpen is ook niet geweldig.quote:
Mussina is een drama, vorig jaar ook al...quote:Op maandag 21 april 2008 20:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar is ook wel reden toe. Hoewel Wang en Pettitte sterk zijn, lijkt Moose wel uitgepierd en zijn Kennedy en Hughes nog niet goed genoeg. Bullpen is ook niet geweldig.
Yep, Cards @ Brewers uit het mooie Miller Park.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:50 schreef Guard het volgende:
vandaag wederom een live game op een zeer aangenaam tijdstip voor de NASN kijkers
Dit waren gewoon domme uitspraken van Big Baby Hank.Hij zegt ook dat dit niet de starting rotation was die hij zich had ingedacht(maw:hij wilde Santana).Lekker voor die jonge jongens als Hughes en Kennedy om te horen.Hij moet de baseball zaken maar gewoon aan Cashman overlaten.Als de Yanks Yoba weghalen uit die setup roll dan is de hele bullpen weer aan diggelen.Mag Farnsworth het weer gaan proberen als setup guy.quote:Op maandag 21 april 2008 20:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar is ook wel reden toe. Hoewel Wang en Pettitte sterk zijn, lijkt Moose wel uitgepierd en zijn Kennedy en Hughes nog niet goed genoeg. Bullpen is ook niet geweldig.
Nou, daar komt ie dan...quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:00 schreef Guard het volgende:
leuke game, en wachten tot Gagne weer op de heuvel komt en kijken wat ie doet
die striking zone van de home-umpire veranderd per inning.quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:27 schreef Colplay het volgende:
Die kwam niet eens in de buurt. Maar betekent in ieder geval dat we nog even verder gaan..
Yup... strike zone begint vandaag bij de scheenbenen ongeveerquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
die striking zone van de home-umpire veranderd per inning.
Yes we hebben op Yahoo een rotisserie opgezet met een aantal Fok!kers, en er is een ook een head to head league met (o.a. een aantal) Fok!kers.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:09 schreef FlatEric het volgende:
@Guard: speel je fantasy? Waar? Ik niet maar ik vroeg me af hoe dat nou werkt.
Kan het niet op NASN zien ze zenden geen baseball uit heb ff naar Internet ( Clev- NY)gekeken het stond een uurtje geleden 3-0 . voor de Indiansquote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef popolon het volgende:
Tigers op 5-3 tegen de Angels., 7e.
Nee de NFL draft is bezigquote:Op zondag 27 april 2008 00:23 schreef maril het volgende:
[..]
Kan het niet op NASN zien ze zenden geen baseball uit heb ff naar Internet ( Clev- NY)gekeken het stond een uurtje geleden 3-0 . voor de Indians
quote:Op zondag 27 april 2008 00:33 schreef Guard het volgende:
Popo nog niet gezien in het NFL topic... Millen draft angst popo?
Ach..de series in Boston en Detroit winnen vind ik persoonlijk een beetje overdrevenquote:Op zondag 27 april 2008 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik volg het online een beetje.
Detroit wint.
Mooi programma om er wat te winnen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Ach..de series in Boston en Detroit winnen vind ik persoonlijk een beetje overdreven
fijn programma heeft Detroit trouwens
Ik speel voor het eerst een fantasy, via MLB.com ben ik uitgenodigd door een vriend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Leuk om het baseball op die manier te volgen, je kijkt niet alleen naar wat je favoriete MLB team doet, maar ook wat je eigen spelers doen, welke spelers er hot zijn, wie geblesseerd etc.
Sabathia deed het zeker goed, niveau van vorig jaar lijkt weer (een beetje) terug te komen...quote:Op maandag 28 april 2008 00:28 schreef Plastic_Power het volgende:
Kom net bij Indians-Yankees vandaanHelaas wonnen de Yankees
Toch goed gepitcht van Sabathia; daar zullen ze in Cleveland blij mee zijn.
Chien-Ming Wangquote:Op maandag 28 april 2008 09:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Sabathia deed het zeker goed, niveau van vorig jaar lijkt weer (een beetje) terug te komen...
toch sneu: 8 IP 4H 1ER 8K en dan de loss op je mouw gespeld krijgen, maar 1 conclusie mogelijk, je have been outpitched
Hij was erg goed gisteren. Goeie inning van Chamberlain ookquote:
Thames met een HR en 2 RBI.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:29 schreef maril het volgende:
De Yankees stonden met 2-1 voor toen ik terug kwam van de wc was het 3-2 geworden voor Detroit. een homerun, weet alleeen niet van wie
tis al 4-2, maar ik ga naar mijn mandjequote:Op donderdag 1 mei 2008 02:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Thames met een HR en 2 RBI.
Houden zo.
Gelukkig worden ze wakker in Seattle.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:20 schreef Playmaker het volgende:
Wladimir Balentien called up door de Mariners en meteen een HR en 3 RBI's in zijn eerste game!![]()
En ook het grote talent Jeff Clement opgeroepen door de Mariners.
Ouwe hap, maar toch altijd leuk om de yanks gesweept te zien worden.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ouwe hap, maar toch altijd leuk om de yanks gesweept te zien worden.
Ja 't was nu weer niks.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 06:56 schreef Guard het volgende:
Tigers krijgen nu weer aardig klop van Minnesota
ze zitten nog met NHL , wanneeer is dat afgelopen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:06 schreef Phoolie het volgende:
[..]
![]()
Feli met de sweep popo, die line-up van de Tigers is toch wel gaan draaien....
Granderson vind ik idd een geweldige speler.
En pitching blijft maar een probleem voor de Yankees.![]()
Waarom zendt NASN in godsnaam deze wedstrijd nu nog een keer uit? Waarom geen live wedstrijd....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hopelijk snel.... Maar zijn vast mensen hier die dat ook volgen en dat ons kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:59 schreef maril het volgende:
[..]
ze zitten nog met NHL , wanneeer is dat afgelopen?
goeie Rivalry game inderaadquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:56 schreef Phoolie het volgende:
[..]
Vanavond trouwens een live game op een gunstig tijdstip voor ons. Om 21.30 spelen de Chicago Cubs in St. Louis tegen de Cardinals. Ook leuk.
De zondagavond wedstrijd wordt bij ons op ESPN uitgezonden, idd leuk vooruitzicht.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:56 schreef Phoolie het volgende:
Vanavond trouwens een live game op een gunstig tijdstip voor ons. Om 21.30 spelen de Chicago Cubs in St. Louis tegen de Cardinals. Ook leuk.
Op zijn wiki las ik nog een leuk weetje.quote:MEXICO CITY (AP) -- Julio Franco finally called it quits.
The oldest player to hit a home run in the majors announced his retirement from baseball after a 23-year career in the major leagues and stints in his native Dominican Republic, Korea, Japan and Mexico.
Dan ben je wel stokoudquote:As of 2006, Julio Franco was the only active player to face a pitcher who pitched against Hall of Famer Ted Williams, who retired in 1960. The pitcher is Jim Kaat, who played in the majors from 1959 to 1983. Williams had batted against Kaat the final day of the 1959 season, Kaat's rookie year. Kaat walked Franco in the latter's rookie season in 1982.[5]
quote:NEW YORK -- Struggling pitcher Ian Kennedy was sent to the minor leagues Sunday by the New York Yankees, who purchased Darrell Rasner's contract from Triple-A Scranton/Wilkes-Barre.
The Yankees promised patience with their young pitchers this season, but Kennedy was optioned to Triple-A after going 0-2 with an 8.37 ERA in six games, including five starts.
"I was kind of surprised," Kennedy said. "But it's bound to happen if you don't win, especially here."
En zo sweepen de Twins de Tigersquote:Op zondag 4 mei 2008 22:55 schreef Phoolie het volgende:
Zo word je gesweept door de Tigers, en zo sweep je de Mariners.
maar dat is op dit moment natuurlijk geen grote prestatiequote:Op zondag 4 mei 2008 22:55 schreef Phoolie het volgende:
Zo word je gesweept door de Tigers, en zo sweep je de Mariners.
Ze konden ook wel een opsteker gebruiken. Het rommelt in New York. Zowel in de Bronx als in Flushing viel april wat tegen. Na het dramatische slot van vorig jaar is de druk om de play-offs te halen voor de Mets nog groter geworden. Het gerucht gaat dat ze de general manager willen ontslaan als de Mets in juni niet flink boven de .500 zitten. In de top 5 wat betreft payroll zitten wil er de laatste tijd maar niet echt uitkomen. Wel leuk dat "wij" Santana hebben en de Yankees nu zitten te springen om iemand als Santana.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:40 schreef popolon het volgende:
De Mets slaan de Dodgers helemaal aan gort, 12-0
Lijkt me niet echt nieuws. Het is bijzonder als hij het niet verneuktquote:
Ik dacht al waar is de wedstrijd ,had wel zin in Detroit tegen de Yankeesquote:Op zondag 11 mei 2008 20:01 schreef Dos37 het volgende:
Is er weer eens een wedstrijd van de yankees op NASN op een christelijke tijd, regent het
Florida Marlins winnen dus weer, 5-4 nu en hebben het hoogste winstpercentage van ALLE teams.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:35 schreef Playmaker het volgende:
Dan Uggla is ON FIRE!7 HR-15 RBI in zijn laatste 9 wedstrijden.De Marlins weer hard op weg hun 7de overwinning op rij!
Angelsquote:Op maandag 12 mei 2008 11:49 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit het met de verkrijgbaarheid van kaartjes voor de Angels? Is het mogelijk om kaartjes gewoon aan de kassa te kopen? Ben begin juli in LA, en zou wel naar Anaheim vs Toronto willen.
Zelfde vraag geldt voor de Oakland A's, mocht het voor de Angels niet mogelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |